Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Maszyny / Machines

50 komentarzy



Rekomendowane komentarze

Optima 10 to nie komputer tylko zwykly przełącznik elektryczny. Nie wiem co w nim jest takiego ze taka cena. Chyba ze dali dobrą włoską pompę. Reszta to już ich wynalazki.
W życiu nie dał bym tyle. Za 10 kupuje super wypasiona używke znanej firmy albo do 5-6tyś mniej znanej firmy
Zobacz ile kosztuje 12 latek https://www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-rau-kverneland-nie-hardi-pilmet-krukowiak-tad-len-vicon-CID757-IDqUP2Z.html A tutaj z kompem pełnym innej firmyhttps://www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-douven-john-deere-16-5m-1200l-rau-hardi-CID757-IDqWhi9.html

20 letni dłużej wytrzyma niż biardzki w którym po roku pęka rama,lance wyginają się a pompa rozlatuje się od rsm,wiem coś na ten temat,no chyba ,że pracuje na 15ha.Kupiłem holdera z 2000r,pełna hydraulika ,komputer,pracuje bezawaryjnie,a raczej u niemca nie odpoczywał.Ale każdy ma wybór,oby pracował bezawaryjnie.

Będziesz pan płakał że kupiłeś. 

Chyba że robisz tylko chwasty. 

Edytowano przez Tomek90

jeszcze te zachody za ponad 10 to moze coś warte, ile ja się naogladałem opryskiwaczy tak do 6-7 tys to wszystko porozjebywane, porozsadzane od mrozu, pompy bez oleju, nie wiadomo gdzie łapy wsadzić zeby to ogarnąc,a jeszcze pozniej te kombinacje. Jak pompa włoska to bedzie pryskać.

tez kupiłem biardzkiego, bo co sie oszukiwać w tej kasie nic nowego lepszego nie kupi, dobrałem pompe włoską, poziomowanie hydrauliczne i wydzwig lanc i pryska. Jak by mi się udało fajną uzywke znaleść to pewnie by była na podwórku, ale płacić za gruchota z krzaków wyjętego z mchem w zbiorniku tyle co za nowy taki to ja dziękuję.

A jakiej firmy pompa, bo taka 150 to nawet pod 3 tyś. Ale przynajmniej te które Ja miałem chodziły super. @Uziu92 bo niestety u nas ciężko kupić dobry w super cenie. Ja kupowałem w Holandii bezpośrednio od rolników. Choc cebeco kupiłem w PL w super cenie przez to ze ktos kupił ciagnik na którym na stałe było to spięte i został sam opryskiwacz

@grigauCiebie tam na zachodzie to na pewno inaczej, inne ceny, inny sprzet, inne rolnictwo, inna jego kultura i poziom, a u nas tu na wschodzie, nie mowie ze wszedzie, to takie za przeproszeniem ch*j*stwo wiozą ze szok, bo chłop i tak wszystko złapie, a niektóre to widać z krzaka wyjęte na zachodzie, jeszcze pewnie to za darmo oddali bo inaczej by musieli plastik ze zbiornika i węze gumowe utylizowac, handlarzyki z krzaka wyjmą, przywiozą to,  roz*ebane w 3 d*py, ledwo sie kupy trzyma, i zapytasz jaka cena a on Ci 8 tyś krzyczy, albo 7, rozsiewacz z dziurami w skrzyni na dole 6,5 tys, a dziury se pan zaspawasz :D, w opryskiwaczu pompe se pan wymienisz od polskiego :D nie po to ja kupuje zachoda zeby pompe od polskiego wsadzać, w zbiorniku mech i szyszki :D jak to poogladałem to sie wkurzyłem, kupiłem nowy i szlus.

  • Like 1

Dokładnie tak jest ja także szukałem i sam złom a jak lepszy stan to koleś chciał np.16 tysi za 12 letniego krukowiaka 1600l .Teraz jezdziłem za siewnikiem i to samo ,niby na zdjęciach ładny a na miejscu już tak pięknie nie wygląda .

tez troche siewniki lukam, jak tak w stanie jest spoko to wybrakowany bo albo zaczników nie ma, albo grabek, albo jeszcze czegoś. W uzywkach to niestety zawsze coś.

4 minuty temu, krzysiek1979 napisał:

Dokładnie tak jest ja także szukałem i sam złom a jak lepszy stan to koleś chciał np.16 tysi za 12 letniego krukowiaka 1600l .Teraz jezdziłem za siewnikiem i to samo ,niby na zdjęciach ładny a na miejscu już tak pięknie nie wygląda .

Jak wybierałeś w 12 letnich krukowiakach to co tu rozmawiać. 

To prawda małe pojemności ciężko znaleźć, ale większe 2tys i więcej to nie problem. 


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×