Jan94 6 Napisano Luty 20, 2017 Zaawansowany 6 123 No trzeba być zdolnym. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Waco 556 Napisano Luty 20, 2017 Zaawansowany 556 2025 Może szóstki łatwiej było dostać 4 x 165Ah Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Jarecki88 212 Napisano Luty 21, 2017 Zaawansowany 212 1394 Albo na złomie się trafiły. Przecież od wielu lat nie ma problemu z akumulatorami. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
grzesmaly 701 Napisano Luty 21, 2017 Zaawansowany 701 4070 nie prosciej kupic rozrusznik 12v planetarny zamiast wydawac tyle na bateriie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
staszek 3 Napisano Luty 21, 2017 Zaawansowany 3 328 To przy zmianie z 24V na 12V wystarczy tylko wymienic rozrusznik? :-) a alternator? Czujniki nie wspominajac o zarowkach, Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
UrsusCzesio 310 Napisano Luty 21, 2017 KPK Kumurun Team 310 5513 No alternator raczej też żarówki napewno a czujniki to nie do końca wszystkie bo stopu będzie działał on robi jako zwykły włącznik Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
grzesmaly 701 Napisano Luty 21, 2017 Zaawansowany 701 4070 nie no myslelem ze w bizonie jest klepak jak w starym staze czy 1614 u siebie wywalilem klepak inny rozrusznik i alternator i chodzi jak zly Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
cyprian1219 368 Napisano Luty 21, 2017 Zaawansowany 368 2118 Czekajcie... Bo akumulatory na 24V są za drogie to wolicie przerabiać całą instalacje z alternatorem i rozrusznikiem na 12V żeby taniej kupić aku dwunastki? Czy czegoś nie rozumiem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
grzesmaly 701 Napisano Luty 21, 2017 Zaawansowany 701 4070 niepoprostu mialem alternator nowy nowy w garazu jak kupilem ciagnik rozrusznik i klepak byl do wymiany a baterii nie bylo zeby go odpalic zalozylem rozrusznik planetarny od 385 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Waco 556 Napisano Luty 21, 2017 Zaawansowany 556 2025 To przy zmianie z 24V na 12V wystarczy tylko wymienic rozrusznik? :-) a alternator? Czujniki nie wspominajac o zarowkach, Ja bym zostawił 24V. Trzeba pamiętać, że przy 12V zdwoimy prąd w instalacji. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1951 Napisano Luty 22, 2017 Zaawansowany 1951 4265 niema co kombinowac z napięciem. Jedyna trafiona inwestycja to dobrej klasy alternator zamiast tego gó.. oryginalnego i modyfikacja instalacji na kontrolkę i bezpośrednie ładowanie aku. a nie przez amperomierz. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Krzysiek3110 239 Napisano Luty 22, 2017 Zaawansowany 239 1896 kiedyś czyli w czasach jak bizon był nowy dużo prościej było znaleźć 6v niz 24v, działa to do teraz to po co zmieniać, wszyscy zadowoleni że kosi, odpala to po co mącić Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Waco 556 Napisano Luty 22, 2017 Zaawansowany 556 2025 kiedyś czyli w czasach jak bizon był nowy dużo prościej było znaleźć 6v niz 24v, działa to do teraz to po co zmieniać, wszyscy zadowoleni że kosi, odpala to po co mącić Dwie dwunastki zawsze można było dostać. Jednakże może one wędrują potem do Ursusów po sezonie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1951 Napisano Luty 22, 2017 Zaawansowany 1951 4265 prędzej do bizona szły jakieś spady z ursusów bo wymienia się dwa gdy pada jeden z nich. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się