Gość konteno Napisano Październik 28, 2017 znając rzyć to szału ni ma , tym bardziej że przy takim zasięgu ramienia na przód przyczepy to pełne wysunięcie w bok po ciężką sianokiszonkę przy pustej przyczepie skończy się na boku , no i ciekawi podwozie . tandem z przodu ? bo wygląda że 2 koła jedno za drugim z tamtej strony więc tandem pod obrotnicą . tylko po co skoro większy ciężar i tak jest z tyłu , w tym roku na łąkach to i by to i tak więcej stało lub ryło niż jeździło Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
patryk546 413 Napisano Styczeń 26, 2018 (edytowany) Zaawansowany 413 3197 Powiem tak, załadunek bel zaczyna się od przodu, żeby było lepsze wyrównoważenie. Ruchy żurawia są ograniczone jedynie do chwytaka, nie wiecej. Most, na którym trzyma się żuraw jest dodatkowo wzmocniony. Ta przyczepa to jedynie taki przykład. \\ Zastanawiam się nad materiałem do żurawia, żeby był nieco lekki a mega wytrzymały, zmniejszyło by mocno wywrotność. Może jakis kompozyt, żeby był odporny na obciążenia ( i kwestia grubości), lub lekki metal? Z drugiej strony, eksperymentalnie wziąłem się za temat bel, wolę zostać jednak przy kombajnach Edytowano Styczeń 26, 2018 przez patryk546 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stuart 121 Napisano Lipiec 3, 2018 Zaawansowany 121 313 Pronar już ma takie coś tylko że na podwoziu gąsienicowym. A rozwiązanie idealne do ładowania bel ofoliowanych. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Lipiec 27, 2018 (edytowany) patrze na fb a tam już podpieprzyli pomysł tylko z ciężarówką i hds-em Edytowano Lipiec 27, 2018 przez konteno Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się