das21 47 Napisano Grudzień 6, 2017 Zaawansowany 47 624 jakie wrazenie ogolne? byly awarie? ktory komplet opon? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DanielFarmer 1379 Napisano Grudzień 6, 2017 Zaawansowany 1379 5022 obstawiam z tyłu pierwsze a z przodu drugie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tomo12 373 Napisano Grudzień 6, 2017 Zaawansowany 373 3011 Prawie 18k godzin przy turze, to wydaje mi się, że z przodu to nie jest drugi komplet opon :) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
extrabyk 5593 Napisano Grudzień 7, 2017 Zaawansowany 5593 8394 Z tyłu chyba jeszcze oryginalne Klebery ale mimo,że już prawie łyse to i tak dużo wytrzymały a przód przy ładowaczu, dużym skręcie w Kubocie oraz pewnie w większości pracy na betonie to bym obstawiał, że to już czwarty komplet. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pp1208 706 Napisano Grudzień 7, 2017 Zaawansowany 706 5987 jak na tyle godzin to ładnie sie trzyma ;) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
robi57362 2352 Napisano Grudzień 7, 2017 Zaawansowany 2352 14097 napewno nie pomyliles sie o jedno zero ? ileon ma lat ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
KIRK80 12 Napisano Grudzień 7, 2017 (edytowany) Zaawansowany 12 213 Rocznik 2009, zakupiony w 2010 roku. Co do opon to kolega @DanielFarmer ma rację, tył od nowości, przód drugi komplet. Wg mojej wiedzy żadnych awarii nie było, przez cały czas eksploatacji przy przebiegu ponad 10k były wymieniane łożyska sprzęgła rewersu oraz łożyska w przednim moście, reszta nie dotykana. @robi57362 na pewno nie ma pomyłki, chociaż licznik w tym modelu liczy tylko do 9999h, później idzie od zera Ciągnik pracuje w gospodarstwie ok. 450ha i ok. 350 krów. Jeździ tam jeszcze Kubota M135GX z wozem paszowym, ale nie znam przebiegu. Jak się dowiem, to podam Edytowano Grudzień 7, 2017 przez KIRK80 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
extrabyk 5593 Napisano Grudzień 7, 2017 Zaawansowany 5593 8394 Dobry wynik jeśli chodzi o awarie i opony. Prawdę mówiąc zdziwiony jestem, że to dopiero drugi komplet opon na przodzie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
robi57362 2352 Napisano Grudzień 7, 2017 Zaawansowany 2352 14097 no to szacun dla japonca niech kreci do konca Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
extrabyk 5593 Napisano Grudzień 7, 2017 Zaawansowany 5593 8394 Szacun też dla Quicka Swoją drogą to ciekawe ile trzeba by wymienić ładowaczy Metal Fachu do takiego przebiegu...chyba więcej niż opon Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Bartek933 5392 Napisano Grudzień 7, 2017 Zaawansowany 5392 19471 Jak pracuję ze samym ładowaczem to dziwne że w ładowarkę gospodarz nie poszedł Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mixxion_agro 163 Napisano Grudzień 7, 2017 Zaawansowany 163 1474 Zauważcie też, że to stan z ponad roku. Czyli teraz ma dużo więcej na liczniku Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krzysio22 954 Napisano Grudzień 7, 2017 Zaawansowany 954 2751 Felgi się nie gną? Słyszałem, że do tura lepsze są całe a nie skręcane Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
extrabyk 5593 Napisano Grudzień 7, 2017 Zaawansowany 5593 8394 Po tym ile smaru na ładowaczu można przypuszczać, że właściciel nie tylko użytkuje ale i dba o sprzęt i to może być klucz do tego,że nie tylko wygląda dobrze to i nie sprawia problemów. Słyszało się o pękaniu felg przy mocowaniu do tarczy koła przez co następowało uchodzenie powietrza i dilerzy od pewnego czasu sami proponują pełne felgi spawane do ciągników idących pod ładowacz. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
KIRK80 12 Napisano Grudzień 7, 2017 Zaawansowany 12 213 W przypadku każdej maszyny dbałość o codzienną obsługę wydłuża jej żywotność Co do ładowacza, to tuleje już kilka razy wymieniane, ale miał co robić,to i zużyć się miał prawo Po rozbudowie obór ciągnik przeszedł na zasłużoną emeryturę, gdyż zastąpiła go ładowarka, ale nadal dzielnie służy przy załadunku wozu paszowego, i zwózce belek sianokiszonki Co do felg, to prawda, że do ładowacza pewniejsze spawane, ale jak widać na załączonym obrazku, przy regularnej kontroli skręcenia obręczy z tarczą, możliwe jest długotrwałe bezawaryjne użytkowanie również felg skręcanych Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
extrabyk 5593 Napisano Grudzień 8, 2017 Zaawansowany 5593 8394 Tuleje wymienne to się wymienia i można pracować dalej aby tylko nie czekać za długo z wymianą. Niestety większość ładowaczy nie ma wymiennych tulei i tam trzeba dbać jeszcze bardziej bo ewentualna regeneracja jest oczywiście możliwa ale kosztowna. Godziny godzinami ale żeby tak podliczyć ile ton przerzuciła ta Kubota tym ładowaczem to by pewnie był wynik Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Firewall88899 284 Napisano Grudzień 8, 2017 Zaawansowany 284 1199 Czyli świadczy to o tym, że jak ktoś zadba to i ciągnik pochodzi. Niestety na dużych gospodarstwach czasami jak się patrzy jak te maszyny wyglądają to aż człowieka skręca jakie to zaniedbane wszystko. Duzo zależy od gospodarza bo są niechluje a są u tacy co pracownika przypilnuja żeby szanownal sprzęt. U mnie też są tacy co to nie patrzą byle w pole i zrobić jak najszybciej a sprzęt zaniedbany nawet nie oplukany z błota tak stoi do wiosny. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się