Czujnik oleju w T25
 

Czujnik oleju w T25

  • 8136 wyświetleń

Delikatne udoskonalenie we Władymircu. Oprócz wskaźnika dodatkowo zamontowana kontrolka, aby w przypadku zaniku ciśnienia rzuciła się w oczy.


Informacje o zdjęciu Czujnik oleju w T25

Zrobione z NIKON COOLPIX L25

  • 4 mm
  • 10/250
  • f f/2.7
  • ISO 200

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • zbyszekbrzuze
  • 297 4590

Te chciałem to zrobić nawet kupiłem śrubę, wspawałem nakrętkę a tu zonk, inny skok gwintu :(

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 93karol
  • 9 150

A jest mozliwosc zmiany tego czujnika np. Na taki jak z urusa wkrecic w blok czujnik a kabelki do zegara doprowadzic?

 

Jaki tam jest gwint w bloku?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koper88
  • 59 429

W rusku jest gwint jak w normalnej srubie m10 a takiego czujnika raczej nie dostaniesz. Ja dospawałem nakrętkę z gwintem takim jak w czujniku do oryginalnej śruby i wywiercilem w srubie otworek coby olej doszedł do czujnika. Po zatarciu silnika spowodowanym awarią pompy stwierdziłem też że sama kontrolka nic nie da bo zwyczajnie w dzień nie rzuca się ona w oczy dlatego też skonstruowałem sygnalizację dźwiękową zaniku ciśnienia z kilku przekaźników.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 93karol
  • 9 150

masz moze zdjecia jak to zrobiles? wymagany adapter znaczy sie do tego czujnika, mniej więcej wiem jak to ma wygladac. tylko dobrać odpowiedni czujnik i zegarek..no i moze z tym dzwikiem nie bylo by to glupie jak w Bizonie ;) bo mam nie dokonca pewnosc ze ten oryginalny jeszcze "prawde mówi"

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koper88
  • 59 429

Kupiłem taka śrubę przelotową, która pasuje np do c330. (Wpisz w Google "zestaw manometr c330" i na obrazach będziesz widział.) ucialem drobnozwojowy gwint pasujący do Ursusa a resztę dospawałem tigiem do oryginalnej śruby od ruska po czym wywiercilem wiertlem 3 dziurkę w tejże srubie w celu umożliwienia dopływu oleju do czujnika. Ot cała filozofia. Z grubsza wygląda to tak jak na powyższym zdjęciu. A połączenia przekaźników to już trochę więcej tłumaczenia bo skomplikowałem to poprzez połączenie sygnalizacji z kontrolka ładowania żeby nie trąbiło gdy silnik nie pracuje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koper88
  • 59 429

Można by się bawić na wiele sposobów. Obecny system wymyśliłem na szybkości w nerwach po zatarciu silnika z części które były dostępne pod ręką w najbliższym sklepie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj