Grzałka bloku Masey Ferguson
 

Grzałka bloku Masey Ferguson

  • 6657 wyświetleń

Zbierałem się z kupnem 5 lat i w końcu kupiłem.






Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Do jakiego modelu kupiłeś i jaka cena ? Miałem 698 z grzałką. Rzadko wtedy potrzebowałem ciągnika zimą ale jak już był potrzebny to piękna sprawa taka grzałka.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robi57362
  • 2354 14102
nie widziales rozruchu pi grzalce. jaka moc tej i do jakiego modelu. ja w 255 mam 700 wat i to stanowczo na malo conajmniej 2x tyle

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafik1808
  • 12 156

Grzałka do MF 6265, 1100W mocy, dałem 320zł bez kabla.

Dziś montaż!! 

Edytowano przez rafik1808

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394
3 godziny temu, proxima100 napisał:

Świeca płomieniowa lepsza ;)

MFy przynajmniej te starsze wszystkie mają świecę płomieniową i jak silnik w dobrej kondycji to odpala bez żadnego problemu ale jak jest jeszcze grzałka to nie tylko wygoda ale duża ulga dla silnika bo uruchamia się już ciepły i nie ma takich skoków temperatur a do tego jak jest kabina to siadasz i masz już ogrzewanie od startu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafik1808
  • 12 156

Kupiłem na alle..o, niby szwecka.

Już grzeje xD

 

IMG_0586.JPG

 

A ta do JD 

IMG_0587.JPG

Edytowano przez rafik1808

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394
6 godzin temu, Rolnik7343 napisał:

świeca lepsza 30 sekund i ciągnik cyka

Szybki rozruch to nie wszystko a dobry silnik odpala nawet bez świecy tylko tu chodzi o to,że przy niskich temperaturach silnik dostaje mocno po d*pie przy każdym odpaleniu. Składa się na to praktyczny brak smarowania czasem przez kilka sekund oraz szok termiczny, który powoduje miedzy innymi pękanie głowic. Po zastosowaniu grzałki te problemy znikają bo grzałka ogrzewając płyn w bloku silnika ogrzewa cały silnik wraz z olejem i uruchamia się praktycznie rozgrzany silnik. Praktycznie każdy ciągnik importowany z krajów skandynawskich ma zamontowaną grzałkę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafik1808
  • 12 156

Dodatkowym obciążeniem przy rozruchu jest pociągnięcie sporej pompy hydraulicznej i skrzyni. Jak silnik jest podgrzany jest dużo prościej uruchomić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

Niby tak ale jak to mówią przezorny zawsze ubezpieczony. Jak ktoś dzień w dzień musi korzystać z ciągnika to dobrze to mieć żeby nie katować zamrożonego silnika rozruchem. Miałem to w jednym ciągniku i mimo,że korzystałem rzadko to za każdym razem byłem z tego bardzo zadowolony.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AlaCapone
  • 5015 3282

Dużo lepszym rozwiązaniem jest ogrzewany garaż - to tylko taka proteza i to kosztowna i czasochłonna. Nie rozgrzeje ani oleju w silniku, ani tym bardziej w skrzyni. Dobry silnik odpala bez problemów a jeśli ktoś ma problemy trzeba rozważyć remont silnika.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj