Skocz do zawartości

Pompa paliwowa renault 155.54


Toru

Co to za czujnik? U mnie ten kabelek się oderwal, ale wszystko działa.


Rekomendowane komentarze

Tan siedzi elektrozawór. Jakbyś podał napięcie na krótko to powinieneś słyszeć takie cykniecie. Jak jest niska temperatura to powinno się włączyć i zwiększyć dawkę paliwa na rozruch. Tak jest u mnie w 615 tylko że coś nie działa i nie daje napięcia ale cewka jest ok. Zaizoluj kabelek albo podłącz bo spalisz bezpieczniki.

Odnośnik do komentarza

Tak jak piszę w kolektorze wydechowym jest jakiś czujnik, strzelam że to termopara. Wtyczka nie była podpięta i nie znalazłem do niej gniazda.

Odnośnik do komentarza

Kabelek oczywiście podłączony, to zdjęcie mojej pompy :) Faktycznie jakby lepiej palił.

Znalazłem jeszcze nie podłączone kable do zbiorniczka od płynu hamulcowego, jak podłączyłem to zaczął mi przedni napęd wariować, przekaźniki koło włącznika cały czas włączały i rozłączały napęd.

Odnośnik do komentarza

może źle podpiołeś , 

mam fiata skrzynia 40 km/h to hamuje na 4 , tzn masz wyłączony przód naciskasz na hamulec i załącza 4x4 (żeby przód hamował przez skrzynie) , i mam czujnik podłączony w jednej pompce

 

A ty może zamiast do pompki podłączyłeś do poziomu płynu (braku)

Odnośnik do komentarza

Idą dwa kable w jednej izolacji do zbiorniczka, a na nakrętce jest miejsce na 2 wsuwki to raczej tam powinny być. Nie próbowałem założyć odwrotnie bo to na polu było i nie miałem czasu. Popatrzę jeszcze przy tej pompce.

Odnośnik do komentarza

a to nie ma znaczenia czy tak czy odwrotnie w pokrywce , a ja mówie o czujniku w pompce nie w zbiorniczku ,

A szkrzynię jaką masz 30 czy 40 km/h

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v