Farmtrac 675dt
 



Rekomendowane komentarze

  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4043 13609

a stare zetory zamiast tanieć to drożeją :D jednak w przyrodzie musi równowaga być :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Stare ursusy malo awaryjne? Zart chyba jakis xD

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4043 13609

mowa o zetorach, songo uwierz mi taki 7211 czy 7745 bije bezawaryjnoscia MTZa na głowe :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Mozliwe ale mtz zrobi od nich wiecej przy mniejszym zuzyciu paliwa i suma sumarum nizsze ceny czesci sprawiaja ze nawet jak cos padnie czesciej jak w zetorze to wychodzi taniej :)

Takiego 7745 przygarnal bym do tura bo fajny niski i komfortowy ale ceny na olx sa smieszne bo wiecej jak 30tys za ten szajs bym nie dal :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4043 13609

no niestety palą swoje, nie wiem jak by to było np w takim 7745 turbo, bo nie miałem i nie pracowałem, ale 5211 i 7211 zuzywały niewspółmiernie duzo paliwa do roboty którą robiły.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik7343
  • 5626 16057

No widzisz a ja za 7341 dałem prawie 70 i nie żałuje :) a lekko nie ma ... największą robotę to ma z uprawowo-siewnym 3m i włóką 6m jak na 85km to nie jest mało także i musi spalić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Nigdy w zyciu bym nie dal 70tys za zetora nawet nowego chyba ze jakis nowy 110km xD to bym sie zastanowil. Moj mtz kosztowal cos kolo 35tys w 97r jako 2 letni ciagnik do dzis wiele na wartosci nie stracil hehe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik7343
  • 5626 16057

A jeszcze powiem ci że ciągnik specjalnie do tura był kupiony :)

A jak tak czytam twoje komentarze pod innymi zdjęciami to mogę powiedzieć że mtz chyba by sie rozkraczył przy tych maszynach

Edytowano przez Rolnik7343

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

on po prostu jest bardzo zaniedbany przez 10 lat nic nikt przy nim nie robił to teraz trzeba trochę podreperować :D inny ciągnik przy takiej eksploatacji nie uruchomił by się już, jak pierwszy raz wymieniałem w nim olej to filtr oleju jest w nim wirnikowy, to ten wirnik był obklejony szlamem olejowym i nwet się nie krecił już :P Teraz dopiero od 3 lat jak ja nim jeżdzę się wziąłem za niego i wiele rzeczy już mi nie zostało przy nim, w tym roku muszę zrobić hydraulikę, bo podnośnik jak zagrzeje olej słabo podnosi, drzwi chciałem wyprostować, światła naprawić bo znikły gdzieś :P i radio zamontować.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rolnik7343
  • 5626 16057

U mnie bez radia to robota nie idzie ... podnośnik miał robiony w zeszłym roku i mechanik mówił że śruby wyglądały jak by jeszcze nie były ruszane i nawet miał problem z nich odkręceniem :P a filtry to tylko odkręcam jeden zakręcam drugi i po robocie :) w 80tce też mam założone mocowanie do 2 normalnych filtrów wymiennych bo fabrycznie był założony filtr do czyszczenia

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

w MTZ chyba też idzie na te przykręcane przerobić ale niby ten obrotowy lepszy jest, ale nwm, raz na 2 lata wyczyszcze filtr i zmienie olej i jest ok. a co do hydrauliki to u mnie stawiam na pompe bo chyba jeszcze ori jest, ostatnio w 60tce wyminiałem pompę bo tur na gorącym oleju słabo podnosił, to siedziała w nim pompa z bodajże 84r :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość 30pawel

Napisano

  • Gość 30pawel
songo zetora to w cenie złomu bym kupil. dla pepikow NIE. ale to moje zdanie. zaraz polecą bany ale mnie to jebe wole niedzwiadka i tego hinduskopolaka niz te zachodniaki. ;) niech pita jak najdłużej nowy nabytek.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Luke16

Napisano (edytowany)

  • Gość Luke16

Paweł a z głową to wszystko u Ciebie ok? O.o gdyby nie pepiki to nie wiem na czym Ursus by bazował no ale już każdy robi tym co uważa za rozsadne, masz prawo do swojej opinii tak samo jak ja czy każdy inny user tutaj. Osobiście nie przepadam za Zetorami czy Ursusami lecz stanowczo wolałbym coś z tych dwóch marek niż MTZta/Belarusa czy Pronara wystarczająco napatrzyłem się jak ludzie przy tym ciągle grzebią i jak już musiałbym kupić to tylko takiego:

imageproxy.php?img=&key=2e0fe1b1adf618073244345300_1407324385.jpg

Chyba jeszcze najtwardsze były....

A reszta no cóż. Kumpel wziął nowego Belarusa po roku robił skrzynie i napęd (dobrze że ma starego Case bo pola nie miałby czym obrobić)... Drugi w przeciągu 3ch tyś godzin 3 razy silnik i wiecznie coś. Trzeci ciągle napęd naprawia. Sąsiadowi od nowości tak opony tylne darł że co roku nowe. Co się ze wszystkimi stało? Zostały posprzedawane, został ten roczny tylko bo był na dofinansowanie brany...

I kit że części tanie, wolę wydać nawet 10 razy tyle a mieć pewność że to pochodzi... 

Edytowano przez Luke16

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość 30pawel

Napisano

  • Gość 30pawel
z głową to wątpię czy u mnie w porządku ;) ale tak jak napisalem to moje zdanie. poprostu patriota idiota. osobiscie nowki bym nie kupil bo mnie nie stac a po drugie do dla mnie bez sensu. wydac te przykladowe 150tys to sam sobie pomysl jaką mozna mieć za to uzywke?! starczy na ciagnik i na remonty w razie W. :) i pochodzi tyle co te "nowki"

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Luke16

Napisano

  • Gość Luke16

Pisałem o częściach że wolę wydać 500zl np do jakiegoś zachodniego niż powiedzmy 5zl do MTZta i wymieniać daną część co tydzień... 

Z używkami się zgodzę ale max do 40-50 tyś zł dalej też robi się to nie opłacalne. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość 30pawel

Napisano

  • Gość 30pawel
a kupujac nowy z elektronika to jest oplacalne? kto da Ci gwarancje ze za 5 lat po zakupie Ci sie nie rozkraczy? ze co miesiac po zakupie serwis na "kawe" nie bedzie musiał wpadac? u mnie renie 155 są modne ale co z tego ze daja za nie powyżej 50tys jak po sezonie mechanik je czeka. ale to pewnie dlatego ze sa z Zolkiewki ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Luke16

Napisano

  • Gość Luke16

Paweł ale czy ja gdzieś pisałem że kupuje nowe? Nie. Raz miałem i nigdy więcej. Używany max do 50 tyś zł... 

A czemu twierdzisz że renie 155 po roku do mechanika? Sporo u mnie w okolicy Renat i jakoś u mechaników ich nie widać...

Dzisiaj z klientem rozmawiałem który ma 103.14 7 lat kupił z uszkodzonym silnikiem, włożył 2 tyś zł na dzień dobry, przez te lata, wymienił wybieraki na dźwigniach skrzyni biegów, hamulcowe i teraz kilka dni temu regenerował turbo, do swojej 95.14 włożyłem przednie lampy, łatałem chłodnice przez głupotę ojca, regeneracja rozrusznika i nie potrzebnie był akumulator wymieniony... Aaa wężyki paliwowe były wymieniane...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość 30pawel

Napisano

  • Gość 30pawel
a gdzie ja napisalem ze masz kupowac? :) a z tą renia to pewnie dlatego tak u mnie jest bo z Zolkiewki. ;) osobiscie to mi wiekszego jak ok 70km nie trzeba. zadbany ursus tez posłuży dlugie lata tak jak zachodniak. a tak przy okazji to mi powiedz dlaczgo te pepiki takie drogie o ile wiesz?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4043 13609

dlaczego ? zobaczcie jaki jest tego kult, wielu wymienia c 330 c 360 i 3p na takiego zetora bo 20 lat temu to było coś, było po za zasięgiem finanswym a i mało tego było, nie było jeszcze maszyn z zachodu tylu, a jak były to ludzie się tego bali i kazdy chciał miec zetora. No i co jak co ale są stosunkowo bezawaryjne, z byłego bloku wschodniego myślę ze to były najlepiej dopracowane maszyny.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • MajsterPopsuj88
  • 38 897

Zapomniałem napisać,  że byliśmy też oglądać nowego belarusa 952. 2 to dopiero jest wynalazek. Skrzynia biegów to brak słów, podczas jazdy to tylko jęk w kabinie. Dopóki się nie przejechałem to bylem na tak ale potem szybko zmieniłem zdanie. Jak narazie to Farmtrac dobrze się spisuje. Mieliśmy 7745 T i opinie o wysokim spalaniu to mit. Jeżeli chodzi o spalanie to najgorsze wrażenie robi Forterra przy lekkiej pracy. 7745T miał na pewno najlepsze "kopyto" 

Edytowano przez MajsterPopsuj88

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Firewall88899
  • 200 914
Majster tak się utarlo z tym spalaniem, że Zetory chleja paliwo. Być może jak ktoś majstrowal przy pompie to potem ropa leciała ciurkiem z baku, u nas w 5211 od nowości pompy nikt nie dotykał i pali naprawdę nie dużo. Wiadomo, że 4 gary spala więcej, ale skoro Twój 7745T też dużo nie palił czyli do tego tematu trzeba raczej z przymrużeniem oka podchodzić. A jeszcze tak zapytam, Farmtrack mocniejszy od 7745T? Duża różnica?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
13 godzin temu, Luke16 napisał:

Paweł a z głową to wszystko u Ciebie ok? O.o gdyby nie pepiki to nie wiem na czym Ursus by bazował no ale już każdy robi tym co uważa za rozsadne, masz prawo do swojej opinii tak samo jak ja czy każdy inny user tutaj. Osobiście nie przepadam za Zetorami czy Ursusami lecz stanowczo wolałbym coś z tych dwóch marek niż MTZta/Belarusa czy Pronara wystarczająco napatrzyłem się jak ludzie przy tym ciągle grzebią i jak już musiałbym kupić to tylko takiego:

imageproxy.php?img=&key=2e0fe1b1adf618073244345300_1407324385.jpg

Chyba jeszcze najtwardsze były....

A reszta no cóż. Kumpel wziął nowego Belarusa po roku robił skrzynie i napęd (dobrze że ma starego Case bo pola nie miałby czym obrobić)... Drugi w przeciągu 3ch tyś godzin 3 razy silnik i wiecznie coś. Trzeci ciągle napęd naprawia. Sąsiadowi od nowości tak opony tylne darł że co roku nowe. Co się ze wszystkimi stało? Zostały posprzedawane, został ten roczny tylko bo był na dofinansowanie brany...

I kit że części tanie, wolę wydać nawet 10 razy tyle a mieć pewność że to pochodzi... 

Mam takiego samego mtz i moj sie psuje hehe ale jakby sie dbalo od poczatku o niego to by byla super maszyna a teraz musze nadrabiac usterki z przed lat.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Luke16

Napisano

  • Gość Luke16

Dlaczego ludzie kupują i przepłacają za Zetory? Bo mało różni się od C-360, skrzynia banalna która jak zgrzytanie to nic się nie stanie w przeciwieństwie do zachodnich marek - przykład mojego ojca dla którego Zetor jest idealny. Części dostępne za przyzwoite pieniądze w każdym kiosku. Jednocześnie spory uciąg. Na zastępstwo C-360 idealny

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2227 14783

Itak znajdą się tacy ktorzy okreslają zetory jako "lepsze" c-360 i nie warto przeplacac za tę odrobinę lepszy ciagnik , tylko ze taki zetor jest nie do podrobienia jesli chodzi o uciąg komfort w kabinie i trwalosc podzespolow względem ursusa c-360 dlatego do poki ludzie bedą się przesiadac z ursusow na cos lepszego doputy stary zetor bedzie w cenie .

 

Co do cen czesci to chcąc robic remont zetorowi na oryginalach to wcale taniej nie wyjdzie niz do zachodniego ciagnika typu stara renowka czy jd .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj

Produkcja roślinna

Ciągniki