Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Gniazda kupowałem po 23.20zł ale jakiej firmy to nie mam pojęcia :) Rozdzielacz taki, bo może na przyszłość zmienię na siłowniki dwustronne, a z drugiej strony to taki przelew kosztował mnie około 20zł więc nie wielki wydatek, a spisuje się super, tur szybciej opada niż na oryginalnym rozdzielaczu pod siedzeniem.

Znacznie łatwiej i szybciej, bo po pierwsze rozdzielacz ma większy przepływ, a drugie to, że musiałem obsługiwać dwa rozdzielacze jednocześnie gdy używałem dwóch sekcji co nie należało do wygodnych rzeczy ;) myślałem nad rozdzielacze na linii i montażu jojstlika w kabinie, albo rozdzielacza z wbudowanym jojstlikiem na dwie sekcje, jednak koszt mnie troszkę zniechęcił, ale i na trzech dzwigniach jest wygodnie :D

Kolega @Grzesiu95 ma rację. Wkręciłem w imadło gniazdo za zewnętrzny pierścień i próbowałem włożyć i wyjąć wtyk i działa :D zewnętrzny pierścień działa w dwie strony, więc nie ma problemu z takim rozwiązaniem. Lecz już nie będę przerabiać bo nie mam tak dużego wiertła, nie podoba mi się pomysł spawania (nie widzę innej obcji montażu) a po trzecie Bozia dała mi dwie ręce więc poradzę sobie tak jak jest ;P

Z ryzykiem pęknięcia węża to masz racje, ale liczę na to, że nic takiego nie wystąpi :D poprzedni rozdzielacz był zawsze ciepły po dłuższej pracy, a nawet gorący, ale ten ma większy przepływ i nawet się nie nagrzeje, więc o oparzenie się nie martwię. Tak patrzę na komentarze i dziękuję zainteresowanym za komentarze, bo brakowało mi niektórych informacji przy przerobieniu, a tak powstał mały poradnik który może komuś się jeszcze przyda w przyszłości. Jak ktoś ma jeszcze jakieś pomysły, sugestie... śmiało pisać, będzie dla potomnych ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v