Massey Ferguson multi power
 

Massey Ferguson multi power

  • 6617 wyświetleń

Naprawa przeklaadni




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Janusz342
  • 90 1068

Pekly pierścienie na wałku którym osadzony jest kosz wzmacniacza i tracił ciśnienie przez to ślizgał sie na wyższym biegu koszta nieduże ale roboty sporo :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateo105
  • 24 540

kolego mam pytanie a co moze byc przyczyna u mnie bo wymienilem pierscienie bo byly pekniete i dalej sie slizga. tz slizga sie na rozgrzanym oleju i plugiem na pusto w miare chodzi. gdzie szukac przyczyny??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateo105
  • 24 540

wymienilem walek ten co 2 pierscienie na nim sie osadza. bo juz wyl troche podtarty. ten od wzmacniacza.

Edytowano przez mateo105

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Agrotech1111
  • 7 388

Ale pierścienie częścią zewnętrzną tez uszczelniaja, zwracała uwagę na stan tych powierzchni?? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateo105
  • 24 540

w  sumie to robilem z mechanikiem. on stwierdzil ze jest w porzadku. a czy przyczyna moze byc pompa zebata?? czy ona raczej nie gubi cisnienia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Janusz342
  • 90 1068

Ja tarczki i przekładki daje nowe a walek byl w stanie bdb także zostaje. Jeśli wałek wom nie zatrzymuje się pod obciĄżeniem że aż silnik czuje spore obciążenie to pompa dobra. Mogles już komplet wymienić jak byl w klockach :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateo105
  • 24 540

kolego sprawdzilem cisnienie tak wiec na wolnych obrotach cisnienie jakie wytwarza to okolo 160 atm a jak dodam gazu fa ful 170 lecz w pewnych obrotach cisnienie dochodzi do 180 atm. czyli pompa raczej jest dobra. dodam jeszcze ze sprawdzilem cisnienie na czujniku kolo silnika to gaz na ful i cisnienie 30 atm jak wlacze wzmacniacz to cisnienie spada do 20 atm czy tak powinno byc???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Agrotech1111
  • 7 388

Nie pamiętam jakie tam powinno być ciśnienie na skrzyni. Ale jak po włączeniu półbiegu spada o ponad 30% to masz gdzieś nieszczelność na multipower

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateo105
  • 24 540

ok. sprobuje jeszcze raz rozjechac i wszystkie uszczelniacze, oringi i pierscienie wymienic.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateo105
  • 24 540

u mnie dzieje sie to samo co na tym filmiku  tylko cisnienie mam wieksze bo dochodzi do 30 atm a jak wlacze zajaca to spada do ok 20 atm

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Janusz342
  • 90 1068

Czasem pierścienie sa przytarte i już nie uszczelnia. Zewnętrzna cześć  musisz zobaczyć jak,wygląda tarcze oraz przekładki kanały na koszu drożne? Może być spora nieszczelność na nierówno zużytej przekladce i będzie gubil ciśnienie ja czekam aż lepiej zamarznie i będą testy pod obciążeniem ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zoxim
  • 13 299
jaki koszt takiej naprawy bo u mnie na ciepłym sie ślizga na wolnych obrotach i kontrolka od ciśnienia sie pali na wolnych obrotach i jak sie jedzie z górki to sam przyśpiesza czy to na żółwiu czy zającu tak samo pytanie co by mogło mieć winę

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj