Deutz-Fahr DX 4.50
 

Deutz-Fahr DX 4.50

  • 4280 wyświetleń

jak z paleniem u was ciagnikach tej serii ?



Informacje o zdjęciu Deutz-Fahr DX 4.50


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • stanu85
  • 25 333
płomieniówka działa to problemu niema z odpaleniem ale przy -20 bez podgrzania miski rozerwało filtr oleju. Wiesz moze od czego jest taka przepustnica z linką nad filtrem oleju

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • macius11157
  • 167 2109

sterowanie nagrzewnica ciepłe zimne powietrze 

zmieniałes moze płomieniówke bo u mnie ona niby grzeje ale te paliwo co do niej idzie tylko kapie 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dzagus97
  • 41 393
U mnie całkiem nie połączona ;) psiknę ciutke samostartu i pali elegancko :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • stanu85
  • 25 333
płomieniowke mam oryginalną , samostartu nie daje bo sie boje ze korba wyjdzie bokiem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dzagus97
  • 41 393
Z tym jest tak że jak się kupi konkretny samostart to nie ma żadnych problemów ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • artur125
  • 1327 2484

najtańszy plack, tapicerkę odświeżysz i traktora odpalisz

a najlepiej ciepła woda do chłodnicy

Edytowano przez artur125

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5592 8394
19 minut temu, artur125 napisał:

najtańszy plack, tapicerkę odświeżysz i traktora odpalisz

a najlepiej ciepła woda do chłodnicy

Zwłaszcza do silnika Deutza ze zdjęcia chłodzonego powietrzem :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bodzio1108
  • 181 1847
Na 5 ciągników w gospodarstwie u brata gdzie pracuje i 1 mój jestem pewien że bez żadnych samostartów i plaków zapale każdego przy -20 lub więcej. Trzeba mieć sprawne ciągniki i trochę chęci

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • macius11157
  • 167 2109

rozrusznik nowy akumulator takze jedynie swieca jeszcze moze byc do wymiany ale była sprawdzana i grzeje lecz moze za sąłbo nie wiem juz 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15608

Tej zimy jak ciapka na plaka próbowałem odpalić to pierdzielneło w filtr powietrza aż brat na siedzeniu podskoczył :D

 

Przy minus 20 u mnie zapali tylko c-330 (bo w ciepłym garażu) i farmtrac (bo ma grzałkę) :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Ja mam podobny silnik, albo nawet taki sam 4 cyl w koparce, to powiem szczerze że tylko prostownik podłączam na 30 min. I jak zakręci to od razu odpala. Aż mnie to dziwi dlaczego ten stary na dotyk łapie,  a nowsze silniki jak tylko coś to kręcą, kaszlą parskają a nieraz wcale nie odpalają...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koroll
  • 37 241
nowe silniki ze względu na normy emisji spalin i ograniczenie zużycia paliwa mają komory spalania o innym kształcie niż te starsze co powoduje że jak jest duży mróz to są problemy z odpaleniem. do otwarcia wtryskiwaczy w CR potrzebne jest też mocne zakręcenie silnikiem słaby akumulator nie uruchomi nowoczesnego silnika.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Ale ta moja koparka to powietrzem chłodzona i chyba na powietrze chodzi... xD

20 litrów wleje a to kopie, kopie i kopie i końca nie widać...

Klega ma takie coś jak z fotki wyżej, tylko w 5 garach. Zwoził przyczepą zbierającą z jakimiś tam nożami trawę. Zwiózł chyba 40 szt, przez cały dzień, ja mu to ugniatałem JD 6 garów. On spalił przy zbieraniu i zwożeniu 100 l, a ja przy gnieceniu też spaliłem 100l :ph34r:

 

Więc chodzi mi o to że skoro mało paliły, odpalały na dotyk, pracują już 30 lat i dalej pracują się nie psują, to na ch*j było przy tym grzebać i to zmieniać??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5592 8394

Potwierdzam,że te stare silniki chłodzone powietrzem paliły tak mało,że się nawet mówi "tylko wąchał paliwo". Miałem starego D6006 (62KM.) z 69 roku. Palił mniej niż znany przecież z oszczędności  cylindrowy Perkins (45KM.) w MF-135. Robiłem kilka kursów dziennie po bele siana. Laweta jednoosiowa na 18 bel plus z tyłu przyczepa a na niej 12 bel siana. Trasa ze sporymi górkami ok. 5 km. w jedną stronę. Na łące załadunek i w domu rozładunek i przez cały dzień takiej pracy nigdy nie spalił więcej niż 20 litrów. W starych koparkach Atlas też były te silniki i też tylko wąchały paliwo w czasie pracy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj