Zimowe Paliwo odporne na mróz (-35stopni)
 

Zimowe Paliwo odporne na mróz (-35stopni)

  • 35045 wyświetleń

Wspaniałe zimowe (odporne na silny mróz ) paliwo ze znanej stacji O... Tak wyglada po jednym dniu na -14 stopniach.


Informacje o zdjęciu Zimowe Paliwo odporne na mróz (-35stopni)




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • TheJano321
  • 31 511

Widzę ropa tak samo wygląda jak i u mnie przy (-18) w bankach i w NH ścięło ropa z Orlenu biorę droższą verve ale widać gówno 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7974 20591

moze mysleli ze nie bedzie takich mrozow i uda sie wypychac gorsze paliwo, bo w sumie do tej pory nie bylo takich temperatur, kilka dni przycisnelo, a towar ze zbiorników trzeba wypchac.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • tribal
  • 4 59

benzyna, bo naftę trudniej zdobyć w takich ilościach co potrzebuję, proporcja 1 do 10-15  i musi odpalić. Sprawdzone na silnikach euro 3 w ciężarówkach od wielu lat.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

ten cały skyd ma w składzie kyrosene? Bo to będzie nafta po amerykańsku... Będziecie pewnie targac łacha ale był sobie agregat hydrauliczny Cat za grubą kasę i jak zaczeli nalewać to nówka stanęła. Wymyty zbiornik, filtry zmienione i wszystko przepłukane a silnik zapala ale jakoś kuleje... Jestem u znajomka w sklepie po kolejne puszki i patrzę ścianka Liqui Moly i jakiś tam diesel reiniger. Zaopatrzyłem się w 3 sztuki i jedna do zbiornika a reszta do filtra i instalacji. Odpalił źle ale za kilka minut jak nówka. Nie wierzę w cuda więc wyczytukę co tam za nitro w składzie a tam kyrosene. Nie wiadomo co poeta miał na myśli ale zastanawiam się czy zamiast kupować drogie puchy nie załatwić sobie takiego lotniczego paliwa kanister bo to może być to samo...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Technik Mechanizacji Rolnictwa
  • Ursus-23
  • 122 747

Areeckii

L302 zbyt małe ciśnienie paliwa za filtrami

F232 bład systemu kontroli transmisji napędu, jazda nie możliwa

pozostałych 2 błędów nie odnalazłem :/

 

Lepiej kupić właśnie dodatek chociażby Liqui Moly niż kombinować z benzyną albo co gorsza z olejem 2t w silniku z cr (starsze typy na zwykłym wtrysku to przepalą chyba wszystko), gdy jest jeszcze wyposażony w dpf to po kilkuset mth jazdy z taką miksturą może się okazać że filtr jest cały zapchany i kilka groszy już nie nasze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7974 20591

Do CRów tez leja 2T w osobowych i ladnie to wtryskiwacze wycisza i smaruje, DPF na pewno sie z tego nie cieszy, ale jak ktos ma to wyprute to nie ma problemu.

Jak by paliwo w PL bylo chociaż takie jak te rosyjskie to ani ja ani nikt by z tym nie kombinował bo jak bym wiedzial ze przyjdzie -30*  i pojade to na co miałbym ja czy ktos inny latać, kombinowac i robić mikstury, dokupowac dodatki i oleje ? nie bylo by sensu i potrzeby, ale jest jak jest i kazdy sie jakoś ratuje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Technik Mechanizacji Rolnictwa
  • Ursus-23
  • 122 747

Uziu92 Tu masz rację że jakość paliwa to mamy gównianą i to bardzo no ale z tym to już nic nie zrobimy. Osobiście 2t do auta bym nie zalał, jakoś nie mam zaufania do tego typu wynalazków. Swoją drogą też tankuję auto na orlenie, tyle że leję vervę i ostatnio przy -25 -27 nie było problemu z rozruchem, może od regionu i danej stacji też zależy jakie mają paliwo.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7974 20591

na pewno zalezy, ja 2T tez caly czas nie stosuje, przewaznie zima zeby wlasnie "suchosc" benzyny zniwelowac. Wazne aby to byl dobry olej o zblizonych parametrach spalania jak ON, bo jest tych olei multum i kazdy ma inne wlasnosci. Ale znam sporo osób ktore wlasnie tym olejem przedluzyly czas dzialania wtryskiwaczy w CR, ktore to zacierały sie przez suche paliwo i wode, bo ta tez albo sie w paliwie trafi, albo w zbiorniku się z parowania wytrąci. Wiem ze sa dodatki ale w wiekszosci przypadkow ich sklad to wlasnie nafta, ktora ma bardzo dobre wlasciwosci czyszczase i smarujace.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • aadamm153
  • 2 216

Brak słów, mi paliwo z Orlenu przy - 10 w aucie nie odpala, a leje paliwo z Białorusi, -25 i kreci na dotyk..;/

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dominiczek12
  • 7 309

Panowie wtrace i ja swoje 5 groszy. Pracowalem na kilku stacjach, przeszedlem przez stacje BP jak i prywatne a obecnie pracuje na Orlenie to mam mozliwosc kontroli na petrotanku jakosci paliwa. I jesli chodzi o wojewodztwo Podkarpackie to paliwo idzie na orleny z Widelki lub w niedziele z Trzebini. Jesli chodzi o BP to w tygodniu idzie paliwo takze z widelki jedynir w niedziele kierowcy jada na Jaslo do lotosa. I na jakosc paliwa ktore przywoza kierowcy i jakie wydriki drukuje petrotank nie zaobserwowalem zlej jakosci paliwa czy wody w paliwie. Zalezne od dostawy paliwo zimowe ma rozna temperature marzniecia jesli dostawa na stacje jest np raz w tygodniu bo maly jest obrut a przyszla dostawa do -27 to przy -20 paliwo krzepnie. Ostatnio do nas przychodzily paliwa do -32. Tak ze kazda dostawa jest inna, i odcien paliwa tez jest rozny ostatnio np przyszla biala ropa t

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czmochu97
  • 17 271

Ja biorę z bespolu od.jakiś 10 lat, bespol bierze paliwo z lotosu Gdańsk. Nigdy mi się nie zdarzyło trefne paliwo. Auto moje stoi na dworzu, mrozy były do -22, rano odpaliłem problemu nie było.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

Ja dziś przywiozłem Orlen Verve do Valtry. Kolor zielony co mnie trochę zdziwiło bo paliwa które lałem do tej pory były białe. No ale mój dostawca bierze paliwo z Lotosu. W zimie Valtra za cholery nie chce na tym chodzić, od razu błędy o niskim ciśnieniu w układzie. Sam jestem ciekaw jak ta Verva spiszę się przy większych mrozach. Jak nic sie nie poprawi to spróbuję arktyczne ze Statoila.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • endru
  • 6 133

Ja bym postawił na arktic ze statoila, nie miałem z nim problemów nawet przy -28, verwa niestety zamarzała przy -23.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Elvis60
  • 0 11

Nie chce oczerniać Orlenu ale w tamtym roku miałem to samo a zima nie była za mocna. W filtrach masło do tego problem z rozruchem przy minusowych temperaturach. Zmieniłem stacje na Lotos i stara wyhuśtana 60tka pali przy -10 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Tworkowiak
  • 108 1815

Dominiczek12 Tobie chodzi o certyfikaty i tabele zawartości dostarczonego paliwa które daje kierowca cysterny?
Henius91 a to prawdziwy Orlen czy franczyzowy? Pytałeś do ilu stopni to paliwo? 

Na prawdziwe Orleny paliwa zimowe (czyli bez bio)  dostarczane są praktycznie od listopada. Kwestia jest taka przy ilu stopniach mętnieje i przy ilu ma blokade zimnego filtra. Gdy zbliżają się mrozy to ropa (nieważne zwykła czy Verva) jest biała. 

Generalnie to wszyscy te środki typu SKYDD stosujcie dla spokojniejszej głowy.
I starajcie się nie kupować paliwa zaraz po dostawie, gdy widzicie na stacji cysternę. Nikt ale to nikt nie ma prawa na stacji dolewać czegokolwiek do cysterny lub zbiorników z paliwem. Chodzi tylko o to, że w czasie dostawy wszystko to co osiada na dnach zbiorników zostaje wzburzone. Najlepiej tankować z rana, lub gdy mały ruch na stacji.

Kulawa koza na opale te wszystkie nowsze i najnowsze ciągniki daleko by nie zajechały... 
W sierpniu będzie 2 lata jak na Orlen wpadł na moich oczach nowy kombajn JD i  kierowca zatankował Verve pod korek bo mu kontrolki migały, że to paliwo które ma w układzie jest niskiej jakości ... a co dopiero by było na opale...
 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418

mi jeszcze z jesieni paliwo zostało w bańkach i do pierwszych porządnych robót w polu napewno go nie zdążę wypalić

Ja przy ostatnim tankowaniu ciągnika wlalem 20ropy i flaszke denaturatu i na całą zimę to wystarczy i napewno nie zamarznie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bialy2005
  • 582 11814

U mnie dostawa od Młynka w sobote 7.01  i dzis  na dnie mauzerów biała breja po -20 ( paafina) juz zjebki dostali czekam na kontakt od szefa. Pani na tel mi cisnie kita ze tak jest u wszytkich i zemam sobie ogrzac i dolac benzyny :)  ciekawe jak nagrzeje 4tys l  :) A po drugie ja kupiłęm paliwo do -25 a nie do -15 :)  Ciekawy jestem jak do tego podejda zawsze z nimi nie było problemów. Wcesnijsza dostawa z 30.12 była oki i przy -23 auta normalnie chdziły paliwo bez rozwarswienia jedynie metne, ale widac ze duzo bio bo zielone.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • radek5314
  • 72 1657

U mnie dostawa od Młynka w sobote 7.01 i dzis na dnie mauzerów biała breja po -20 ( paafina) juz zjebki dostali czekam na kontakt od szefa. Pani na tel mi cisnie kita ze tak jest u wszytkich i zemam sobie ogrzac i dolac benzyny :) ciekawe jak nagrzeje 4tys l :) A po drugie ja kupiłęm paliwo do -25 a nie do -15 :) Ciekawy jestem jak do tego podejda zawsze z nimi nie było problemów. Wcesnijsza dostawa z 30.12 była oki i przy -23 auta normalnie chdziły paliwo bez rozwarswienia jedynie metne, ale widac ze duzo bio bo zielone.

Kolega z lubelskiego podaj nazwe dostawcy co Ci przywozi On, ja slyszalem ze z Piotrans maja dobre paliwo oni sa z okolic Bialej Podlaski

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bialy2005
  • 582 11814

"Młynek"  Piotrans to wszystko firmy z tamtych okolic jest jescze petrodom, olbenz,  i kilka innych. Mlynek i piotrans maja nalepsze ceny. Ja jak ciezarówki jezdza na zachód to zuzywam 5tys tygodniowo do tej pory nigdy nie było problemów a w tym roku  pierwszy raz wtopa Młynka. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5593 8394

ten cały skyd ma w składzie kyrosene? Bo to będzie nafta po amerykańsku... Będziecie pewnie targac łacha ale był sobie agregat hydrauliczny Cat za grubą kasę i jak zaczeli nalewać to nówka stanęła. Wymyty zbiornik, filtry zmienione i wszystko przepłukane a silnik zapala ale jakoś kuleje... Jestem u znajomka w sklepie po kolejne puszki i patrzę ścianka Liqui Moly i jakiś tam diesel reiniger. Zaopatrzyłem się w 3 sztuki i jedna do zbiornika a reszta do filtra i instalacji. Odpalił źle ale za kilka minut jak nówka. Nie wierzę w cuda więc wyczytukę co tam za nitro w składzie a tam kyrosene. Nie wiadomo co poeta miał na myśli ale zastanawiam się czy zamiast kupować drogie puchy nie załatwić sobie takiego lotniczego paliwa kanister bo to może być to samo...

Generalnie wszystkie porządne dodatki polepszające parametry zimowe a w tym Skydd bazują właśnie podobnie jak paliwa lotnicze na nafcie. Jednak nie pamiętam już kiedy ostatnio widziałem gdzieś w sprzedaży naftę.

Litr Skydda kupiony w normalnym sklepie latem a nie jak wyskoczą mrozy kosztuje 20-parę złotych i w przeliczeniu na te 1000 litrów lub jak ktoś się uprze 500 jest to koszt żaden ale jak ktoś w ostatniej chwili ma zamiar ratować sytuację to na stacji za ten sam preparat zapłacić może nawet ponad 40 zł...prawo rynku :D

Jeśli stosowałeś preparat firmy Liqui Moly do czyszczenia aparatury wtryskowej (nazwy nie pamiętam a teraz nie polecę do warsztatu) to nic dziwnego,że silnik zaczął chodzić bo ten preparat bazuje na tak zwanej benzynie ciężkiej i czyści pompy wtryskowe i wtryskiwacze w sposób błyskawiczny i rewelacyjny rozpuszczając wszelkie naloty smoliste i nagary. W starszych dieslach można to stosować bez obaw ale w silniku CR miałbym obawy i wątpliwości a co gorsza nic na ten temat nie piszą na opakowaniu, które zresztą nie zmieniło się od czasów gdy takich silników jeszcze nie było.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tedizetor56
  • 95 660

Co za różnica jaki szyld stacji. Baza paliwowa operator logistyczny paliw płynnych baza nr 5 pod Warszawą połączony jest rurą z rafinerią w Płocku czyli paliwo Orlen . Przyjeżdżają po paliwa cysterny różnych stacji. No chyba że myślicie , że Statoil, BP, Shell , to maja jakieś swoje rafinerie? Zaopatrują się tam gdzie mają najbliżej. Czyli w przypadku okolic Warszawy to jest baza nr 5 czyli Orlen.

w mojej okolicy paliwo przyjezdza koleją do Koluszek i podjeżdzają cysterny różnych firm.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

a benzyna ciężka to nie jest metan po hydrokrakowaniu? gazolina na to mówili..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj