Głowica
 

Głowica

  • 4654 wyświetleń

I wydmuchlo france, tydzien bez tura masakra :P widamo mozna szybciej zrobic ale sa tez inne rzeczy na glowie


Z albumu:

Aktualne prace garażowe

  • 169 zdjęć
  • 0 komentarzy
  • 1536 komentarzy obrazka

Informacje o zdjęciu Głowica

Zrobione z LG Electronics LG-P710

  • 3.2 mm
  • 1/16
  • f f/2.4
  • ISO 1400

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • zetor10145turbo95
  • 1200 9241

Ostrowkiem woze ale recznio w lyzke klade,
Walila kompresja w chlodnice i wyrzucalo plyn nadmiarem. No i plyn szedl przez tlumik
Czas malo tez ale co bede to samo wrzucal :) jak cos sie ciekawego bedzie dzialo to wstawie. Zaczna sie nie dlugo remonty zlomow to cos bede wstawial

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotr1216
  • 1217 5027

Trochę mnie zmartwiłeś że tą uszczelkę Ci wywaliło, ciekaw jestem ile u mnie wytrzyma :D Ciekaw jestem od czego to mogło się stać ? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • withanight
  • 1108 3203

W którym miejscu poszła? u mnie to samo prawdopodobnie, wywala płyn nadmiarem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070

u mnie dwie w jednym sezonie ale pierwsza chyba za lekko dokrecilem lub klucz okukuje bo krecilem na 200 . kolejna bez planowania glowicy dokrecilem na 220 i dosialem oraz orki zimowe czesciowo zrobilem .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rolniku360
  • 225 2542

u znajomego w 1014 mamy taki problem od jakiś 5 lat że rok w rok wywala uszczelkę po pierwszym roku sama głowica splanowana następnym wymieniona głowica bo szlifiarz stwierdził że trzeba nową więc założyliśmy nową za rok zrobiliśmy remont silnika ze szlifem bloku i głowicy tuleje ustawione książkowo i tak znów wywaliło wkońcu doszedłem do wniosku że może to turbo za dużo bije podmieniliśmy cały kolektor z turbo od jego 1012 i jak na razie ok roku spokoju 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetor10145turbo95
  • 1200 9241

grubość 1.2 otworów tyle ile powinno być do turba, mi wytrzymała  4 lata równe heh. ja dokrecałem tak jak niby się powinno  na trzy razy 60 110 170 nm i po upływie jednego dnia znów poprawka bo uszczelka minimalnie usiądzie.  wtedy nie planowałem głowicy teraz planowałem, macher mówi że krzywa była. wywaliło w dwóch miejscach między 1 a 2 tłokiem i zaczło na 1 przy kanale z wodą.  od czego się mogło poprostu podobno ten typ tak ma. :P w 12 dałem oryginalną ursusowską tutaj taką jak kiedyś bo miałem dostępną od ręki firma na a 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ursusc914
  • 56 334

Czyli wszystkie otwory wodne w uszczelce wycięte?
W sklepie dają z otworami zaślepionymi do turbo, po pół roku taką uszczelkę wydmuchuje u nas w U-1014. Teraz jest grubsza z Ursusa oryginał, z wszystkimi otworami.
Zobaczymy ile wytrzyma.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetor10145turbo95
  • 1200 9241

tak wszystkie, a jak kiedyś kupiłem bez  otworów, bo na już nie było to wyciołem otwory taki problem to nie problem 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sadek
  • 1123 9680

Jutro wstawię uszczelkę która oryginalnie siedziała w 1014 i nie miała wszystkich otworów wyciętych, jak kiedyś założyłem inną to były problemy z wyrzucaniem wody.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070

przeciez jak ma wszystkie otwory wyciete to blok jest zaslepiony to co sie przejmowac . kuzynowi jak robilem sharona to zeby oszczedzic na naprawie dalem uzywana uszczelke i przejezdzil kilka lat w ten sposob a powodem zdjecia glowicy byl luz na stwozniu tlokowym

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • withanight
  • 1108 3203

Które uszczelki są najlepsze? przeglądając widziałem metalowe, silikonowe.??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sadek
  • 1123 9680

przeciez jak ma wszystkie otwory wyciete to blok jest zaslepiony to co sie przejmowac .

 

 

Jesteś tego pewien?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetor10145turbo95
  • 1200 9241

w bloku silnika będą nie które zaślepione otwory ale uszczelka ma wszystkie te dziury co są w głowicy, na tamtej nie miałem problemów a miała wszystkie dziury ale kupiłem nie do turba i wycinałem dziury 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 701 4070

sadek mysle ze nie zrobi to wiekszej różnicy ale nie jestem googl i nie wiem wszystkiego

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sadek
  • 1123 9680

Ja też się nie upieram ale jestem pewien tego że do swojego jak zakładałem uszczelkę to mimo że otwory były w głowicy jak i bloku to uszczelka je blokowała (jak założyłem inną był problem z krążeniem)..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj