Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 6348 wyświetleń

Rok produkcji -1987.




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • piotrz
  • 0 131

Kolor dobrany przeze mnie, 1 litr autorenolak nobiles L-87 + ok. 330 ml autorenolak nobiles F-204 + utwardzacz do akrylu w stosunku 1:4. Dobranej farby wyszło tak  z 700 -  800 ml. Przed malowaniem kolorem felgi były zdarte do gołego i zapodkładowane epoxydem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotrz
  • 0 131

zbyszekbrzuze - zalał bym chętnie, tylko z odpaleniem nieraz łatwiej zimą bo ciepłą wodą się przeleje i pali od strzała, a tak trzeba by jakąś świece założyć lub grzałkę :-)

DjFarmerr - dzięki, fajnie że się podoba. Blachy prócz pokrywy maski, przednich błotników i skrzynki na narzędzia są w oryginalnym malowaniu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kris91
  • 2996 1207
Zawsze możesz zastosować samostart i bardzo łatwo odpala w największy mróz... Odpalam tak zawsze w zimę i nie trzeba kręcić długo rozrusznikiem...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Samostart to zło...  Lepiej zamontować świece płomieniową są gotowe zestaw do założenia zasilanie od pompki zasilającej.

Jak chcecie mieć oryginalny kolor felg to RAL 1015 jest odpowiednikiem

Blachy były malowane? I mógłbyś podać RAL korpusu bo ładnie dobrałeś

Chociaż jedna tutaj 60-tka z niewielu która została odnowiona jak trzeba

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Maniek101
  • 144 1817

ładnie zrobiona nie ma co, jeszcze tylko lacze wymień :220_monkey_face: i tak powinna wyglądać 60 a nie ulepione napędy czy inne cuda

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074
12 minut temu, krystekc355 napisał:

Adi96  zamiast samostartu proponuje plaka uzyć nie jest taki suchy jak samostart

A co ma "suchość" do rzeczy? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotrz
  • 0 131

Adi96 - dzięki za pozytywny komentarz, z blach tak jak wcześniej pisałem były malowane: pokrywa maski, przednie błotniki i skrzynka narzędziowa. Farba akryl, lakiernik dobierał "na oko". Korpus też akryl - dobierany u lakiernika wg oryginału, numeru nie ma ale mam skład na puszce, tylko że skład ma sens tylko w odniesieniu do firmy i numerów farb które on używa.

Maniek101 - dzięki za uznanie, opony z tyłu jeszcze oryginalne, zostało około 30 - 40 %.  Czas wymiany się zbliża, chciałem kupić takie jak są oryginalnie, były nawet na olx po 1050 zł, ale gość chyba sprzedał, ma jeszcze stomile ale już te nowsze, bardziej "kanciate" po 1150 zł, ale mi się nie bardzo podobają. Także wybór opon nie jest łatwy, z nowych to albo stomil kormoran diagonalne, lub taurus radialne, choć wyglądem nie przypominają za bardzo oryginalnych balonówek z prl.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1119 5455

Dawniej opony byly większe w balonie.

4011 z skr mialy szerokie 14.9.

Teraz to trzeba dobrze trafic .

Czasem mozna żałować zniany na nowe bo bo okażą sie wezsze o 1 2cm.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

Dokładnie. Dla przykładu taurus 18,4r34 jest węższy o 20 milimetrów od belshiny tego samego rozmiaru.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Jak ciągnik ma pracować coś jeszcze robić to nie kupuj starych opon nie zawsze opona wytrzyma a po drugie może szybko popękać.Wiem te oryginalne były taki balon późniejsze stomilki równo z felga a dzisiejsze opony diagonalne bardziej w kształcie litery V

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 969 3894

Bardzo ładnie odnowiłeś ją kolego,chwała Ci za to że zostałeś przy oryginalnych odcieniach ;) Co do odpalenia w mrozach to polecam  zamiast samostartów opalarką podgrzać blok i wsadzić ją w dolot aby silnik mógł zaciągnąć ciepłe powietrze patent sprawdzony w srogie mrozy.                                                                           

Co do opon  to radzę  nie ryzykować z starymi stomilami bo można się wbić na minę z biegiem czasu użytkowania.Z diagonalnych to można polecić dwie marki Mitas i Cultor a z radialnych to ile portfel pozwoli ale  Taurusy mają dobrą opinię  i cenę chyba że chcesz zaszaleć to 420/70R28 z Firestone Continental Kleber Michelin .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj