Valtra i zasław
 

Valtra i zasław

  • 6650 wyświetleń

Fendt już nie będzie musiał się pocić z tą przyczepą. całkiem inaczej ten zstaw wygląda z tym ciągnikiem


Informacje o zdjęciu Valtra i zasław

Zrobione z samsung SM-J510FN

  • 3.7 mm
  • 1/254
  • f f/1.9
  • ISO 64

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • knoro93
  • 215 2396

A z czym tu sie pocić? Z taką przyczepą to mtz nie ma co robic a co dopiero Twój fendt

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Jarecki88
  • 212 1394

Ta, sowiet nie ma co robić z przyczepą w wadze brutto niemal 20t? Znowu zaczynasz?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość STIG0013

Napisano

  • Gość STIG0013

MTZ to może nie mieć co robić po ładnym asfalcie. Teksty na poziomie co to moja ,,szyśdzisiuntka" nie pociągnie. Przyczepa waży dobrze ponad 4 tony plus zasyp, miękko na polu, dobra górka na drodze i MTZ narobi pod siebie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • damianus2222
  • 119 1877

Powiem tak, u mnie w galerii sa 2x hl ich masa to ok 6t. Towaru w postaci pszenicy mozna napakowac 19 ale ja pakuje max 18 zawsze. Co daje rowne 24t. Zetor proxima plus 85, dociazony 6km na skup, co roku wywozil ok 240t/250t zboza tym zestawem po zsfalcie i terenie z gorkami, nigdy nie zszedlem ponizej biegu 3 na polbiegu. Takze fendt z ta przyczepka to pewnie smigal az milo czy po polu czy asfalcie. Nie mówimy o morkrym polu, bo na takim to i ta valtra z ta pelna przyczepa by zaryla

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • knoro93
  • 215 2396

Uważaj kolego bo są lepsi znawcy od Ciebie wyżej. Panowie. Nie bądźcie śmieszni nikt tu nie pisze o jeżdżeniu po polu z takimi przyczepami tylko o transporcie a z pola. To normalna rzecz że trzeba wyjechać ale ile tej jazdy. Podstawa to transport do skupu czy magazynów. Po 16 ton kukurydzy netto sie ciągało do skupów i nie było problemu. Normalnie to po 14 ton mtz 20 km w jedną strone ciągam co roku zboże.

Komentarz pod tamtym zdjęciem to był żart jakby ktos nie doczytał.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kpiotr
  • 16 581

po asfalcie to fendt cięzko nie miał ale  jeśli chodzi o wyjeżdzanie z pola czy zawracanie po polu to trzeba sie pilnować. cięzko jest zawrócić po rzepaczysku i pszenicy. ziemia się pod kołami rozchodzi i siada moment. jak ktoś ma teren zróżnicowany i góry to naprawde jest co ciągnąć ( mówie o trenie poza szosą). ciągałem kukurydze fendtem z ta przyczepa i z tylu d47 ładunku było 20ton i wiem jedno... jest co ciągnąć. napewno valtra będę mniej zwracał uwage jak sie ustawic na polu zeby wyjechać jak to miało miejsce  z fendtem. 

 

@knoro93 przyjedz  do mnie to sobie pojezdzisz z nią ... po polu wtedy pogadamy na poziomie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kpiotr
  • 16 581

u mnie jest tak czesto ze trzeba przejechac  z jednego konca pola na drugi z pełnym ładunkiem. w tamtym roku po sciezce pod góre po ściernisku pszenicy fendt nie dał rady wyciagnać. renówka ga ciagnąłem. poza tym bardzo łatwo jest na pochylym ze cie zsunie ze sciezki... tez to przrabiałem. a wtedy juz po jezdzie... siada jak na łące

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • knoro93
  • 215 2396

kolego dlatego napisalem czego odnosi sie moja wypowiedz. Zgodze sie z Toba ze na polu na zakretach to wogóle inna jazda. Ja pisalem głownie o transporcie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kpiotr
  • 16 581

transport drogowy tak to nazwijmy to fraszka... a polowy to test dla kierowcy i ciagnika. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj