Gość Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Ale "świnia" Na tych bliźniakach wygląda imponująco Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 kolega jeździ kombajnem case 9230 chyba ten największy i gumy ma szerokie to przez miasto jak jedzie to tak samo po chodniku itd. Odnośnik do komentarza
wilhelm 408 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Design ciekawy mają, ale do Fendta trochę brakuje Odnośnik do komentarza
wilhelm 408 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 W kwestii elektroniki, to JD już nie ustępuje Fendtowi Chyba nawet wcześniej JD wprowadził włączanie reflektorów z poziomu monitora.. Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 czy to fendt jd czy taki NH to elektroniki tyle samo tylko w dwóch pierwszych nie sypie się tak jak w niebieskich Odnośnik do komentarza
Pietras892 945 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 7 seria Nh nie ustępuje jakoscią elektroniki do w/w .Co do reszty się nie wypowiem bo nie miałem stycznosci ,myśle że pozostały osprzęt w jd i fendt jest lepszej jakosci adekwatnej do ceny,ale elektronika to jeden wuj.Po ok 6 tyś/h w NH padły swiatła na tyle i sterowanie fotela i na gwarancji pompo-wtryski(przez paliwo)Drugi 2 sezony odpukać bez awarii.Obie maszyny na AC.A Magnum piękny. Odnośnik do komentarza
dakota 112 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Ale np siedzonko pasażera w fendcie 936 to jedna wielka porażka, więc powiedzmy sobie szczerze, każdy ma wady i zalety. Odnośnik do komentarza
wilhelm 408 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Tak, najważniejsze jest siedzenie "pasażera" w ciągniku Odnośnik do komentarza
iron 1040 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 znajomemu w t7.270 posypała się instalacja kilka razy gdzieś w kabinie to serwis 7000 za to wziął i tak nie do końca to naprawił. nie wiem może miał pecha. Odnośnik do komentarza
Pietras892 945 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Kolega z fendtem 920 też miał sporo problemu a maszyna 900h jak zaczeło siec sr** na szczescie sie uporali na awarie nie ma reguły niestety. Śmieje się teraz że mogł wziąć dwa snerfy i zawsze któryś byłby sprawny.. Iron powiedz koledze niech sie odezwie do maparotti support team kolega Rafał na pewno mu sprawe ogarnie i nie zedrze z niego skóry. W nh wg mnie jest taki problem że serwisanci często mają mniej pojecia o naprawie jak rolnik.Przynajmniej w moim rejonie;-) Odnośnik do komentarza
debski_lukas 10 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 NH t7 jest bardzo udany, dużo osób go chwali, t6 ma minus za skrzynie, teraz fenomenem w okolicy jest valtra Odnośnik do komentarza
Mateusz2424 17 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 a kolega z jakiej miejscowosci bo niedaleko mnie identyczne zestawy lataja? nie jestes przypadkiem z Podwilcza? Odnośnik do komentarza
wilhelm 408 Opublikowano 13 Kwietnia 2017 Widać że ziemia raczej lżejsza.. U mnie we wsi takiego samego Tigera jesienią ciągnął JD 8530 + 7720 na linie z przodu. Spalanie na ha. ok. 40 litrów ON w sumie Odnośnik do komentarza
dakota 112 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Nie mówię że najważniejsze, ale jak się tak rozplywacie w zachwyt ach co to nie fendt to napisałem że nawet on jest nie dopracowany albo znajomemu po 20 godz pracy w John deer silnik padł, tak że nie ma na to reguły, nie daleko ma też puma 200 i skrzynia padła więc nie lubię jak ktoś tak od razu porównuje do fendt czy innego każdy jest dobry, dopóki się nie popsuje, fendt też!!! One też się psują! Odnośnik do komentarza
wilhelm 408 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Ja też pewnych rzeczy nie lubię i nie wylewam tutaj swoich żali. Odnośnik do komentarza
dakota 112 Opublikowano 14 Kwietnia 2017 Chyba jednak ty zacząłeś te "zale" wylewac Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się