Mikruss 536 Napisano Listopad 19, 2017 Zaawansowany 536 4576 jak 5130 nie posiada ehr jak koles co ode mnie pług kupował w 5120 miał ehr....chyba ze w casie elektroniczne sterowanie podnośnikiem to całkiem co innego (nie wiem bo z tymi ciągnikami nie miałem wiecej do czynienia) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1951 Napisano Listopad 20, 2017 Zaawansowany 1951 4265 płyteczki... jak mechanikowi się olej rozleje i nie posprząta - kwestia czasu jak go pokara. Ładnie - trzeba przyznać. Nie za wysoko to łatwo ogrzać. Piper stoper. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DionizyZlotopolski 105 Napisano Listopad 20, 2017 Zaawansowany 105 588 Szkoda ze Ty w Małopolsce nie masz warsztatu bo przydał by się ktoś kto ma taki fach w ręku. Bo w dojazd do klienta to się nie bawisz co? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Listopad 20, 2017 Zaawansowany 327 3136 Kolego płytki są najlepszym rozwiązaniem a jak olej się rozleje to się sprząta i sory ale jeszcze orła nie wywinąłem..... i z miotłą jestem dobrze zaznajomiony bo na warsztacie musi być porządek! inaczej nie wyobrażam sobie pracy. co do case 51-- to że ma elektryczny podnośnika to nie znaczy że jest to EHR jest to mechaniczny podnośnik z elektryczną funkcją góra dół. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
longer1502 0 Napisano Listopad 20, 2017 Nowicjusz 0 4 Mariusz jest taka możliwość żebyś sprawdził takiego 5140 przed zakupem? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mikruss 536 Napisano Listopad 20, 2017 Zaawansowany 536 4576 Dzieki za wyjasnienie A jednak nie wszytko takie same mimo ze jakis pstryczek elektryczek sie znajduje Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Listopad 20, 2017 Zaawansowany 327 3136 No nie wszystko to się zgadza to jest zupełnie inne rozwiązanie choć nie powiem może mylić na pierwszy rzut oka. Tak mogę sprawdzić ale nie na drugim końcu polski jedynie w swojej okolicy bo z czasem i tak krucho , nie wyrabiamy się z robotą. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bialy2005 582 Napisano Listopad 26, 2017 Zaawansowany 582 11814 Wracając do TM-a dlaczego są tak tanie, z kim nie rozmawiam to twierdzą że to nie sprzedawany ciągnik i tylko niska cena pozwala sprzedać. Czasem rozglądam się za czymś pod 200KM i za jednego fendta czy JD można kupić 2x TM czy case mxm. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Firewall88899 284 Napisano Listopad 26, 2017 Zaawansowany 284 1199 Znajomy ma TMa i fakt solidne ciągniki, fajne gabarytowo i napewno trwalsze niż te nowsze serię. Dziwne że są w miarę tanie bo to udane ciągniki, kwestia pewnie znalezienia takiego co nie ma kilkanaście mth nastukane. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Listopad 26, 2017 Zaawansowany 327 3136 Ciągnik jest bardzo dobry były różne wersje przekładni, od prostych do automatu, i tu pojawia się problem, bo to co było u nas nowe brane to praktycznie najprostrze wersje, to co z zachodu przyjechało to bogate wersje z najbogatrzymi skrzyniami a one nie są proste do serwisowania, i tu pojawia się problem z wiedzą mechaników a raczej jej brakiem. Ciągnik jest dosyć skomplikowany i wymaga wysokiego stopnia zaawansowania wiedzy i doświadczenia, do ich naprawy. Ja uważam osobiście że prawidłowo serwisowany TM czyMXM jest trwałym ciągnikiem, na ich podstawie powstały Case Puma i NH serii 7 to te same przekłanie z nowymi kabinami i silnikami nowszej generacji. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krzysio22 956 Napisano Listopad 26, 2017 Zaawansowany 956 2753 Ja tak z innej beczki, otóż w NH T5060 hamulce się zacinają, lub znikają, gdy wciskam pedał hamulca to czasami nie hamuje, a jak zahamuje to nie oddaje i trzyma ten hamulec dopiero po jakimś czasie oddaje, lub gdy się go zgasi i zapali od nowa, ręczny działa tak jak powinien. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Listopad 26, 2017 Zaawansowany 327 3136 A płynu dot nie dolałeś do niego?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krzysio22 956 Napisano Listopad 26, 2017 Zaawansowany 956 2753 Nic nie było robione z hamulcami, żadne płyny nie dolewane Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
koniu 841 Napisano Listopad 27, 2017 Zaawansowany 841 5241 po DOT 4 ponoć hamulce potrafi spalić... Tak mi serwisant jak był robić przegląd T7. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mfek3050 163 Napisano Listopad 27, 2017 (edytowany) Zaawansowany 163 2380 A który ciągnik wypada lepiej pod względem wykonania i jakości, case mx czy mxm/nh tm? Który rzadziej stał na warsztacie? Edytowano Listopad 27, 2017 przez mfek3050 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bialy2005 582 Napisano Listopad 28, 2017 Zaawansowany 582 11814 A patrzac na MF 649x Dyna 6 i TM/MXM 175-190 który ma prostsza skrzynie i teoretycznie żywotniejsza tansza w naprawach skrzynie, bo podbno w JD7x20 sa najprostsze skrzynie tak gdzies wyczytałęm i tansze w naprawach. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Listopad 28, 2017 W JD 7xxx jest kilka skrzyń a zwłaszcza automat i PQ, ogólnie są chyba 3 skrzynie, tak coś mi świta. Ale w sumie Mariusz mógłby się jeszcze raz wypowiedzieć na ten temat. Bo pewnie nie pamiętasz Mariuszu, ale kiedyś u ciebie w warsztacie (gdy podjechałem swoim JD na zmianę żarówek ) dopytywałem właśnie o JD 7x20 / 7x30 i powiedziałeś że jedna skrzynia jest tania w naprawie ale mniej żywotna, a druga droższa w naprawie ale praktycznie nie do popsucia. I zapomniałem która to miała być która. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
danielhaker 6900 Napisano Listopad 28, 2017 MODERATOR FORUM 6900 21501 Strzelam, AQ ta pierwsza, PQ druga? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
patryk2411 30 Napisano Listopad 29, 2017 Zaawansowany 30 726 Dnia 26.11.2017 o 12:24, bialy2005 napisał: Wracając do TM-a dlaczego są tak tanie, z kim nie rozmawiam to twierdzą że to nie sprzedawany ciągnik i tylko niska cena pozwala sprzedać. Czasem rozglądam się za czymś pod 200KM i za jednego fendta czy JD można kupić 2x TM czy case mxm. Patrzyłeś na renówki? Ciekawe jak by się spisała taka 735/836. Znajomy sobie bardzo chwali Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
RobertBadaczewski 0 Napisano Styczeń 16, 2018 Nowicjusz 0 18 Witam! Chcialbym sie dowiedzieć coś o tej skrzyni w Steyr 6155 CVT, poniewaz mysle o zakupie i nie wiem na co warto zwrócić uwage przy zakupie tego ciagnika ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Styczeń 16, 2018 Zaawansowany 327 3136 raczej przy skrzyni CVT sam na nic za bardzo nie zwrócisz uwagi. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
RobertBadaczewski 0 Napisano Styczeń 16, 2018 Nowicjusz 0 18 Ciagnik na hydraulice ma ciśnienie 209 bar i przyspiesza plynnie chociaz ma juz 8tys mth. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
RobertBadaczewski 0 Napisano Styczeń 16, 2018 Nowicjusz 0 18 Gdyby mi skrzynia siadła to jaki koszt byłby naprawy CVT ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Styczeń 18, 2018 Zaawansowany 327 3136 Nie da się określić kosztów bez ustrki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kos_pl 107 Napisano Grudzień 30, 2018 (edytowany) Zaawansowany 107 985 Dnia 26.11.2017 o 20:28, mariusz(ZDUN) napisał: Ciągnik jest bardzo dobry były różne wersje przekładni, od prostych do automatu, i tu pojawia się problem, bo to co było u nas nowe brane to praktycznie najprostrze wersje, to co z zachodu przyjechało to bogate wersje z najbogatrzymi skrzyniami a one nie są proste do serwisowania, i tu pojawia się problem z wiedzą mechaników a raczej jej brakiem. Ciągnik jest dosyć skomplikowany i wymaga wysokiego stopnia zaawansowania wiedzy i doświadczenia, do ich naprawy. Ja uważam osobiście że prawidłowo serwisowany TM czyMXM jest trwałym ciągnikiem, na ich podstawie powstały Case Puma i NH serii 7 to te same przekłanie z nowymi kabinami i silnikami nowszej generacji. @Mariusz (ZDUN), jakie są najczęstsze usterki skrzyni Range lub Power Command? Ile pieniędzy - tak już uśredniając - trzeba przeznaczyć na ich remont u nas w kraju? Czy cena ich eksploatacji jest porównywalna z AqutoQuadem JD czy może jednak większa? Jak czytam angielskie forum (thefarmingforum), to widzę że ludzie potrafią wydać 3-7 tys. funtów na naprawę skrzyni Range lub Power Command. Naprawiają a to synchronizatory (opisują koszty na poziomie około 3 tys. funtów) a to jakieś komplety sprzęgieł (7 tys. funtów) i to dla przebiegów około 5000 h. Niektórzy jeszcze zgłaszają problem z przejściem z 18 biegu na 19 i z powrotem. Edytowano Grudzień 30, 2018 przez Kos_pl Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się