Bizon Z058 Rekord
 

Bizon Z058 Rekord

  • 8752 wyświetleń

Rekord pare chwil przed burzą 

 

 






Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1478 5807

standardowy widok rekorda z załączonym szarpaczem... ;) na pagórkowatym polu to po tym można zobaczyć za którą górkę podjeżdża kombajn ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kitowiak
  • 515 4879
Tylko ten dymek ma klimat tak jak w ursususach 1634 fajny reksio, mało ich jest a cenę ciągle trzymają ładna :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7884 20510

ponad 30 letni merc w classie i zero dymu :D jest gwiazda jest jazda :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5372 19446

Jeżeli merc ma zapas mocy to jest jazda, w innym przypadku i on by dostal zadyszki

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7884 20510

a ile ma ? wszedzie piszą ze 150 silnik z turbiną.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5372 19446

120koni jak wyjechal z Płocka a ile zdechło nie wiadomo.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7884 20510

no to mało, tutaj duzo osób zawsze pisało ze z56 ma 120 koni :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5372 19446

No widzisz, specjalnie dali za słaby silnik bo przyczep nikt by nie zdążył podstawiac. 58ma turbo a 56 nie i taka różnica w mocy a z tego silnika można wyciagnac ponad 200km..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7884 20510

no wiem ze dynamiki to nawet chyba ze 170 miały chyba ze tez zle podawali. u mnie akurat merc ma 168 PS bynajmniej tak na tabliczce pisze to nie ma opcji go zadusic czy obciazyc zeby dym pokazał.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kitowiak
  • 515 4879
Tak nie do końca, z tego co słyszałem to są źle dopasowane turbiny ze nie dają takiego ciśnienia i ropa sie do konca nie spala

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1478 5807

a mój E516 ma V8 ify i 220 kuniów enerdowskich i też dymu nie puszcza ;)

ale co fakt to fakt... do dynamików  czy bs ( tylko nie pamiętam którego ) montowali silnik Valmeta, tylko Bizona tak samo jak Ursusa zgubiło stanie w miejscu w latach 90....  gdzie było już można kupować podzespoły /silniki znanych i renomowanych firm...  przecież temu rekordowi nie wiele brakowało dla  przeciętnego rolnika...  wstawić dobry silnik dopracować pewne elementy i i nie było by NH w Płocku, kto wie... no ale gdybać to sobie można...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • avici_lv80
  • 106 722
kolego finn byłoby tak jak mówisz ale czerwoni jeszcze wtedy rządzili a po 89 było za późno bo Europa już nam odjechala

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1478 5807

może i odjechała... ale nie aż tak bardzo...  bo jeszcze w latach 90 rolnicy sięgali po znane sobie marki...  tylko te marki ich olały... bo klepały to samo co 20-30 lat wcześniej... weźcie na przykład Zetora i jego sprzedaż pod koniec lat 90 i początek 00... ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość konteno

Napisano

  • Gość konteno

musiałoby być dużo rzeczy zmienione na to co postanowił zmienić NH po kupnie fabryki , dodatkowo standardowe wyposażenie wersji expotowych powinno znależć sie w krajowych to już by tak FMZ nie było zacofane

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5372 19446

Co z tego ze komuna upadla jak i tak w rzadzie i zarządach siedzieli komuniści, a później wydaję mi się że FMŻ miala upaść choćbym nie wiem co.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • FINN
  • 1478 5807

@konteno ,zapomniałem o tym dodać... ;)  tak jak mówisz... wystraczyło wersje eksportowe produkować na polski rynek...  i już nie było by takiej tragedii..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

Rzaden standardowy widok. Te rekordy mają już po 20lat i więcej. Jeśli silnik od nowego nie miał nawet regulacji zaworów i przeglądu wtryskiwazy to tak będzie.

Kosił u nas jeden z 2000r to dym szedl bez przerwy a drugi 2 lata starszy i praktycznie zero dymu. Oba kosiły żyto z sieczkarnią więc się nie nudziły.

Silnik jest wielki więc na pewno można by więcej z niego wyciągnąć tylko ile wtedy by palił skoro już nie mało łyka.

Takie były czasy a nie inne gdybać to sobie teraz możecie, Co wy myslicie, że konstruktorzy w "Bizonie" nie mieli ochoty iść do przodu? Chcieli tylko nie mogli. Kiedyś czytałem fajny artykuł z wywiadem z pracownikiem kiedyś Bizona dziś NH i tam było to dość dokładnie i ciekawie opisane.

Jak to w PL fabryki się doprowadzało do ruiny i zamykało by zachód mógł pchać swoje. U nas była cukrownia w pełni zmodernizowana i co po niej zostało.... Nic. co prawda już zamknięta za czasów Unii, ale podobna syt.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 536 4576

Silnik pali bo idzie na granicy max mocy. Gdyby mial zapas to by lzej mial. Co do samego silnika to jakis wielki nie jest ale spokojnie 140 km by wytrzymal i  na pewno kombajn lepiwj by sobie radzil.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5372 19446

Jak wspomnialem z tego silnika wyciagali przeszlo 200km i chodzilo to.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość

Napisano (edytowany)

  • Gość

Dołożenie do Rekorda turbiny było chyba tylko po to by był w stanie pociągnąć dodatkową masę nic po za tym w wydajności nie ma praktycznie żadnej różnicy z 056, koszą jak żółwiki więc gdzie ta wydajność? chyba tylko że ma zbiornik większy i nadrabia na wysypie, jak trochę dołoży, to słup dymu.

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

 

tutaj widać rożnicę w stanie silnika. I bez głupot, że każdy rekord musi kopcić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • margoo78
  • 531 2568
Przeczytałem całe komentarze pod tym filmikiem i nikt nie bierze pod uwagę możliwości, że ten który nie dymi może mieć wywalone turbo. Spotkałem już takiego rekorda, zero dymu, chłodnica nie gotuje a wydajność niewiele odstaje od zwykłego reksia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj