iron 1040 Opublikowano 14 Października 2017 knur w akcji tak u nas mówią na te ciągniki Odnośnik do komentarza
corsar12 198 Opublikowano 14 Października 2017 Województwo Małopolskie obeschło to trzeba orać nie ma na co sie oglądac bo może juz nie być pogody :) Odnośnik do komentarza
schabomił42 94 Opublikowano 14 Października 2017 Bardzo dobry ciągnik, najtańsze 100 koni. Kuzyni mieli, dorabiali się na tych jak to mówisz ,,knurach". Tylko ten promień skrętu... Trzeba boiska piłkarskiego :) Odnośnik do komentarza
DjFarmerr 178 Opublikowano 14 Października 2017 Już na zimę orzesz? podorywki nie robisz? Odnośnik do komentarza
corsar12 198 Opublikowano 15 Października 2017 Nie zdążyliśmy potalerzowac więc trzeba na razówe orać :) Odnośnik do komentarza
Sylwekx25 5907 Opublikowano 15 Października 2017 Ładne zdjęcie i forszaj , pomalowałem mojego zt300 na zielono ale jakoś sentyment mam do niebieskich z kabiną w kolorze ecru :) Odnośnik do komentarza
corsar12 198 Opublikowano 15 Października 2017 Ładne zdjęcie i forszaj , pomalowałem mojego zt300 na zielono ale jakoś sentyment mam do niebieskich z kabiną w kolorze ecru :) Kolego nie wiesz może co wyje w tym ciągniku tak wyje aż ciągnik trzyma nagle jest szarpnięcie przestaje wyć i ciągnik szybciej jedzie. Dzieje sie tak na drodze przeważnie. mi sie wydaje że może to przedni napęd albo wzmacniacz momętu szfankuje. Odnośnik do komentarza
Sylwekx25 5907 Opublikowano 15 Października 2017 Jak wyje w momencie wyjeżdżania na utwardzoną drogę i masz wrażenie jakby ciągnik coś "trzymało" to pasuje na nie rozłączający się przedni napęd.W takiej sytuacji wrzuć wsteczny najlepiej ten szybszy i minimalnie cofnij wtedy napęd powinien "puścić" . Stan oleju w przystawce masz ? Odnośnik do komentarza
corsar12 198 Opublikowano 15 Października 2017 To nie jest mój ciągnik ale tylko ja nim pracuje, to denerwujące jest bo ogłuchnąć idzie... A gdzie sie sprawdza stan oleju w przystawce ? Odnośnik do komentarza
Sylwekx25 5907 Opublikowano 15 Października 2017 Z przodu przystawki jest śruba 12-stka , musisz ją odkręcić i jak olej zacznie lecieć stan jest ok ,jeśli nie wypadałoby dolać aż zacznie wylatywać ,wtedy zakręcić śrubę i wsio. Ale zaniepokoiło mnie to jak mówisz ,że ogłuchnąć idzie ,gdy napęd ciągnie po twardym to raczej jest takie przytłumione buczenie ,napewno nie jest to głośne wycie przynajmniej w moim. Odnośnik do komentarza
36RR 28 Opublikowano 15 Października 2017 w moich stronach na to mówią parowóz dobry ciągnik na bardzo długie pola gdzie zawracania jest mało a i jeszcze do ugniatania kiszonki bo masa duża jest Odnośnik do komentarza
corsar12 198 Opublikowano 16 Października 2017 Z przodu przystawki jest śruba 12-stka , musisz ją odkręcić i jak olej zacznie lecieć stan jest ok ,jeśli nie wypadałoby dolać aż zacznie wylatywać ,wtedy zakręcić śrubę i wsio. Ale zaniepokoiło mnie to jak mówisz ,że ogłuchnąć idzie ,gdy napęd ciągnie po twardym to raczej jest takie przytłumione buczenie ,napewno nie jest to głośne wycie przynajmniej w moim. dzisiaj orałem znowu napęd raz ciagnie a raz nie większości przypadku nie ciągnie na drodze ciągle sie włącza i wyłącza, przystawka cała mokra od oleju. Odnośnik do komentarza
Sylwekx25 5907 Opublikowano 18 Października 2017 Wygląda na to ,że coś nie tak jest w przystawce , ale co to trudno stwierdzić ,trzeba by rozkręcić. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się