Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

Odprężnik w Ursusie C-360

To odprężnik w mojej C-360 ja go nie robiłem juz był kiedy kupiłem silnik wyłącza jeden zawór na każdym tłoku w przyszłym tygodniu będę podciągał linkę żeby można z kabiny używać odprężnika a nie za pomocą 2 osób :lol:



14 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Ja widziałem ten silnik rozebrany bo był do remontu za śmieszne pieniądze ale to ciekawie wyglądało na co drugim popychaczu jest dorobiona jak by podkładka żeby i w środku jest taki jak by pręt z rowkami i on pociąga za te dzyndzle popychacze ciekawe ale działa ;)

A do czego służy ten "odprężniki" ?

Odprężnik inaczej dekompresor urządzenie stosowane w silnikach do ułatwienia rozruchu Odprężnik powoduje niewielkie otwarcie zaworu wydechowego, dzięki czemu nie następuje sprężenie mieszanki w komorze spalania przy ruchu rozrusznika, lecz po wyłączeniu odprężnika bezwładność poruszającego się nadal wału korbowego powoduje sprężenie mieszanki i (najczęściej) uruchomienie silnika.

Czyli silnik lżej pali ;)

a po co w c360 odprężnik ??przecież i tak lekko odpala wystarczą dobre akumulatory dobry układ paliwowy i niema problemu. ;) ale modernizacja godna uwagi

Gość Profil usunięty

W Zetorze 5911 jest coś takiego, dobra rzecz. Wszystko co ułatwia rozruch jest przydatne ;) .

Wcale nie unikat ,mam zetora 5511 z odpreżnikiem, jest Ciągnikiem który pracował w skandynawii, i w trudnych warunkach bardzo poprawia rozruch

a mógłby ktoś kto posiada takie rozwiązanie, zdjąć te dekle boczne i cyknąć fotke jak to dokładniej wygląda w środku? i jeszcze zmierzyć jaki jest wznios zaworu, co by nie było kolizji z tłokiem?? z góry dzięki ;)

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×