Przednia oś w Ursusie
 

Przednia oś w Ursusie

  • 13442 wyświetleń

kompletna oś od bizona z siłownikiem poprzecznym ,wspomaganie na orbitol zasilany pompą pod chłodnica




Rekomendowane komentarze

  • Nowicjusz
  • adach53
  • 1 34

Tak ciągnik od kilku lat pracuje w zasadzie tylko w ładowaczu ,przeróbki to pomysły własne i podpatrzone , w wolnej chwili lubię coś podłubać przy niej . W nowych ciągnikach raczej za wiele nie da się pogrzebać 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • adach53
  • 1 34

nie ma sprawy za dwa tygodnie będę w Polsce to zrobię zdjęcia i wstawię (obecnie mam tylko takie na telefonie)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Moorgi
  • 575 4483
W 6245 też zrobiłem siłownik poprzeczny i też wziąłem od Bizona.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tytanowyJanusz
  • 3562 13346
ale trzeba przyznać że masz go pomysłowo zrobinego tak że drugiego takiego samego się nie znajdzie. Pozdrawiam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Genius9872
  • 400 3556
pięknie to wygląda :-) teraz tony możesz podnosić :-) I nie martwić się że sworzeń piasty się urwie :-)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • adach53
  • 1 34

W zasadzie niewiele , oś była kompletna trzeba było tylko wyciąć  oryginalne mocowanie od Bizona i wspawać grubą rurę odpowiedniej średnicy. Przy okazji wymieniłem tuleje w przodku .Zapomniałbym dodać że trzeba było wyciąć drążek poprzeczny  łączący koła  i zastąpić go profilem bo haczył o misę olejową ciągnika.

Polecam tą przeróbkę 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • adach53
  • 1 34

Za tę oś z siłownikiem i nowymi oponami wyszło mnie około 900 zł , starą oś z szerokimi kołami sprzedałem za 1100 zł. Jak dobrze poszukasz to w 1000 zł się zmieścisz + Twoja robocizna ,której nie liczę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • adach53
  • 1 34

nie ma sprawy ale za jakieś 2 tygodnie (teraz nie ma mnie w kraju) podaj adres e-mail to wyśle jak tylko będę miał

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • hacker616
  • 4 13

W swoim c-360 tez mam oś od bizona (można zobaczyć w galerii) i drążek mam z przodu wtedy nie potrzeba go wycinać tylko mocowanie osi przerobić. Mam całą oś wraz z kolumną kierowniczą od bizona Pozdrawiam 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • tomek1986
  • 1 50

co do osi z bizona,to rozumiem że ze zwykłej osi od 60-tki wyciołeś tą całą tuleje od sworznia i wspawałeś na osi od bizona?a co z wysokością przodu?,bo oś bizona chyba troche niższa jest niż ma 60-tka

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • hacker616
  • 4 13

Ja u siebie wspawałem rurę grubościenną o takich samych wymiarach do osi bizona. Wysokość jest podobna niewielka różnica(kilka cm), szerokość pokrywa się idealnie z tylnymi kołami. Ja za oś z kołami, siłownikiem, orbitrolem i kolumną dałem 1000 pln także polecam to rozwiązanie. 4 lata w ładowaczu z krokodylem i toną z przodu i nic się nie dzieje. Pozdrawiam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj