Jenox Gold
 

Jenox Gold

  • 3817 wyświetleń

co myślicie o tej marce akumulatorów ???



Informacje o zdjęciu Jenox Gold


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • MFrolnik26
  • 214 1040

Miałem zwykły niebieski to padł po niecałych dwóch latach, wymienili na nowy który wytrzymał trochę ponad dwa lata. Może ten ma złoto w środku ale ja jenoxy i loxy omijam

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2650 10448

Dzisiaj się niestety robi na sztukę.Czasy aku które po 20 lat wytrzymywaly już minely,szcsegolnie że teraz są bezobsługowe

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 890 5418

lepiej kupować najtanśze aku ale obsługowe i jeśli  będziesz kontrolować poziom,gęstość elektrolitu i ładowanie to kazdy jeden wytrzyma te 5lat minimum

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tom1989
  • 34 382

Miałem Jenoxa w ciągniku to wytrzymał 9 lat, teraz też mam tej samej firmy i już 3 lata śmiga bez żadnego problemu. Widocznie jak komu się obierze akumulator.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zbyszekbrzuze
  • 297 4590

U mnie w T25 jest zwykły niebieski, ciągnik mamy prawie 4 lata, a dziadek przy transakcji gadał, że aku roczny jest. Na razie trzyma, nie ma co przechwalać. 6V Jenoxa wytrzymywały sporo. To nie jest najgorsza firma. No i Polska :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • farmer24
  • 22 274

Mam 120 Ah niebieski, już trzeci w przeciągu trzech lat, na szczęście wymieniają bezproblemu na gwarancji

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • EmCom5
  • 0 3

Ja już miałem okazję przetestować 3 sztuki.

1. Gold padł w t4 2.4d po roku (brak karty gwarancyjnej i po gwarancji 330zł w daiabli)
2. Niebieski 62AH 680A EN wytrzymał rok - wymienili na nowy (cela)

3. Ten  po wymianie był 3 razy w serwisie i twierdzą ze jest dobry. Ale strzał z rozrusznika i nic. A żarówka 5W5 (5W- pozycyjna) ledwo się żarzyła (multimetr wskazał 9,5v) po tym strzale. Serwis ze jest sprawny. Prostownik mmikroprocesorowy nie chciał się załącznik.

Jednym słowem g***o.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zbyszekbrzuze
  • 297 4590

Do T4 z tym silnikiem to co najmniej 80Ah. Mniej nie ma sensu bo w d dostaje. Na dodatek w busie jak to w busie wiecznie niedoładowany..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Podobno Centra je produkuje w swoim zakładzie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zbyszekbrzuze
  • 297 4590

Centra produkuje w Polsce jedynie duże Aku Tir/kombajn. Resztę robi Exide w Hiszpanii tylko pod marką Centra.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

kolego mam taki akumulator w sprinterze 416 2,7 CDI już 3 lata kręci super, w masterze mam niebieski silnik 2,8 dti, pół obrotu i pali od strzała już 3 lata, w cordobie też 3 lata i niebieski i pali od strzała , ojciec w kangurze ma 4 lata i niebieski. podstawa to sprawne ładowanie kolego! i będzie działać bez problemu. w wózku widłowym na c330 jest jedna 12 chyba agropart i też pięknie chodzi, a w c330 są dwie 6v też jenox i maja chyba z 7 lat i działają, podstawa to podladowuje akumulator raz w miesiącu jak mi traktory nie jeżdżą w zimie. z czystym sumieniem polecam ;) tylko jedna zasada ładowanie maks 14,6v i nie mniej niż 13,5v bo uwalisz każdy akumulator , i nie strzelać go aby cele były całe, aha i smar biały na klemy aby był kontakt dobry na slupkach. no i najważniejsze sprawny rozrusznik a nie że robi hłe hłe hłe i ty myślisz że zakręci ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Też kupiliśmy do fadromy złotego jenoxa. Bosch w niej wytrzymał 3 lata. Miała być centra ale z własnej ciekawości kupiliśmy jenoxa 🙂

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1947 4265

Podstawa to ładowanie i podstawa. Druga sprawa to rozrusznik ze sprawnym stycznikiem i szczotkami a trzecia to silnik w pojeździe bo każde wydokenie poniżej 10.5 V to kilka, kilkanaście procent aku w dół.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LTZ55a
  • 118 2001

Mam 2 Jenoxy 6v z 2011 roku. Rok były w LTZ, teraz nieprzerwanie od 7 lat są w C330 i tej zimy już pojawiają się pierwsze oznaki zużycia, w mrozy potrzebny jest prostownik.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Astronauta
  • 1 16
Dnia 8.02.2019 o 08:06, LTZ55a napisał:

Mam 2 Jenoxy 6v z 2011 roku. Rok były w LTZ, teraz nieprzerwanie od 7 lat są w C330 i tej zimy już pojawiają się pierwsze oznaki zużycia, w mrozy potrzebny jest prostownik.

To już całkiem ładny wynik dla tych Jenoxów. Niedawno zakupiłem GOLD-a więc liczę na minimum taki sam wynik ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj