PATr 409 Napisano Listopad 18, 2017 Zaawansowany 409 4263 Co robiłeś, półbiegi? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Listopad 19, 2017 Zaawansowany 327 3136 Tak i rewers Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PATr 409 Napisano Listopad 19, 2017 Zaawansowany 409 4263 W rewersie co się zużyło? U mnie w turze po wymianie tłumika drgań rewers pracuje jak nowy przy 5 tys. mth, czyżby był źle wyregulowany? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Listopad 19, 2017 Zaawansowany 327 3136 przy remoncie powerschiftu poszły do wymiany tarczki i uszczelnienia bo to za jedną robotą a tarcze były już podtarte. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Przemo85 14 Napisano Listopad 20, 2017 Zaawansowany 14 559 jaki przebieg? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Listopad 20, 2017 Zaawansowany 327 3136 coś koło 8 tyś Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Przemo85 14 Napisano Listopad 21, 2017 (edytowany) Zaawansowany 14 559 a jaki przybliżony koszt remontu? Też mam valtre i mnie to ciekawi Ceny części na podobnym poziomie co w innych markach? Edytowano Listopad 21, 2017 przez Przemo85 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 327 3136 Powyżej 20tyś. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
johniy861 78 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 78 756 fajna robota z takim rozbieraniem ciągników.. co najciekawsze jakby dobrze popatrzeć jest o wiele wygodniej niz przy autach ( wiem - robiłem i to i to) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przybyslawice5211 536 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 536 4634 W ciągnikach producenci robią tak zęby dostęp do obsługi codziennej ,wymiany filtrów, olejów było w miara na wierzchu łatwo dostępne a w osobówkach jest wszystko na odwrót zęby coś zrobić trzeba dużo innych części wymontować nawet przy głupiej wymianie oleju ale to jest po to żeby serwis zarabiał Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1543 Napisano Listopad 21, 2017 Bad Moderator 1543 9803 Ale w Valtrze to chyba nie taka fajna robota bo to raczej monoblok. Nawet @mariusz(ZDUN) sam kiedyś o tym chyba pisał. Da się tak odkręcić tylny most bez unoszenia kabiny? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kr9292 950 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 950 4186 Dnia 19.11.2017 o 15:01, PATr napisał: W rewersie co się zużyło? U mnie w turze po wymianie tłumika drgań rewers pracuje jak nowy przy 5 tys. mth, czyżby był źle wyregulowany? Mój sąsiad w swojej bedzie mieniał juz drugi raz tłumik drgan. 10 tys mth. Wiec chyba po tylu się zużywają Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Pawel1801 0 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 0 144 Możecie wyjaśnić o co chodzi z tym tłumikiem drgań? jakie są objawy i czy w versu tak samo on występuje? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Przemo85 14 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 14 559 Ja u mnie w N111e musiałem już przy 1950mth tłumik wymienić a objawiało się to tym że przy obciążeniu pojawiał sie dziwny dźwięk jakby chrobotanie a tak to wszystko normalnie chodziło. Serwisant powiedział że mieli przypadek że rolnik za długo na tym jeździł i skończyło się na wymianie obudowy skrzyni Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PATr 409 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 409 4263 3 godziny temu, kr9292 napisał: Mój sąsiad w swojej bedzie mieniał juz drugi raz tłumik drgan. 10 tys mth. Wiec chyba po tylu się zużywają U mnie tłumik drgań jeszcze by dużo pochodził ale wymienialiśmy rurkę hydrauliczną która idzie pod kabiną i jest to wada fabryczna w n101, przeciera się o skrzynię, więc jak mieliśmy rozebrany ciągnik to wymieniliśmy tłumik przy okazji bo koszt nie taki duży (1400 zł) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Listopad 21, 2017 W każdym ciągniku to jest? U mnie przy 5 tys MTH w JD 6630 coś rzęzi między skrzynią a silnikiem. Tam jest taki wałek zwykły krzyżakowy, myślałem że może on się rozdupca. Nie jest to jeszcze straszny odgłos, brałem go jako za normalny objaw starości. Ale trochę zastanawiałem co to może być. I może to słychać gdy na dużym biegu są małe obroty, np. jak się rozpędzam z przyczepą zboża, tak mi się wydaje. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kr9292 950 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 950 4186 To może być to. Wejdź pod spód i właśnie tam miedzu skrzynią a silnikiem powinieneś widzieć tłumik, takie koło coś ok 40 cm. Złap za niego i szarp z całej siły, nie powinien się ruszać. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 327 3136 W jd się nie ruszy bo jest na piaście co do wymiany obudowy skrzyni w valtrze przez uszkodzony tłumik to raczej bajka koło zamachowe to jeszcze bym zrozumiał. Bagatelizować tego napewno nie można bo prowadzi to do poważnych usterek w przekłądni i silniku. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7958 Napisano Listopad 21, 2017 Uziu92 7958 20572 a jakie są takie najczęstsze objawy jak ten tłumik pada lub padł w ciągniku ? tak jak w aucie przy 2 masie ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 327 3136 Najszybciej stuli usłyszysz przy odpalaniu i gaszeniu mocniej przy gaszeniu będzie się tłukł jak jest już luźny. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Listopad 21, 2017 kurde to niezła awaria żeby valtre zepsuć moja t131 ma 10k mth i jedyne co to alternator do regeneraci się oddało i teraz klima co nawet serwis nie wie co zrobić i co sie zepsuło, a u sąsiada w pgr 2 valty po 15-17k mth i bez remontu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Przemek121 96 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 96 708 A jakie objawy ma zepsuta turbina? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kr9292 950 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 950 4186 29 minut temu, mariusz(ZDUN) napisał: W jd się nie ruszy bo jest na piaście co do wymiany obudowy skrzyni w valtrze przez uszkodzony tłumik to raczej bajka koło zamachowe to jeszcze bym zrozumiał. Bagatelizować tego napewno nie można bo prowadzi to do poważnych usterek w przekłądni i silniku. Tak mi kiedys serwisant mówił, ale znawca ze mnie żaden. Można jeszcze w jakiś sposób to sprawdzić oprócz słyszenia stukotu? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Uziu92 7958 Napisano Listopad 21, 2017 Uziu92 7958 20572 olej w kolektorze ssącym, czasem w wydechowym, brak mocy, brak ciśnienia dołądowania, jak ma duzy luz to czasem nawet potrafi wirnik trzeć o muszle, co raczej usłyszysz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PATr 409 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 409 4263 3 godziny temu, damianzbr napisał: W każdym ciągniku to jest? U mnie przy 5 tys MTH w JD 6630 coś rzęzi między skrzynią a silnikiem. Tam jest taki wałek zwykły krzyżakowy, myślałem że może on się rozdupca. Nie jest to jeszcze straszny odgłos, brałem go jako za normalny objaw starości. Ale trochę zastanawiałem co to może być. I może to słychać gdy na dużym biegu są małe obroty, np. jak się rozpędzam z przyczepą zboża, tak mi się wydaje. Tłumik drgań jest prawie w każdym ciągniku, wujek ma claasa Aresa z 2005r i też już to miał, wymienili go przy 8 tys. Mth ale to też przypadkowo bo dobierali się do skrzyni a tak to pochodził by jeszcze trochę napewno Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się