Skocz do zawartości

Warsztat



Dawno mnie nie było :P to coś nowego dodam.




Rekomendowane komentarze

Kolego płytki są najlepszym rozwiązaniem a jak olej się rozleje to się sprząta i sory ale jeszcze orła nie wywinąłem..... i z miotłą jestem dobrze zaznajomiony bo na warsztacie musi być porządek! inaczej nie wyobrażam sobie pracy. co do case 51-- to że ma elektryczny podnośnika to nie znaczy że jest to EHR jest to mechaniczny podnośnik z elektryczną funkcją góra dół.

Ciągnik jest bardzo dobry były różne wersje przekładni, od prostych do automatu, i tu pojawia się problem, bo to co było u nas nowe brane to praktycznie najprostrze wersje, to co z zachodu przyjechało to bogate wersje z najbogatrzymi skrzyniami a one nie są proste do serwisowania, i tu pojawia się problem z wiedzą mechaników a raczej jej brakiem.  Ciągnik jest dosyć skomplikowany i wymaga wysokiego stopnia zaawansowania wiedzy i doświadczenia, do ich naprawy. Ja uważam osobiście że prawidłowo serwisowany TM czyMXM jest trwałym ciągnikiem, na ich podstawie powstały Case Puma i NH serii 7 to te same przekłanie z nowymi kabinami i silnikami nowszej generacji.

W JD 7xxx jest kilka skrzyń a zwłaszcza automat i PQ, ogólnie są chyba 3 skrzynie, tak coś mi świta. Ale w sumie Mariusz mógłby się jeszcze raz wypowiedzieć na ten temat. Bo pewnie nie pamiętasz Mariuszu, ale kiedyś u ciebie w warsztacie (gdy podjechałem swoim JD na zmianę żarówek :D) dopytywałem właśnie o JD 7x20 / 7x30 i powiedziałeś że jedna skrzynia jest tania w naprawie  ale mniej żywotna, a druga droższa w naprawie ale praktycznie nie do popsucia. I zapomniałem która to miała być która.

Dnia 26.11.2017 o 12:24, bialy2005 napisał:

Wracając do TM-a dlaczego są tak tanie, z kim nie rozmawiam to twierdzą że to nie sprzedawany ciągnik i tylko niska cena pozwala sprzedać. Czasem rozglądam się za czymś pod 200KM i za jednego fendta czy JD można kupić 2x TM czy case mxm.

Patrzyłeś na renówki? Ciekawe jak by się spisała taka 735/836. Znajomy sobie bardzo chwali

Dnia 26.11.2017 o 20:28, mariusz(ZDUN) napisał:

Ciągnik jest bardzo dobry były różne wersje przekładni, od prostych do automatu, i tu pojawia się problem, bo to co było u nas nowe brane to praktycznie najprostrze wersje, to co z zachodu przyjechało to bogate wersje z najbogatrzymi skrzyniami a one nie są proste do serwisowania, i tu pojawia się problem z wiedzą mechaników a raczej jej brakiem.  Ciągnik jest dosyć skomplikowany i wymaga wysokiego stopnia zaawansowania wiedzy i doświadczenia, do ich naprawy. Ja uważam osobiście że prawidłowo serwisowany TM czyMXM jest trwałym ciągnikiem, na ich podstawie powstały Case Puma i NH serii 7 to te same przekłanie z nowymi kabinami i silnikami nowszej generacji.

@Mariusz (ZDUN), jakie są najczęstsze usterki skrzyni Range lub Power Command? Ile pieniędzy - tak już uśredniając - trzeba przeznaczyć na ich remont u nas w kraju? Czy cena ich eksploatacji jest porównywalna z AqutoQuadem JD czy może jednak większa?
Jak czytam angielskie forum (thefarmingforum), to widzę że ludzie potrafią wydać 3-7 tys. funtów na naprawę skrzyni Range lub Power Command. Naprawiają a to synchronizatory (opisują koszty na poziomie około 3 tys. funtów) a to jakieś komplety sprzęgieł (7 tys. funtów) i to dla przebiegów około 5000 h. Niektórzy jeszcze zgłaszają problem z przejściem z 18 biegu na 19 i z powrotem.

Edytowane przez Kos_pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v