Ursus 10014H
 

Ursus 10014H

  • 6975 wyświetleń

- operator rzeźnik zerwał wszystkie śruby na kole słonecznym tylnego mostu- skutki ( brak napędu tylnego mostu)


Informacje o zdjęciu Ursus 10014H




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Fendt309ls
  • 184 991

A dlaczego wini się operatora a nie jakość ursusa?? Bo jakoś dla mnie to z tą jakością chyba lipa...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wilhelm
  • 408 2951

Gówniany materiał, partackie wykonanie i taki efekt. Jesli winny był kierowca, to co on robił tym ciągnikiem..? Chyba że celowo go ro***erdolił..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przybyslawice5211
  • 532 4602

Tam widać ze śruby się pourywały czyli dali nieodpowiedniej wytrzymałości kolega miał w john deere podobną usterkę tylko odkręciła się nakrętka od wałka ataku to uznali mu te usterkę po gwaranci jako wada fabryczna bo nie dali kleju na gwint  i zapłacił tylko za oleje i filtry bo akurat miał wymianę oleju         

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DarekD
  • 70 1546

najłatwiej zwalić winę na operatora . Kolego ,jak nie napiszesz jak to się stało to chyba nikt Ci nie uwierzy ???

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bboyUrsus
  • 10 125

Na Ursusa też nie gadajcie przesadnie, bo przecież tą serie H to oni tylko składali. Taką jakość dostali i taką jakość skręcali.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukig
  • 96 499

Ludzie pod każdym zdjęciem z serwisu będziecie się spuszczać i nie wiem co tam jeszcze robić? Codziennie setki ciągników trafiają do serwisu i są naprawiane, rozpoławiane, wymieniane są pompy, alternatory itd. Jest się czym podniecać. Dość nietypowa awaria, więc skoro operator powiedział, że jego wina to pewnie lepiej wie jak traktował ciągnik. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

raczej nie powinno to puścić choćby nie wiem co robił. prędzej powinno się sprzęgło ślizgnąć niż to puścić.

to było na śruby a nie na nity?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przybyslawice5211
  • 532 4602

Jest różnica miedzy zużyciem od dużej ilości motogodzin a coś się urywa pęka zaraz na początku od słabej jakości lub złego dobrania materiałów właśnie to jest taki element ze nikt by nie pomyślał ze te śruby powinny się pościnać     

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukig
  • 96 499

Ja pierwszy raz widzę taką awarię. Wniosek jest taki, że albo operator nie wiem co tworzył tym ciągnikiem,albo ktoś dał złe śruby. Z tym, że gdyby śruby były do bani to powinny raczej na obydwu kołach polecieć. Na prawe już dali dobre śruby?

Ile ten ciągnik ma mth? I kamilo operator mówił co robił tym ciągnikiem?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

w sensie jak na oby dwóch kołach? przecież koło talerzowe jest jedno..

ogólnie to w większości chyba to jest nitowane.

taka awaria często się zdarza w Bizonie, ale tam jest atak z c360 a wiadomo jakie szerokie kólka ma 360 a jakie Bizon :P

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7146

dobrze nie widzę a tu koło talerzowe jest na tych samych śrubach co obudowa mechanizmu różnicowego  :huh:  jak tak rzeczywiście wina operatora

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamilo137
  • 47 472

zostawię wasze opinie bez komentarza.... ;-)chętnie zajrzę z dwa dni i poczytam dalszą waszą konwencję

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

wstawiasz zdjęcie to się wypowiedz w jaki sposób operator może to uszkodzić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7146

no ale zasadnicza różnica jest, czy koło talerzowe jest na śrubach samo czy te śruby są też od łączenia obudowy mechanizmu różnicowego ??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Kamilo po uj wstawiasz te zdjęcia i nie komentujesz pozostawiając pole do domysłów. O suchą klawiaturę pytałem i nie raczyłeś odpowiedzieć.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamilo137
  • 47 472

ciągnik pracuje na kopalni/ żwirowni, ciaga przyczepę na tandemie z ładunkiem 10T i więcej, operator- pracownik ma odgórnie narzucone robić jak najwięcej kursów z pkt A do B.Więc jeździ z pedalem gazu w podłodze, wszystkie szarpania, agresywne jazdy i wyjazdy z trudnego terenu na blokadzie spowodowały takie skutki jakie widać.Wystarczyło ze mógł się któreś pojedyncze śruby minimalnie zluzowac i pomimo twardości 10.9 zaczęły strzelać. Koło zębate na mechanizmie roznicowym zaczęło ścinać śruby jedna po drugiej. I pewnego dnia już nie wyjechał z kopalni

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

No i takiej odpowiedzi oczekiwałem. Czemu na śruby i to takie cienkie? Szybki montaż? Teraz skręcone na śrubach 12,9 czy rozwiercane na większe?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 3400 12531

pytanie czemu wg to jest na śruby zrobione. nit "wypełnia" cały otwór przez co nie ma żadnych luzów jak w przypadku śrub.

przyczepa 10t to jest niewiele znajomy Pronarem po 18-20t ciągał na tandemie oczywiście też na żwirowni i trasie. Pronar się jakoś nie rozleciał tylko był ciut za słaby do tego ładunku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • SZYMANOX
  • 480 2019

Może mało widziałem, ale pierwszy raz widzę śruby w tym miejscu. Nit nie tylko tyle że "wypełnia" cały otwór, ale też zakładany na gorąco stygnąc ściaga tryb do obudową.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj