Rama D-47
 

Rama D-47

  • 9898 wyświetleń

główny ciąg  ramy do przyczepy D47




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • emtecc
  • 22 681
co to za materiał na ramę? będziesz również wzmacniał zabudowę?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamildeutz
  • 47 624

Ceownik 22cm zabudowa będzie trochę wydłużona na 4,2m górna rama będzie wzmacniana

Edytowano przez kamildeutz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • timo
  • 824 3339

Również nie wiem, skąd taka teoria. Może chodzi o to, że na oryginalnej ramie było pole numerowe? W takim wypadku potrzeba zaświadczenia od rzeczoznawcy o wymianie elementy zawierającego numer na nowy ze względu na korozję, z tym do wydziału komunikacji, który wystawia decyzję o nabiciu nowych numerów i jazda na stację diagnostyczną. Tyle w temacie. A jeśli chodzi o zmiany konstrukcyjne, to również wystarczy opinia rzeczoznawcy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 969 3894

Nie wystarczy przebić jedynie numerów ramy i tyle ? Diagnosta nie jest ekspertem od  przyczep autosan która jaką ma ramę więc jak się numery zgadzają z dowodem  a że rama troszeczkę zmodyfikowana to raczej nie będzie drążył tematu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1154 9145

po co aż 22, tu bez problemu i 16 by wystarczyła a nie trzeba by było przewężać pod przód

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamildeutz
  • 47 624

Ładniejszy wygląd i 16 by była za słaba a po za tym jak mam 22 w cenie 12 to po co mi 16

Edytowano przez kamildeutz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1154 9145

mam nadzieję że nie będziesz lepił obrotnicy dalej na łuku tylko zrobisz kratę jak np. d50

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

Jak nie jest ekspertem? przecież każdy ogarnięty w tym fachu wie jak wygląda dany model przyczepy. Jeśli przymknie oko to inny temat.

Jest to zmiana konstrukcyjna bardzo istotnia ( jeśli nie jest ruszana dolna rama to diagnosta nic nie ma do tego) ale tak jak tu rama jest nowa i do tego inne wymiary przyczepy więc przypał. W takim przypadku diagnsta bierze na siebie odp za twoje spawy itp czy przyczepa się nie rozleci.

U nas jest taki gość, że jak by to zobaczył to już byś dowodu od tej przyczepy do ręki nie dostał.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • andrzej2110
  • 535 11728

Czyli przerabiasz D47 na D55. Ja do swojej D47 ramę robiłem z ceownika 140 i zamknąłem blachą 4mm.  Teraz jak bym robił to bym kupił profil 140x70x7 i było by bez kombinowania.

Edytowano przez andrzej2110

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamildeutz
  • 47 624

Koszt materiału około 1000zł. Andrzej to jednak zawsze d47 nie te osie, kranc a i do obornika coś musi być 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15608

Problem z diagnostą? Nie wiem jak teraz po zmianach ale wczesniej okoliczni diagnosci cieszyli sie ze chlop chociaz z przyczepą przyjechal  a nie z samym dowodem do podbicia :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1154 9145

ten co łaskawie patrzył dalej przymyka oko i cieszy się że ma pracę i $$ :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

ten co łaskawie to tak a jak trafisz na takiego jak u nas to nawet nie masz po co jechać do niego.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Rolnik z zamiłowania :)
  • pawlus224
  • 2624 15608

Zawsze jest ten "czynnik ludzki" , Ja mam to szczęście ,że duży wybór stacji diagnostycznych - w promieniu 4 kimometrów 3 stacje :D

 

 

P.S. Nie zapomnę jak kiedyś pojechałem z dowodem rejestracyjnym (stary z lat 80) zapytać tylko czy jeszcze w takim dowodzie sie da przegląd zrobić , a diagnosta wziął do ręki i pyta czy idziemy podbijać - Ja na to ( w żartach) ,że gdybym wiedział to wziąłbym też od drugiej przyczepy , a on z pytaniem czy podbijamy czy jadę po drugi też ? :DxD

... no to pojechałem ^_^

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

A no widzisz u nas też stacji jest, ale jak Cie nie znaja to nie masz nawet co dowodu z kieszeni wyciągać.

A ten najbliżej jest taki, że masz auto jak nowe w super stanie a masz przepaloną z tyłu jedną z dwóch żarówek podświetlenie tablicy rej i musi to wymienić, bo inaczej nie wyjedziesz ze stacji.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

A kto powiedział, że jeżdżę? z autem moge jechać, bo chce mieć sprawne a z przyczepą nie musze choć też sprawne są i z nowymi oponami.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • timo
  • 824 3339

Każdy kij ma dwa końce. Jak będziecie prawidłowo i przepisowo jechać osobówką, a od ciągnik jadącego z przeciwka urwie się przyczepa i w was przypie*doli tak, że skończycie na wózku, to jestem ciekaw, czy też będziecie tak chwalić diagnostów łapówkarzy i partaczy, czy może będziecie lamentować, że "co za ch*j diagnosta przegląd podbił" i domagać się odszkodowania.

4 godziny temu, ursusek-360 napisał:

Jaki ceownik proponujecie do platformy na bale długość ok 5.5m?

To jest pytanie typu "jakie buty w rozmiarze 45 proponujecie kupić" bez żadnych dodatkowych danych. To zależy od mnóstwa czynników, np. czy to ma być jednoosiówka lub tandem (czyli rama - z punktu widzenia mechaniki belka - podparta na środku), czy przyczepa obrotnicowa (czyli belka podparta w dwóch punktach). Jeśli ta druga opcja, to podstawową kwestią jest rozstaw osi (czyli punktów podparcia belki). Reszta to czyste liczenie - postaw flaszkę ogarniętemu studentowi III lub wyższego roku jakiegokolwiek kierunku technicznego (mechanika i budowa maszyn, budownictwo), to Ci policzy parametry belki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj