Ursus 9014H - przed rozpolowiniem w celu wymiany sprzęgłan5112 MTH
 

Ursus 9014H - przed rozpolowiniem w celu wymiany sprzęgłan5112 MTH

  • 6566 wyświetleń


Informacje o zdjęciu Ursus 9014H - przed rozpolowiniem w celu wymiany sprzęgłan5112 MTH


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • przybyslawice5211
  • 532 4602

Ile ma motogodzin , kolega ma takiego to miał problemy z hydrauliką i  łożyskiem w zwrotnicy  a ma dopiero 1400mth i opony petlasa zaczynają się rozłazić 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Ja w C-380 też mam petlasy i nie jestem pewny o ich trwałość.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przybyslawice5211
  • 532 4602

Nie działał podnośnik serwis pierw wymienił pompę potem rozdzielacz i rozdzielacz było przyczyną ale ciągnik był niesprawny prawie miesiąc akurat na wożenie kiszonki to tylko tłoczył

a motogodzin w tytule nie zauważyłem   

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamilo137
  • 47 472

Naprawa pogwarancyjna. Po rozpolowwieniu będzie widać czy miał oryginalne części.Z zewnątrz wszystko na to wskazuje.Zupełnie inny ciagnikW ZUK w Rząśni opony PETLAS zrobiły się łyse po przebiegu 3500 MTH- A tylko dlatego że ciągnik 9014H kursował tylko I wyłącznie z wozem asenizacyjnym o pojemności 8t

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4524

Ma taki w Pronarze i pewnie chciałby wiedzieć czy nie jest to awaryjny podzespół?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Dokładnie - choc nie wiem czy dokładnie jest to ten sam model mostu. Chciałbym wiedziec co i przy jakich przebiegach się z nim dzieje o ile są już jakieś przypadki napraw.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamilo137
  • 47 472

Nie było przypadku jeśli chodzi o poważne naprawy. Bardziej to uszczelniacze wypychalo na zwolnicach tylko dlatego że operator/ właściciel nie odpowiedział zwolnic po wymianie oleju

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4524

Chodzi o odpowietrzanie, bo się jakiś błąd wkradł? W jaki sposób to robić i po jakim czasie? Jaki olej do przedniego mostu rekomenduje Ursus?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kamilo137
  • 47 472

Tak. Chodzi o odpowietrzanie zwolnic. Kazda zwolnica po wymianie oleju wymaga odpowietrzeniu dlatego że świeży olej wydziela opary - porownywalne do oparów paliwa. Zwolnica jest szczelnym mechanizmem każdego ciągnika o niewielkiej objętości wewnętrznej. Z tego co dobrze kojarzę w serii H w zwolnice leje się 0,7 L (my stosujemy FUCHS AGRIFARM GEAR 80W90 )Zwolnice przedniego mostu odpowietrzamy korkiem wlewowym ustawiajac je w górnym położeniu poprzez obrocenie koła i odkreceniu korka wlewowego.Dokonuje się tej czynności w pierwszych godzinach pracy ciągnika w zależności od temeratury jaką panuje na zewnątrz. Zazwyczaj po jednodniowej pracy/ jazdy ciągnikiem.Czynność można wykonać dwokrotnie dla lepszego efektu.W serii H zazwyczaj bywają korki na imbus 12.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj