Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Żniwa 2017

New Holland & przyczepa Pronar

4 wrzesień - ostatni dzień żniw

  • Like 1


Informacje o zdjęciu New Holland & przyczepa Pronar


18 komentarzy

Rekomendowane komentarze

A czy ten ciągnik jest "nienormalny" ? wink.png

Ten ciągnik ma cała oś skretna jeśli nie wiesz a przy normalnym ciągniku skreca sie tylko kołami wiec stad moje pytanie jak to wyglada przy 40km/h

Ten ciągnik nie ma osi SuperSter więc skręcają tylko koła a nie cała oś. To po pierwsze a po drugie skręt całej osi w ciągnikach NewHolland wyposażonych w system SuperSter występuje dopiero pod koniec skrętu samych kół czyli jest aktywny tak naprawdę przy małych prędkościach na uwrociach czy manewrach podwórzowych. W jeździe drogowej skręcają tylko koła chyba,że ktoś by się uparł i chciał przy prędkości 40 km./godzinę wykonać pełny skręt  :D 

@okrągły A jesteś pewien że ten NH akurat ma oś Super Steer ? ;) Znam te ciągniki od połowy lat 90 i taka oś była w opcji, więc nie każdy egzemplarz był w takową wyposażony..

To ten jest nie normalny?

ten na szczęście już nie choć do tej pory myślałem że mianem" nienormalnych "można było nazwać tylko "sadowniki" nh ale widze że i większe maszyny też 

@extrabyk nie zgodze sie z Toba. czesto zdaza mi sie jezdzic nh ze skretna osia tyle ze jest to ciagnik serii t4000 o szerokosci okolo1,7m i z tego co zauwazylem to skret osi superSter nastepuje od samego poczatku. W praktyce wyglada to tak ze skret jest rozlozony na kola i os jednoczesnie w okreslonym stosunku i wykonywany jest plynnie. Dobrze zauwazalne jest to gdy ciagnik stoi i po przekrecenia kierownicy np w lewo o 1/4 obrotu maska ciagnika tak jakby przesuwa sie w prawo o kilkanascie cm.

Ciagnik ten nie posiada skretnej osi, a maksymalna prędkość wynosi 30km/h. Co do poruszania sie nim po drogach to nie ma problemu i w rzeczywostosci nie jest az taki duży.

A czemu sadowniki zasługują na takie miano?

może i nie zasługują po prostu jest w nich ten system skrętu dużo częściej spotykany aniżeli w dużo większych modelach 

W ciągnikach sadowniczych ten system działa inaczej bo tam chodzi o to by ciągnik był maksymalnie zwrotny.

W "normalnych" ciągnikach do ciężkich prac polowych wychył osi następuje po przekroczeniu pewnego skrętu samych kół przez co w transporcie i przejazdach między polami nie stwarza to problemu.

Jeśli ciągnik ze zdjęcia ma skrzynię 30 km./godzinę to pewnie jest sprowadzony z Francji. Normalnie ma skrzynię z prędkością 40 km./godzinę. Małe to to też nie jest bo przednie koła 30 cali a tył 42 (średnica felg) Mam trochę mniejszego FiataAgri 140-90 i mimo,że nie jest tak zwrotny to też nie zauważam problemów w poruszaniu się nim nawet po wąskich drogach a jeśli komuś to sprawia trudność to chyba tylko tym,z którymi na tych drogach się mijam...czasem dostrzegam lekki lęk w ich oczach B)

Ten ciagnik byl produkowany na rynek kanadyjski. Co do jego zwrotnosci to szału nie ma ale do wszystkiego idzie przywyknac.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×