Michalo479 0 Napisano Kwiecień 23, 2017 Użytkownik 0 75 gdzie kupiłeś te kapturki na włączniki ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1947 Napisano Kwiecień 23, 2017 Zaawansowany 1947 4265 ten amperomierz do wyp.... Wogóle alternator w tym kombajnie mógłby być porządny jakiś. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Waco 556 Napisano Kwiecień 23, 2017 Zaawansowany 556 2025 ten amperomierz do wyp.... Wogóle alternator w tym kombajnie mógłby być porządny jakiś. Alternator jest wystarczający na potrzeby bizona. W Z056/5 nie ma amperomierzy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Waco 556 Napisano Kwiecień 23, 2017 Zaawansowany 556 2025 gdzie kupiłeś te kapturki na włączniki ? Kapturki wyprodukowała firma RESGUM. Posiadają formę. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1947 Napisano Kwiecień 23, 2017 Zaawansowany 1947 4265 fakt jest to voltomierz - mój błąd.Alternator i jego regulator jednak ma wiele miejsc dzięki którym można nawet wygotować aku. Nie miałem na myśli wydajności tylko prostownik, regulator, szczotkotrzymacz który ciut kiepsko wyjąć i takie tam... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ziomster 73 Napisano Kwiecień 23, 2017 Zaawansowany 73 542 co pokazuje zegar w górnym prawym rogu? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Sadek 1123 Napisano Kwiecień 23, 2017 Zaawansowany 1123 9677 Obroty silnika. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
janek884 37 Napisano Kwiecień 23, 2017 Zaawansowany 37 213 Obroty bębna młócącego Edit: zależy jak na to spojrzeć. Jeśli w górnym prawym rogu zdjęcia to obroty bębna, a jeśli w gornym prawym rogu pulpitu to obroty silnika Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Waco 556 Napisano Kwiecień 23, 2017 Zaawansowany 556 2025 fakt jest to voltomierz - mój błąd.Alternator i jego regulator jednak ma wiele miejsc dzięki którym można nawet wygotować aku. Nie miałem na myśli wydajności tylko prostownik, regulator, szczotkotrzymacz który ciut kiepsko wyjąć i takie tam... Woltomierz jest jedynie wskaźnikiem, ale on wystarczy na to aby określić co jest grane z ładowaniem. Zawsze też można go skalibrować dla wymagających. Gotowanie się akumulatorów to wina regulatora napięcia. Polecam elektroniczny dobrej firmy. Regulator może przegrzać stojan alternatora w przypadku za dużego ładowania. Dla tych co lubią pomajsterkować proponuję dorobienie przekaźnika kontrolki ładowania. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Waco 556 Napisano Kwiecień 23, 2017 Zaawansowany 556 2025 Obroty bębna młócącego Edit: zależy jak na to spojrzeć. Jeśli w górnym prawym rogu zdjęcia to obroty bębna, a jeśli w gornym prawym rogu pulpitu to obroty silnika Obroty silnika do 3000 a obroty bębna 1500obr/min Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Sadek 1123 Napisano Kwiecień 23, 2017 Zaawansowany 1123 9677 Myślałem kiedyś o zrobieniu kontrolki ładowania ale bardziej jako sygnalizację zerwanych pasków niż kontroli ładowania ale sobie odpuściłem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1947 Napisano Kwiecień 24, 2017 Zaawansowany 1947 4265 dla tych co lubią majsterkować to przenieść filtr powietrza albo alternator na górę. Są jezcze kłopoty z diodami i nie wspomniałem o łożyskach. Łożyska w większości idą po myciu chłodnicy.. Voltomierz trzeba pamiętać zadziała jak się go zobaczy a z tym w bizonach różnie. Stąd moja sugestia i tykko sugestia. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Waco 556 Napisano Kwiecień 24, 2017 Zaawansowany 556 2025 Myślałem kiedyś o zrobieniu kontrolki ładowania ale bardziej jako sygnalizację zerwanych pasków niż kontroli ładowania ale sobie odpuściłem. A szkoda, bo to bardzo proste z tą kontrolką. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Sadek 1123 Napisano Kwiecień 25, 2017 Zaawansowany 1123 9677 A czy ja powiedziałem że trudne? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Waco 556 Napisano Kwiecień 25, 2017 Zaawansowany 556 2025 A czy ja powiedziałem że trudne? Fakt. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
janek884 37 Napisano Czerwiec 8, 2017 Zaawansowany 37 213 Witaj Waco, piszę tu ponieważ masz pełną skrzynkę Mam pytanie , widziałem jak na FarmPhoto opisywałeś sposób na sprawdzenie czujnika i wskaźnika temperatury wody w bizonie. Jest to bizon BS 5110 ale wskaźniki są chyba te same. pamiętam że trzeba było sprawdzić napięcie na kablu od czujnika i jest ponad 7V. wymieniłem czujnik na nowy i temperatury dalej nie pokazuje, czy mógłbyś proszę opisać sposób na sprawdzenie wskaźnika? z góry dziękuję i pozdrawiam! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Sadek 1123 Napisano Czerwiec 8, 2017 Zaawansowany 1123 9677 A jak przewód sygnałowy odłączysz od czujnika i zewrzesz z masą to zegar coś reaguje? Zegar ma zasilenie na dwóch pinach, trzeci to sygnał z czujnika. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Waco 556 Napisano Czerwiec 8, 2017 Zaawansowany 556 2025 A jak przewód sygnałowy odłączysz od czujnika i zewrzesz z masą to zegar coś reaguje? Zegar ma zasilenie na dwóch pinach, trzeci to sygnał z czujnika. Tym sposobem nie sprawdzi się wskaźników. Przerabiałem już to wiele razy. Jednakże wskaźniki są sterowane opornością względem masy i zwarcie sygnałowego przewodu do masy wywołuję maksymalny wychył. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Waco 556 Napisano Czerwiec 8, 2017 Zaawansowany 556 2025 Witaj Waco, piszę tu ponieważ masz pełną skrzynkę Mam pytanie , widziałem jak na FarmPhoto opisywałeś sposób na sprawdzenie czujnika i wskaźnika temperatury wody w bizonie. Jest to bizon BS 5110 ale wskaźniki są chyba te same. pamiętam że trzeba było sprawdzić napięcie na kablu od czujnika i jest ponad 7V. wymieniłem czujnik na nowy i temperatury dalej nie pokazuje, czy mógłbyś proszę opisać sposób na sprawdzenie wskaźnika? z góry dziękuję i pozdrawiam! Tak. Farmphoto.com diabli wzięli - wielka strata. Zrobiłem sobie przyrząd do sprawdzania wskaźników w bizonie: Otóż gdy zamiast czujnika temperatury wstawimy rezystor 51 omów, to uzyskamy temperaturę 90 stopni. Gdy zamiast czujnika ciśnienia oleju wstawimy rezystor 100 omów, to otrzymamy wskazanie 3bar = 300KPa Wyniki te otrzymałem laboratoryjnie i spraktykowałem na kilku bizonach Z056. W czujnikach temperatury fabrycznych luzuję się zazwyczaj nit przy konektorze i warto to naprawić, bo nie trafiłem jeszcze nowego czujnika co by nie oszukiwał wskazań. W czujniku ciśnienia nic nie zrobimy, bo zazwyczaj uszkadza się potencjometr drutowy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Sadek 1123 Napisano Czerwiec 9, 2017 Zaawansowany 1123 9677 Zgadza się, ale kolega pisze o wymianie czujnika i nie działaniu wskaźnika więc zwarcie do masy sprawdziło by poprawność połączeń.Kiedyś założyłem czujnik ciśnienia od Poloneza lub Stara to zegar działał odwrotnie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
janek884 37 Napisano Lipiec 16, 2017 Zaawansowany 37 213 Witam, Podłączyłem opornik 51 omów zamiast czujnika i wskaźnik rzeczywiście pokazał 90 stopni wiec jest dobry. Ale problem pozostał ponieważ podczas pracy wskazówka nawet nie drgnie z minimum. Czujnik jest nowy, od bizona Z056. Jak sprawdzić czujnik? Mam taki wielofunkcyjny miernik elektryczny i mogę zmierzyć czujnik nawet w sklepie tylko w jaki sposób i jaka ma być wartość pomiaru? Z góry dzięki za pomoc Ps. ciśnienie oleju już naprawione i działa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Waco 556 Napisano Lipiec 16, 2017 Zaawansowany 556 2025 gdzie kupiłeś te kapturki na włączniki ? Resgum 100szt Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
michas1934 10 Napisano Lipiec 16, 2017 Zaawansowany 10 302 witam,masz kontrolke rezerwy paliwa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się