Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 4210 wyświetleń

rocznik 1983



Informacje o zdjęciu Ursus C-360


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • wiki868
  • 2 142
miałeś problem z montażem tej maski, bo planuje taka zakupic?? powiedz mi jakie jest jej wykonanie, lipne, słabe czy polecasz?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • waldi33
  • 1 205

nie bylo problemu.wykonanie jest oki ale nielicz ze bedzie ciszej w ciągniku

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wiki868
  • 2 142

kabiny nie zmieniam,    i tak jezdze z nausznikami

a ze w metalowej masce jest ciszej ? nie bardzo rozumiem.      

Edytowano przez wiki868

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wiki868
  • 2 142

te traktory tak juz maja,    produkowali je nie myśląc o  komforcie traktorzysty. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wiki868
  • 2 142

tak slyszalem o tym,  tylko ze to zreguły wyje na 5 biegu na asfalcie,  w polu jak sie robi 3 biegiem to  nawet tego nie slychac, natomiast myslalem bardziej o wyciszeniu silnika

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jackob1997
  • 249 2230

@wiki868 a w jaki sposób masz zamiar wyciszyć silnik.Prędzej wyciszysz tylny most stosując atak i koło talerzowe od zetora czyli to co w linku wcześniejszym wrzuciłem oraz zwolnice od ursusa c4011 bo zwolnice nieznacznie ale też wyją

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wiki868
  • 2 142

jak narazie to główkuje nad przyspieszeniem 360,   albo zmiana polosi i koła w zwolnicy, albo opcja druga to zmiana zwolnic na 4011 i opon na 16,9-28

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jackob1997
  • 249 2230

@wiki868  zmieniaj zwolnice na 4011 i będzie czuć różnicę w szybkości (ewentualnie zwiększ dawkę--ale wiąże się to z większym spalaniem a co za tym idzie kosztami paliwa)

 

Edytowano przez jackob1997

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jackob1997
  • 249 2230

@przemekuliski na pierwszy rzut oka pomysł ze zbiornikiem na dole jest gut gut ale jak pompa będzie pobierać paliwo,w ursusach jest układ grawitacyjny czyli jak zbiornik paliwa będzie na dole to nie będzie już to układ grawitacyjny tylko wymuszony czyli trzeba będzie wymusić przepływ paliwa z baku do pompy .Ręczna pompka paliwa raczej niema odpowiedniej siły żeby pociągnąć paliwo ze zbiornika położonego u dołu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
Tak samo będzie pobierać jak w bizonie czy Ursusie C 362. W kombajnie jest ta sama pompka zasilająca co w tych ursusach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • waldi33
  • 1 205

wyciszylem kabine najprostrzym sposobem,wylozylem watą bylo ciszej ale musialem usunąc po calym dni pracy olej zaczą sie grzac w moscie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

@jackob1997 A w zetorach jak jest? Bak jest na dole i normalnie ciągnie  nie ma problemów.Prorok też przeniósł bak  na dół,dopóki  baku się wywali i nie zrobi przegrody z przodu zawsze będzie głośno bo bak działa jak rezonans

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

Stwarza problemy przynajmniej niektórym. Taki układ wymaga perfekcyjnej szczelności a nie wszyscy mimo że to proste dają sobie z tym rady.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • waldi33
  • 1 205

myslalem nad tym by zalozyc zbiornik tam gdzie akumulator,napewno przegroda by dala roznice.na wiosne chyba cos wykombinuje

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość
16 godzin temu, wiki868 napisał:

zmiana zwolnic na 4011 i opon na 16,9-28

 

a to Ci czasem nie da tej samej prędkości na 3 biegu niż to co teraz masz na 4 ??

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wiki868
  • 2 142

nie,  bo  da mi idealnie pomiedzy 3 a 4 bieg, gdyż żeby było na 4 to bym musial przyspieszyc ja o 53%, a przyspieszam o 38,5%.

razem z kolega alarmo wywnioskowalismy ze  przelozenie zwolnic  z 360 na 4011  da wzrost predkosci  3 biegu z 9,9km/h na 12,5km/h (czyli 26%)  a zwykly IV bieg ma 15,2 km/h.     przełozenie  opon z 14,9 na 16,9-28  da wzrost predkosci o 0,5m na każdy obrót koła czyli 12,5%

Edytowano przez wiki868

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj