Claas Arion 620 Cebis & Claas Arion 430 Cis
 

Claas Arion 620 Cebis & Claas Arion 430 Cis

  • 4942 wyświetleń
Czekają na 2 pokos :)

Informacje o zdjęciu Claas Arion 620 Cebis & Claas Arion 430 Cis


Rekomendowane komentarze

  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 5083 18027

O. Co możesz powiedzieć na jego temat? Wart polecenia? Kupiłbyś jeszcze raz znając jego wady i zalety.?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krzysiek1979
  • 324 1833

Ja jeden sezon jeździłem cmatikiem i elektronika ciągle szalała.fajnie się tym jezdzi ale jd mniej awaryjny. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ab23
  • 1279 2996

jak kogoś stać na krowę  to muśi teź mieć nia cielaka

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel1025
  • 21 234
7 minut temu, sumek666 napisał:

O. Co możesz powiedzieć na jego temat? Wart polecenia? Kupiłbyś jeszcze raz znając jego wady i zalety.?

Nabiłem już nim prawie 1000 h więc myślę że mogę się wypowiedzieć na jego temat. Z ciągnika jestem bardzo zadowolony. Przez ten czas nie było żadnej awarii. Tylko 2 razy czujnik od ciśnienia w pneumatyce był zmieniany przez mróz. Teraz poprawili te czujniki i właśnie przy 2 zmianie ten poprawiony czujnik założyli. Zobaczymy czy w zimie znowu go nie rozsadzi mróz. Moim zdaniem ciągnik jest wart polecenia. Pracuje się nim bardzo komfortowo i przyjemnie. Dla mnie wady jakie ma to: brak 1000 eco, brak sprzęgła w hamulcu (w nowych arionach jest już dostępny) który by się przydał do pracy z ładowaczem i sumie to tyle. Kupił bym go jeszcze raz w tym wyposażeniu jakim mam lecz dopłacił bym jeszcze do tego sprzęgła w hamulcu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel1025
  • 21 234

krzysio22 napisał:

A jego cena orientacyjna? 

Z ładowaczem ok 280 tyś zł netto, a bez ładowacza i dachu panoramic ok 235 tyś zł netto.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gaga195
  • 44 938

No w 620 te sprzęgło w hamulcu jest i fajna to sprawa robiłem takim, wiec analogicznie w 400 też fajna sprawa. Co do wałka to czym więcej prędkości tym lepiej ale wszystko kosztuje. Skrzynie masz 16 czy 24? Z tego co widze po kolorze to chyba tur oryginał, a wiec masz w tej dźgiwni od biegów bodajże krzyżowej czy coś w ten dens tura?

No i jak sie sprawuje ośka przy turze? Powinno sie wyłączać z tego co sie orientuje zgadza się? 
Pozdrawiam :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel1025
  • 21 234

gaga195 napisał:

No w 620 te sprzęgło w hamulcu jest i fajna to sprawa robiłem takim, wiec analogicznie w 400 też fajna sprawa. Co do wałka to czym więcej prędkości tym lepiej ale wszystko kosztuje. Skrzynie masz 16 czy 24? Z tego co widze po kolorze to chyba tur oryginał, a wiec masz w tej dźgiwni od biegów bodajże krzyżowej czy coś w ten dens tura?

No i jak sie sprawuje ośka przy turze? Powinno sie wyłączać z tego co sie orientuje zgadza się? 
Pozdrawiam :)

Skrzynia jest tu 16/16, jak był zamawiany to 24/24 nie było dostępne. Tur tutaj jest oryginał, Claas FL 120 i jest to największy tur jaki można wziąć do serii arion 400. Turem steruje się joystikiem na którym są biegi, podnośnik, tempomat obrotów silnika, 3 sekcja do tura, bieg uwrociowy i blokada eletrozaworów bo tur sterowany jest przez elektrozawory. Do ciężkich prac z ładowaczem np załadunek, rozładunek bel sianokiszonki ośkę powinno się wyłączać. Dziękuje i również pozdrawiam.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj