Valtra N111e & Pronar 5340
 

Valtra N111e & Pronar 5340

  • 3880 wyświetleń

Informacje o zdjęciu Valtra N111e & Pronar 5340

Zrobione z Sony Ericsson J10i2

  • 3.6 mm
  • 1/640
  • f f/2.6
  • ISO 40

Rekomendowane komentarze

  • Użytkownik
  • Misiek123
  • 0 99

Róznica w cenie znaczaca, a ciekawe ktory zrobi wieciej mth bez powaznej awari bo w obecnie nie mozna powiedziec ze Valtra bedzie po zwycieskiej stronie ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TheAntichrist
  • 2 131

Valtrę miałeś pierwszą? Jeśli tak to co zadecydowało o zakupie Pronara?

PS. Naklejek na ładowaczu to nie żałowali  :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Tak, Valtra jest u nas od wiosny 2012 a Pronar 2016. Początkowo szukaliśmy coś używanego około 100KM z ładowaczem ale gdy poszukiwania nie przyniosły efektu zdecydowaliśmy się na nowy ciągnik. Nowy P5 wypadał najkorzystniej w relacji cena/wyposażenie ze wszystkich ciągników z niższej półki cenowej. Dodatkowo ma silniki bez DPF i AdBlue

Z tymi naklejkami trochę przesadzili w nowych modelach już jakoś z tym się ogarnęli.

 

 

A zobaczymy pożyjemy co jak będzie chodziło ja nie wiem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TheAntichrist
  • 2 131

@MgrLukash czyli wyposażenie/cena i prostota konstrukcji. Nie zniechęcał cie mechaniczny rewers z prawej strony, tym bardziej po użytkowaniu Valtry (ona ma rewers elektr-hydr.?)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Tak, po za tym żwawy silnik, lekko pracująca przekładnia, zwrotność i spora masa oraz pewne detale. Z ta prostotą konstrukcji to bez przesady bo są prostsze ciągniki w tym segmencie - choćby słynny Ursus 11054. Rewers wiadomo że EH jest wygodniejszy ale z mechanicznym da się wytrzymać, tym bardziej że mamy Valmeta 6400 z takim samym rozwiązaniem. Rewers po lewej stronie może byłby lepszym rozwiązaniem ale pod warunkiem że był by on obok fotela a nie koło kierownicy.

W P5 są jedynie dźwignie w odwrotnej kolejności, co w pierwszych dniach użytkowania się trochę myliło. W takim ciągniku bardziej niż rewers cenię sobie półbiegi i EHR, bo bez tego moim skromnym zdaniem nie ma sensu kupować nowego ciągnika powyżej 80KM. Tak Valtra ma rewers EH.

 

O 5440 dopytam na dniach otwartych w maju.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj