adam89k 61 Napisano Listopad 14, 2016 Zaawansowany 61 1269 a co sie stało dokładnie i jaki koszt Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Listopad 14, 2016 Zaawansowany 327 3136 Posypała się przez zaniedbanie bo poszedł zawór ciśnienia a klient to zbagatelizował. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mario81 118 Napisano Listopad 14, 2016 Zaawansowany 118 445 jakie są objawy takiego niesprawnego zaworu dla użytkownika? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adam89k 61 Napisano Listopad 14, 2016 Zaawansowany 61 1269 też jestem ciekaw tych objawów Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1933 Napisano Listopad 15, 2016 Zaawansowany 1933 4264 fajnie, że kabinę można odchylać.. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Ziomal20084 43 Napisano Listopad 15, 2016 Zaawansowany 43 777 jaki zawór? od ciśnienia systemowego? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Listopad 15, 2016 Zaawansowany 327 3136 Nie i nie wytłumaczę tego bo zaworów jest tam sporo. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
agrotechnicZ165 365 Napisano Listopad 16, 2016 Zaawansowany 365 767 Po prostu pewnie wywaliło błąd na desce rozdzielczej, ale nie chciało się zajrzeć w instrukcję i spis kodów serwisowych, to facet to olał i się doigrał. Niestety ale taki joderek to nie 60-tka że można totalnie olać kulturę techniczną i olej wymieniać raz na 30 lat. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zetor6045 30 Napisano Listopad 17, 2016 Zaawansowany 30 208 Przejrzałem twoją galerie i naszła mnie chwila refleksji Czy za 20 lat te zachodnie dzisiejsze maszyny nie będą stały pod płotem ?? Nie mówie że to złe ciągniki może i wykręcą więcej mtg od tych naszych ale kurna czegoś nie rozumiem dziś kupić coś nowego 100 km to wydatek pewnie ok 300 tys który być może przez kilka lat nie będzie wymagał żadnego wkładu ale później ,... przeglądając komenterze pod różnymi ciągnikiami nie spotkałem się chyba z niższą ceną remontu jak 30 tys i w góre gdzięś widziałem 80 tys za remont vario fendta a przecież nikt nie mówi że jak zrobisz jedno to nie piepsznie coś drugiego. właśnie nad tym się zastanawiam czy każdego bedzie na to stać ? Nie mówie żebyśmy wszyscy mieli ursusy było by nudno mi osobiście one pasują i na mój areał w zupełności wystarczają ale nawet gdyby przyszło mi robić remont generalny co te 8 lat to kurna dużżo taniej mnie to wyniesie jak jakś pierdoła w tym zachodnim. Wiadomo naduży areał nikt nie wyjedzie jednym starym zdezelowanym ursusem lecz za sam remont by ursus kupił a z koleji kupić używke zachod niewiadomego pochodzenia to może być niekończąca sie skarbonka. Tchnęło mnie to troche bo jest grupa osób co twierdzi że zachód sie w ogóle nie psuje a te nasze to wszystko chłam a jednak nie do konca i jak już coś pierdolnie to klękajcie narody. Chciałbym zobaczyć żywotność tych maszyn w warunkach ekslopatacji dawnych kółek rolniczych gdzie %%% i do przodu Zapiepszać kilka lat tylko na to to zeby mieć klime i 20 kg miedzi więcej nie pojmuje Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
agrotechnicZ165 365 Napisano Listopad 18, 2016 Zaawansowany 365 767 A z samochodami to jest inaczej? Kupując osobówkę też nigdy nie wiesz do końca co się z nią działo, bo to że sąsiad kupił wychuchanego paseratti to nie znaczy że i Ty będziesz miał takie szczęście.Ile kosztuje nowa turbina do takiego 1.9 TDI? Ile remont zawieszenia i tak dalej? Maszyny podlegają zużyciu i każda się kiedyś zepsuje, różnica jest jedynie taka że zachodnie kiedyś było naprawdę świetnej jakości (Mercedesy W123/124 z samochodów osobowych, Volva F12 z ciężarowych i tak dalej i tak dalej) przez co nawet dzisiaj wiele JD, Fendtów czy Case przy odpowiedniej eksploatacji i konserwacji ma nabite okolice 20-25 000 godzin i nadal pracuje bez zarzutów: http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/niezniszczalni-czyli-john-deere-7810-fendt-816-i-case-ih-magnum-7250,57479.html Za to krajowe jakie jest takie każdy widzi, tak samo i inne tanie marki- Belarusa byś kupił albo Zetora i to tak na dłuższą metę z przeświadczeniem że nie będą sprawiać problemów? Oczywiście to wszystko kwestia właściciela ale cóż, gdyby kierować się tym że krajowe też ma 4 koła i zrobi to samo to by ludzie nie kupowali zachodniego tylko krajowe a że oczekiwali czegoś więcej to już inna kwestia. Ale nie ma co gdybać "łursus miał fajny prototyp 1414S ale rozwalyly zakład decydenty jedne!" bo to już dawno po fakcie i nie na temat. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ejczbio 82 Napisano Listopad 18, 2016 Zaawansowany 82 783 Nietrafione porównanie, bo za remont skrzyni w ciągniuku kupisz samochód... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
agrotechnicZ165 365 Napisano Listopad 18, 2016 Zaawansowany 365 767 Nie trafione bo trudno porównywać de facto najbardziej skomplikowane przekładnie napędowe jakie istnieją do czegokolwiek, choć nie o to chodzi tylko o koszty. Poloneza naprawisz za grosze, części dorwiesz na złomie, Stara i Jelcza to samo, Ursusa i Bizona też. Ale na dłuższą metę chciałbyś jeździć którymś z wymienionych? No chyba niespecjalnie. No i też ile pojeździsz na tych częściach za grosze? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
szymekrolnik89 116 Napisano Listopad 20, 2016 Zaawansowany 116 1209 jaka jest roznica miedzy skrzyniami w ciagnikach 6910 6620 jezeli maja te same skrzynie biegow Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zetor6045 30 Napisano Listopad 22, 2016 Zaawansowany 30 208 A z samochodami to jest inaczej? Kupując osobówkę też nigdy nie wiesz do końca co się z nią działo, bo to że sąsiad kupił wychuchanego paseratti to nie znaczy że i Ty będziesz miał takie szczęście.Ile kosztuje nowa turbina do takiego 1.9 TDI? Ile remont zawieszenia i tak dalej? Maszyny podlegają zużyciu i każda się kiedyś zepsuje, różnica jest jedynie taka że zachodnie kiedyś było naprawdę świetnej jakości (Mercedesy W123/124 z samochodów osobowych, Volva F12 z ciężarowych i tak dalej i tak dalej) przez co nawet dzisiaj wiele JD, Fendtów czy Case przy odpowiedniej eksploatacji i konserwacji ma nabite okolice 20-25 000 godzin i nadal pracuje bez zarzutów: http://www.agrofoto.pl/technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/niezniszczalni-czyli-john-deere-7810-fendt-816-i-case-ih-magnum-7250,57479.html Za to krajowe jakie jest takie każdy widzi, tak samo i inne tanie marki- Belarusa byś kupił albo Zetora i to tak na dłuższą metę z przeświadczeniem że nie będą sprawiać problemów? Oczywiście to wszystko kwestia właściciela ale cóż, gdyby kierować się tym że krajowe też ma 4 koła i zrobi to samo to by ludzie nie kupowali zachodniego tylko krajowe a że oczekiwali czegoś więcej to już inna kwestia. Ale nie ma co gdybać "łursus miał fajny prototyp 1414S ale rozwalyly zakład decydenty jedne!" bo to już dawno po fakcie i nie na temat. Fakt faktem te starsze zachodnie tyle kręcą tylko że gdzie nie czytasz to od początku jeden operator oleje z górnej półki itp kolega mechanik wstawił zdjęcie głowicy bodajże fendta który zalewany był wodą przez co wygniła uszczelka pod nią a teraz pokaż mi np tego krytykowanego przez wszystki a wysłużonego c 360 który z nich nigdy nie był zalany wodą tylko płynem ? podejrzewam że takiego na polske nie znajdzie co z ursusa wyjechał i do dziś zalewany jest borygiem, olej superol albo lux co przy 0 stopni wyglada jak karmel a nie wszyscy stosowali sie do tego że to sezonowy olej. Krajowe beda sprawiac mniejsze lub wieksz problemy bo wiadomo ilosc nie jakosc ale znowu przytocze kolejne zdjecie mechanika otóz jest zdjecie zepsutego rewersu kuboty przy turze po 1,8mtg koszt bagatela 7 tys , wiem ze zabrzmi dla wielu was głupio staromodnie czy jeszcze jakoś ale w przasnyszu gosc oferował mi skrzynie posrednia i przekładniową tylny most z e zwolnicami za 6 tys do 1224 no i wtedy mając zapas sie nie boje w sezonie kwestia paru godzin przekrecenia i ursus smiga dalej a tym bardziej że sa to przeważnie czesci eksportowek bo znowu jest kolejna kwestia skąd pewność ze ze częśc do zachodniego bedzie idealna a jak bedzie miał jaką wade . Ja mówie według siebie wiadomo ktos kiedys musiał kupic tego nowego ursusa normalne sprawa żeby teraz był uzywany ale jakos bylo inaczej a dzis niedosc ze sama elektronika to o cenach juz nie mowie Niedaleko mnie lezy stary pgr mają same zachodnie ale po 5 -6 latach ciągniki idą do chłopów a oni leca po nowego, inne wykorzystanie tej maszyny itp nie zostaja z nia dlugo bo jak zacznie sie cos sypac to koszty przewyzszaja jaki kolwiek sens . I to tego zmierzam ze wielu tych mniejszych sie na czyta na patrzy wykosztuje czesto bez zadnego pojecia uzytkuje a pozniej własnie placze po gazetach , moim zdaniem tak jak np ciezka seria co odniej chciec czy chocby zts podszykowac uzytkowac z głowa i nie wpedzac sie w koszty a co ostatnio zauwazyłem smiesznego wielu sprzedaje te ciagniki a kupuja o tej samej albo mniejszej mocy byle by nowy na podworku stał albo jeszcze lepiej oglądam broszurke kombajnu newholland bodajze nie jestem do konca pewien i jednym z unowoczesnien jest zmiana ekranu lcd radia Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przemson21 0 Napisano Październik 3, 2017 Nowicjusz 0 17 Część. Mam do Ciebie takie pytanko, otóż ostatnio zakupiłem John Deere'a 6420 SE i przepracowaniu ok 50 mtg zauważyłem że bierze on trochę oleju (ok 1 litr wziął) ma w chwili obecnej przepracowane 7680 mtg. Nie wiesz może czy ten typ tak ma, czy może trzeba zmienić olej (przyjechał na Rimulu 15W40 ale że nie miałem takiego pod ręką to dodałem Turdusu 15W40). Czy takie objawy mogą świadczyć o tym że trzeba już robić w nim kapitalny remont silnika ?Z góry dzięki (pisze tutaj bo na PW nie mogę wysłać) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2647 Napisano Październik 3, 2017 Zaawansowany 2647 10438 Ale transformes "Dzondirobot" Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się