Akumulatory w Z040
 

Akumulatory w Z040

  • 13064 wyświetleń

Cztery szóstki - przeróbka.



Informacje o zdjęciu Akumulatory w Z040

Zrobione z OLYMPUS IMAGING CORP. E-520

  • 16 mm
  • 1/100
  • f f/5.0
  • ISO 100

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Waco
  • 556 2025

Może szóstki łatwiej było dostać

4 x 165Ah

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Jarecki88
  • 212 1394

Albo na złomie się trafiły. Przecież od wielu lat nie ma problemu z akumulatorami.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070

nie prosciej kupic rozrusznik 12v planetarny zamiast wydawac tyle na bateriie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • staszek
  • 3 328

To przy zmianie z 24V na 12V wystarczy tylko wymienic rozrusznik? :-) a alternator? Czujniki nie wspominajac o zarowkach,

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • UrsusCzesio
  • 310 5513

No alternator raczej też :) żarówki napewno a czujniki to nie do końca wszystkie bo stopu będzie działał on robi jako zwykły włącznik 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070

nie no myslelem ze w bizonie jest klepak jak w starym staze czy 1614 u siebie wywalilem klepak inny rozrusznik i alternator i chodzi jak zly

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Czekajcie... Bo akumulatory na 24V są za drogie to wolicie przerabiać całą instalacje z alternatorem i rozrusznikiem na 12V żeby taniej kupić aku dwunastki?  :P Czy czegoś nie rozumiem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070

niepoprostu mialem alternator nowy nowy w garazu jak kupilem ciagnik rozrusznik i klepak byl do wymiany a baterii nie bylo zeby go odpalic zalozylem rozrusznik planetarny od 385

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Waco
  • 556 2025

To przy zmianie z 24V na 12V wystarczy tylko wymienic rozrusznik? :-) a alternator? Czujniki nie wspominajac o zarowkach,

Ja bym zostawił 24V. Trzeba pamiętać, że przy 12V zdwoimy prąd w instalacji. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

niema co kombinowac z napięciem. Jedyna trafiona inwestycja to dobrej klasy alternator zamiast tego gó.. oryginalnego i modyfikacja instalacji na kontrolkę i bezpośrednie ładowanie aku. a nie przez amperomierz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysiek3110
  • 239 1896

kiedyś czyli w czasach jak bizon był nowy dużo prościej było znaleźć 6v niz 24v, działa to do teraz to po co zmieniać, wszyscy zadowoleni że kosi, odpala to po co mącić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Waco
  • 556 2025

kiedyś czyli w czasach jak bizon był nowy dużo prościej było znaleźć 6v niz 24v, działa to do teraz to po co zmieniać, wszyscy zadowoleni że kosi, odpala to po co mącić

Dwie dwunastki zawsze można było dostać. Jednakże może one wędrują potem do Ursusów po sezonie. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

prędzej do bizona szły jakieś spady z ursusów bo wymienia się dwa gdy pada jeden z nich.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj