gospodarny1992 83 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 83 841 T5 i seria N to ta sama liga może w świecie smoków i starych baśni...Wypowiadaj się rzetelnie, a nie jak dziecko, ten NH co na zdjęciu ma zostaw osi 238cm, Valtra N 266cm. A to że Nh T6 ma napompowaną maskę to już ukłon w stronę marketingu NH, że jednak ludzie łykają ten fortel jak pelikany i mają wrażenie, że to taki duży ciagnik. T6 w podstawie ma rozstaw osi 264cm, dopiero z opcjonalnymi osiami rozstaw rośnie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Listopad 21, 2017 19 godzin temu, Aroo22 napisał: Widzę znajomy sprzęt @Aroo22 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1540 Napisano Listopad 21, 2017 Bad Moderator 1540 9795 NH miał zawsze ceny odpowiednie do jakości, dlatego tyle tego jeździ po polach. Ale to nie oznacza, że np Valtra i Fendt muszą być w podobnej cenie bo każdy by to kupował. Może źle sprecyzowałem. Stara seria N3 (oprócz modeli 93 i 103) jest sporo większa od T5. I chodziło mi również o starą serię T6, bo nowe modele T6 są jednakowej wielkości, bez względu na to czy ma 4 czy 6 cyl. Tak samo Valtre T4 trzeba porównywać do NH T7. Trzeba jednak zaznaczyć, że modele serii N4 powyżej 130 KM są cięższe od nowej T6 o równe 500 kg Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mickas092 499 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 499 3848 N104 Hitech5 przednie błotniki skrętne, obciażniki tył, amortyzacja kabiny, lepszy fotel, oświetlenie premium, opony michelin multibib 540/440, dach panoramiczny, fotel pasażera, pompa 90. Cena katalogowa 274 netto, do oddania za ok 258 netto. Może by coś urwał może nie. Jak dla mnie cena za duża za taki ciągniczek. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik1973 15287 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 15287 13379 Błotniki skrętne to Ursus c380 ma w standardzie, a tu płacić? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sumek666 5083 Napisano Listopad 21, 2017 rolnik wlkp. 5083 18027 Mówię o Valtre N104. Nie większych modelach. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
agrorobert 53 Napisano Listopad 21, 2017 (edytowany) Zaawansowany 53 636 mickas092hj Edytowano Listopad 21, 2017 przez agrorobert Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ZELKOW 1293 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 1293 11979 a co powiecie jak massey dość doposażony 100KM 270netto Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Przemo85 14 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 14 559 Wszystko co poniżej NH T6, Valtra N, Case Maxxum, Claas Arion, JD 6m,mc,rc itd jest nieopłacalne w zakupie za te pieniądze. Sam się zastanawiałem nad T5 ale ostatecznie wolałem dopłacić 15tys(przy zbliżonym wyposażeniu) do claasa ariona gdzie mam silnik 4,5l a nie 3,4l i skrzynia nie wyje Żałuje że prędzej do tego nie doszedłem bo bym miał maxxuma 110 ze starej serii za 195netto ale początkowo upierałem się przy luxxumie... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
romanekdeutz 88 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 88 1858 A w maxxumie jaka skrzynia by byla? nie wyjąca? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Przemo85 14 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 14 559 EC wyjąca ale silnik 4,5l Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sumek666 5083 Napisano Listopad 21, 2017 rolnik wlkp. 5083 18027 @Przemo85 jaka masz specyfikację Ariona? 410 czy 420? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Przemo85 14 Napisano Listopad 21, 2017 (edytowany) Zaawansowany 14 559 Arion 430 Wyposażenie standard plus: Hydraulika 100l/min 3 pary zaworów amortyzowana kabina WOM 540/540Eco/1000 CIS z kolorowym wyświetlaczem pełne oświetlenie(4przód+4tył+ 2 w masce) chłodzony schowek na butelkę skrzynia Quadractiv z automatyką i tempomatem koła 380/85-R28 przód 460/85-R38 tył jeszcze dostałem w gratisie prostego gpsa claas copilot Edytowano Listopad 21, 2017 przez Przemo85 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
RafaKdziela 443 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 443 3911 1 godzinę temu, Przemo85 napisał: Wszystko co poniżej NH T6, Valtra N, Case Maxxum, Claas Arion, JD 6m,mc,rc itd jest nieopłacalne w zakupie za te pieniądze. Sam się zastanawiałem nad T5 ale ostatecznie wolałem dopłacić 15tys(przy zbliżonym wyposażeniu) do claasa ariona gdzie mam silnik 4,5l a nie 3,4l i skrzynia nie wyje Żałuje że prędzej do tego nie doszedłem bo bym miał maxxuma 110 ze starej serii za 195netto ale początkowo upierałem się przy luxxumie... Głupoty opowiadasz o tym wyciu .w kabinie nic nie słychać .Mam nowego T5 -120 i leci jak burza i do tego mało pali . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1540 Napisano Listopad 21, 2017 Bad Moderator 1540 9795 4 godziny temu, Rolnik1973 napisał: Błotniki skrętne to Ursus c380 ma w standardzie, a tu płacić? Nie no mistrz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Przemo85 14 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 14 559 2 minuty temu, RafaKdziela napisał: Głupoty opowiadasz o tym wyciu .w kabinie nic nie słychać .Mam nowego T5 -120 i leci jak burza i do tego mało pali . Że w kabinie nie słychać to wiem bo jeździłem... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kos_pl 107 Napisano Listopad 21, 2017 (edytowany) Zaawansowany 107 985 6 godzin temu, gospodarny1992 napisał: T5 i seria N to ta sama liga może w świecie smoków i starych baśni...Wypowiadaj się rzetelnie, a nie jak dziecko, ten NH co na zdjęciu ma zostaw osi 238cm, Valtra N 266cm. A to że Nh T6 ma napompowaną maskę to już ukłon w stronę marketingu NH, że jednak ludzie łykają ten fortel jak pelikany i mają wrażenie, że to taki duży ciagnik. T6 w podstawie ma rozstaw osi 264cm, dopiero z opcjonalnymi osiami rozstaw rośnie. Skoro chcesz być taki rzetelny to dodaj jeszcze, że N104 (bo o niej rozmawiamy) ma DMC 8 ton, a maksymalny nacisk na tylną oś to 6 t, a na przednią 4 t - ale dopiero w opcji. Takie parametry to porażka jak na traktor o rozstawie osi 267 cm i masie własnej około 5350 kg, i tej cenie (230 tys. zł netto lub więcej - patrz wyżej). W najgorszych parametrach jest to poziom NH T5. A że najgorsze parametry często determinują możliwości, to masz ten poziom T5, tylko z większym rozstawem osi i większą wyjściową masą własną. Narzekasz na T6, piszesz o jakiejś napompowanej masce, ludziach łapiących się na marketing NH. A T6 ma DMC przeszło 10 t - 10500 kg, max. dopuszczalny nacisk na tylną oś to 7,3 t, 4,1 t max. dopuszczalnego nacisku na oś przednią, 4,9 t w opcji. Tylny tuz z siłownikami 90 mm (w papierach to opcja, ale w rzeczywistości to jest standard) i pompą pracującą z ciśnieniem 210 bar (opcja) ma udźwig prawie 7,9 t (około 6,3 t u Valtry). Rozstaw osi oraz wyjściowa masa są podobne jak u N104. Ale zbiorczo, to między np. T6 125 a N104 jest różnica jednej klasy maszyn. Edytowano Listopad 21, 2017 przez Kos_pl Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1540 Napisano Listopad 21, 2017 Bad Moderator 1540 9795 Kabina ma dobre wyciszenie i tyle. No ale nie ma się co oszukiwać. Na zewnątrz strasznie wyją te skrzynie @Kos_pl, że tak powiem, co Ty pleciesz? Nie widziałeś co prędzej napisałem? Cała nowa seria T6 opiera się na gabarytach 6-cylindrowych ciągników i głupotą jest porównywanie jej do N4, a zwłaszcza N104. Poprzednia seria T6 gabarytowo wypadała słabiej (modele 4-cyl) i możesz wymyślać co chcesz, ale tak było. N104 znacznie różni się chociażby od N124. Hydrauliki T6 nie ma w ogóle co porównywać do tej w N4 Versu, bo co to jest 113 l przy 200 l wydajności. Valtra w standardzie ma 200 bar, udźwig 7800 kg. Jak już chcesz to porównaj sobie N104 do tej T5, ale w tym wypadku T5 przegrywa pod każdym względem. Słabsza hydraulika, słabszy podnośnik, masa o tonę mniejsza Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
szymolus 3 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 3 342 Ciekawe jak na tle NH wypada Kubota ? Posiadam od maja M110GX-II. Póki co wrażenia pozytywne. NH nawet nie oglądałem... z tymi skrzyniami.. niestety .. ten typ tak ma.. wyją Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kos_pl 107 Napisano Listopad 21, 2017 (edytowany) Zaawansowany 107 985 Henius91, zejdź na ziemię, przeczytaj wszystko jeszcze raz, w tym wypowiedź, którą zacytowałem. A rozmawiamy o N104. I nie wykręcajcie się, że o całej serii N4. Edytowano Listopad 21, 2017 przez Kos_pl Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PATr 409 Napisano Listopad 21, 2017 Zaawansowany 409 4263 24 minuty temu, szymolus napisał: Ciekawe jak na tle NH wypada Kubota ? Posiadam od maja M110GX-II. Póki co wrażenia pozytywne. NH nawet nie oglądałem... z tymi skrzyniami.. niestety .. ten typ tak ma.. wyją Wyją i będą wyć, nh twierdzi że tak ma być i tyle, ciekawe jest tylko że w T7 i wyżej , niby to samo full powershift a nie wyje Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1540 Napisano Listopad 21, 2017 Bad Moderator 1540 9795 To dlaczego Ty dalej porównujesz T6 do N104? No kuźwa, sam sobie zaprzeczasz w tym momencie, a na innych najeżdżasz. Nie jesteś w stanie pojąć, że model N104 jest mniejszy niż pozostałe w serii N4? Taki T5.120 jest malutki w porównaniu do N124, a N104 i tak jest dalej większy od T5.105, hydraulika wydajniejsza, podnośnik mocniejszy. Może jeszcze powiesz, że do T5 porównałbyś takie ciągniki jak JD 6R, Fendt 500 Vario, albo MFa 6700 (chodzi o gabaryty i parametry). Nie rozumiem po co takie coś w ogóle Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Kos_pl 107 Napisano Listopad 21, 2017 (edytowany) Zaawansowany 107 985 Ja "chyba" coś stwierdziłem w odpowiedzi na zacytowaną wypowiedź (pamiętaj też o jakim modelu tu rozmawiamy - czyli patrz strona poprzednia, ale o tym już wspomniałem), sugerującą pewną nieprawidłowość. Jeżeli nie jesteś w stanie tego pojąć, to cóż mogę na to poradzić. Bronisz zaparcie tych Valtr jak niepodległości, żeby tylko ktoś coś źle nie napisał, żeby ktoś nawet nie zasugerował jakiś nieuprawnionych według ciebie porównań, a to przecież tylko maszyny. A niemalże wszystko masz rozpisane. Nawet ceny, które okazują się jeszcze wyższe niż informacje Sumka i moje. Wzięte z sufitu jak za taki produkt jakim jest N104. Edytowano Listopad 21, 2017 przez Kos_pl Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
sumek666 5083 Napisano Listopad 21, 2017 rolnik wlkp. 5083 18027 @Henius91 powiedz mi taką rzecz. Dlaczego diler Valtry sam odpuszcza temat po przedstawionych mu argumentach przeze mnie ,że T5, T6, Claas Arion 430 czy nawet podobny mu MF5710SL jest lepszy niż N104!? Jedyną zaletą N104 jest jej rostaw osi. Więcej argumentów za nie pamiętam. Wyjąca skrzynia jest kwestią subiektywną. Mi to w ogóle nie przeszkadza. W T5 ledwo słychać a w T6 w ogóle. Pisząc T6 mam zawsze na myśli najnowszy model. Zrozum, że zakup N104 jest NIERACJONALNY! A jak tego nie rozumiesz to więcej się wykłócać nie będę życzę Wszystkim miłego wieczoru i spokojnego snu! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lolq1660 188 Napisano Listopad 22, 2017 Zaawansowany 188 1588 skrzynia ec ma już taki swój urok że wyje że nie idzie tego słuchać ale jest to dobra skrzynia Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się