MFrolnik26 214 Napisano Grudzień 1, 2016 Zaawansowany 214 1040 Miałem zwykły niebieski to padł po niecałych dwóch latach, wymienili na nowy który wytrzymał trochę ponad dwa lata. Może ten ma złoto w środku ale ja jenoxy i loxy omijam Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2650 Napisano Grudzień 1, 2016 Zaawansowany 2650 10450 Dzisiaj się niestety robi na sztukę.Czasy aku które po 20 lat wytrzymywaly już minely,szcsegolnie że teraz są bezobsługowe Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Grudzień 1, 2016 Zaawansowany 890 5418 lepiej kupować najtanśze aku ale obsługowe i jeśli będziesz kontrolować poziom,gęstość elektrolitu i ładowanie to kazdy jeden wytrzyma te 5lat minimum Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
tom1989 34 Napisano Grudzień 1, 2016 Zaawansowany 34 382 Miałem Jenoxa w ciągniku to wytrzymał 9 lat, teraz też mam tej samej firmy i już 3 lata śmiga bez żadnego problemu. Widocznie jak komu się obierze akumulator. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zbyszekbrzuze 297 Napisano Grudzień 10, 2016 Zaawansowany 297 4590 U mnie w T25 jest zwykły niebieski, ciągnik mamy prawie 4 lata, a dziadek przy transakcji gadał, że aku roczny jest. Na razie trzyma, nie ma co przechwalać. 6V Jenoxa wytrzymywały sporo. To nie jest najgorsza firma. No i Polska Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
farmer24 22 Napisano Grudzień 10, 2016 Zaawansowany 22 274 Mam 120 Ah niebieski, już trzeci w przeciągu trzech lat, na szczęście wymieniają bezproblemu na gwarancji Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Steyerek8100 50 Napisano Grudzień 11, 2016 Zaawansowany 50 338 Niebieskie to lipa mi padl akurat po gwarancji. Ehh... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
EmCom5 0 Napisano Luty 6, 2019 Nowicjusz 0 3 Ja już miałem okazję przetestować 3 sztuki. 1. Gold padł w t4 2.4d po roku (brak karty gwarancyjnej i po gwarancji 330zł w daiabli) 2. Niebieski 62AH 680A EN wytrzymał rok - wymienili na nowy (cela) 3. Ten po wymianie był 3 razy w serwisie i twierdzą ze jest dobry. Ale strzał z rozrusznika i nic. A żarówka 5W5 (5W- pozycyjna) ledwo się żarzyła (multimetr wskazał 9,5v) po tym strzale. Serwis ze jest sprawny. Prostownik mmikroprocesorowy nie chciał się załącznik. Jednym słowem g***o. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zbyszekbrzuze 297 Napisano Luty 6, 2019 Zaawansowany 297 4590 Do T4 z tym silnikiem to co najmniej 80Ah. Mniej nie ma sensu bo w d dostaje. Na dodatek w busie jak to w busie wiecznie niedoładowany.. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Luty 6, 2019 Podobno Centra je produkuje w swoim zakładzie? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zbyszekbrzuze 297 Napisano Luty 6, 2019 Zaawansowany 297 4590 Centra produkuje w Polsce jedynie duże Aku Tir/kombajn. Resztę robi Exide w Hiszpanii tylko pod marką Centra. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Luty 7, 2019 kolego mam taki akumulator w sprinterze 416 2,7 CDI już 3 lata kręci super, w masterze mam niebieski silnik 2,8 dti, pół obrotu i pali od strzała już 3 lata, w cordobie też 3 lata i niebieski i pali od strzała , ojciec w kangurze ma 4 lata i niebieski. podstawa to sprawne ładowanie kolego! i będzie działać bez problemu. w wózku widłowym na c330 jest jedna 12 chyba agropart i też pięknie chodzi, a w c330 są dwie 6v też jenox i maja chyba z 7 lat i działają, podstawa to podladowuje akumulator raz w miesiącu jak mi traktory nie jeżdżą w zimie. z czystym sumieniem polecam ;) tylko jedna zasada ładowanie maks 14,6v i nie mniej niż 13,5v bo uwalisz każdy akumulator , i nie strzelać go aby cele były całe, aha i smar biały na klemy aby był kontakt dobry na slupkach. no i najważniejsze sprawny rozrusznik a nie że robi hłe hłe hłe i ty myślisz że zakręci ;) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Luty 7, 2019 Też kupiliśmy do fadromy złotego jenoxa. Bosch w niej wytrzymał 3 lata. Miała być centra ale z własnej ciekawości kupiliśmy jenoxa 🙂 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1949 Napisano Luty 7, 2019 Zaawansowany 1949 4265 Podstawa to ładowanie i podstawa. Druga sprawa to rozrusznik ze sprawnym stycznikiem i szczotkami a trzecia to silnik w pojeździe bo każde wydokenie poniżej 10.5 V to kilka, kilkanaście procent aku w dół. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
LTZ55a 118 Napisano Luty 8, 2019 Zaawansowany 118 2001 Mam 2 Jenoxy 6v z 2011 roku. Rok były w LTZ, teraz nieprzerwanie od 7 lat są w C330 i tej zimy już pojawiają się pierwsze oznaki zużycia, w mrozy potrzebny jest prostownik. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Astronauta 1 Napisano Luty 15, 2019 Nowicjusz 1 16 Dnia 8.02.2019 o 08:06, LTZ55a napisał: Mam 2 Jenoxy 6v z 2011 roku. Rok były w LTZ, teraz nieprzerwanie od 7 lat są w C330 i tej zimy już pojawiają się pierwsze oznaki zużycia, w mrozy potrzebny jest prostownik. To już całkiem ładny wynik dla tych Jenoxów. Niedawno zakupiłem GOLD-a więc liczę na minimum taki sam wynik Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się