Zetor 7745 - Pokrywa pompy
 

Zetor 7745 - Pokrywa pompy

  • 10334 wyświetleń

Ładowacz połączony bezpośrednio :)


Z albumu:

2017 By Wojtek :)

  • 30 zdjęć
  • 0 komentarzy
  • 193 komentarzy obrazka

Informacje o zdjęciu Zetor 7745 - Pokrywa pompy

Zrobione z samsung SM-G903F

  • 3.7 mm
  • 1/17
  • f f/1.9
  • ISO 800

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • KrzysiekC
  • 18 459

Myślę ze zabieg jest po to żeby ominąć rozdzielacz. Bezpośrednio z pompy daje ciśnienie i myślę ze jest lepszy przepływ bo jak wiadomo rozdzielacz nie ma tak dużej wydajności.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • emtecc
  • 22 681

...nie ma dużego przepływu a pompa dużej wydajności czyli jedno i drugie jest spasowane pod siebie.Kiedyś też myślałem coś takiego zrobić, żeby pozbyć się zaworu trojdzielnego przy szybkozłączce z tyłu. nie jestem pewien, ale zeby to działało trzeba zablokować dzwignie na rozdzielaczu bo inaczej olej poleci tam gdzie ma lżej...zeby używać ładowacza, żeby używać podnośnika wydaje mi się, że też trzeba mieć zawór na wężu zasilającym ładowacz bo inaczej olej popłynie tam gdzie łatwiej... bo w ładowaczu rozdzielacze są przepływowe.Co do Twojej przeróbki... nie było sensu spawać rurki do przelewu...w pokrywie pompy jest miejsce na spływ oleju albo dać trójnik przy wolnym spływie przy szybkozłączkach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • emtecc
  • 22 681

sorry, za kom jeden pod drugim, na telefonie nie wiem jak edytować opisz jak rozwiązałeś całe zasilanie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • UlizanyZetor7745
  • 844 3164

Efekt taki ze szybciej pracuje ładowacz, został ominięty rozdzielacz ciągnika i mam uwolnione wyjścia hydrauliczne z tyłu. Do tej pory musiałem blokować dźwignie w rozdzielaczu żeby pracować ładowaczem. U mnie wyszło tak ze przewód po lewej to zasilanie a po prawej to powrót. :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • emtecc
  • 22 681

Nie przeszkadza  Ci  to przy sterowaniu podnośnikiem?

Ta wspawana rurka to zasilanie?

Dlaczego wspawałeś jeśli w pokrywie jest wyjście na którym jest ciśnienie z pompy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • UlizanyZetor7745
  • 844 3164

nie przeszkadza to w sterowaniu podnośnikiem, rurka to zasilanie. Kupiłem gotową pokrywę dlatego tak :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adamo_89
  • 69 589

Wydaje mi się że długo Ci nie wytrzyma tak zagięty przewód hydrauliczny, chyba że to tylko tak na zdjęciu źle wygląda jakby był zagięty pod kątem 90°

Edytowano przez adamo_89

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • allum258
  • 7 94

Panowie zrobiłem podobne zasilanie w 5211 tylko tu gdzie jest oryginalne wyjście dałem zasilanie, a powrót jest od góry przez wolny spływ  i zero reakcji, jedynie po zablokowaniu dźwigni na rozdzielaczu działa . Czy moze byc tak ze rocznik 84 nie ma takiej opcji?? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Strogonow
  • 16 155
allum258 napisał:

Panowie zrobiłem podobne zasilanie w 5211 tylko tu gdzie jest oryginalne wyjście dałem zasilanie, a powrót jest od góry przez wolny spływ  i zero reakcji, jedynie po zablokowaniu dźwigni na rozdzielaczu działa . Czy moze byc tak ze rocznik 84 nie ma takiej opcji?? 

Dzieje się tak bo źle rozwiązałeś zasilanie, przy aktualnym podłączeniu olej idzie Ci tam gdzie ma lżej czyli na przelew podnośnika a nie na ładowacz. Aby to wszystko działało jednocześnie musi być układ zamknięty między dwoma rozdzielaczami. (muszą być połączone szeregowo)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Strogonow
  • 16 155

Pokrywa.jpg.a0c81385283eb14b56a4dbca95d3ea20.jpg

Musisz przygotować pokrywę podnośnika w taki oto sposób, i podpiąć tak jak jest przedstawione na obrazku.

Przy takim połączeniu rozdzielacze są połączone szeregowo, powrót pierwszego jest zasilaniem drugiego, ale trzeba pamiętać o zastosowaniu tulei ciśnieniowej przy pierwszym rozdzielaczu żeby wyeliminować ryzyko jego pęknięcia poprzez zbyt duże ciśnienie na powrocie (tj. zasilaniu drugiego) jak i również zachowaniu odpowiedniego przekroju węży i redukcji (aby nie utrudniać przepływu oleju).

Edytowano przez Strogonow

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj