Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Fendt?

Ciągnik Fendt Vario 900 podczas intensywnych prac polowych wykorzystuje swoją imponującą moc znamionową, sięgającą nawet 390 KM, co pozwala na efektywne użytkowanie w zróżnicowanych warunkach terenowych. Wyposażony w nowoczesny silnik o sześciu cylindrach i pojemności 7,8 litra, model ten gwarantuje niezawodność oraz optymalne osiągi. Dzięki zaawansowanej, bezstopniowej skrzyni biegów Vario, ciągnik zapewnia płynną jazdę oraz wygodę podczas manewrowania. Fendt Vario 900 współpracuje z różnorodnymi maszynami rolniczymi, co czyni go wszechstronnym narzędziem w gospodarstwie. Widać go tu na jednym z polskich pól, gdzie jego właściwości techniczne są nieocenione w realizacji codziennych zadań.




Rekomendowane komentarze

Jestem posiadaczem ciągnika tej marki, i bardzo sobie chwalę, ale to co się odwala z serią 900 to jakaś paranoja.. Zbyt dużo przypadków, żeby szukać głupich wymówek. Uważam, że przy takim wypadku powinien puścić bliźniak, lub coś innego co zabezpieczyłoby w tym przypadku cały tylny most... Druga sprawa, ten silnik to jakoś dziwnie się zatarł, powinno zadziałać jakieś zabezpieczenie w tym przypadku. 

Od dłuższego czasu, bezsensowne zaczęło się robić wydawanie kasy na F1...

Ciągnik na pół rozerwany a te będą teraz 10 str. gdybać czemu się silnik zatarł. No i co z tego że się zatarł. Gdyby nawet ktoś chciał odsprzedać ten silnik. Wróć, gdyby ktoś mający takiego fenda z zepsutym silnikiem myślał tak jak większość tu się wypowiadających że ma golfa III na podwórzu i jak silnik padnie to się jedzie na szrot i kupuje drugi (silnik nie golf).

Gdyby nawet był ktoś taki na tej ziemi z takim przypadkiem, to co wy sobie myślicie, że przyjedzie żukiem załadują na pakę pojadą do domu i ze szwagrem w stodole przez noc zmienią se silnik w fendzie tego pokroju, a wspomagać się będą jednym litrem samogona oraz ursusem c330 z balikiem w podnośniku jako wędka. 

 

I co z tego  ze się zatarł. Co mogło się zatrzeć bez oleju (choć ja bardziej obstawiam wyciek czynnika chłodzącego i się zatarł z braku płynu i w związku z tym temperatury), kuz..wa weź się jeden z drugim zastanów co się mogło zatrzeć, oraz sobie pomyśl że taki silnik jak już ktoś by miał kupować to tylko na części bo to nie jest golf trójka że silnik z krzaków wstawia się w całości.

 

Blok się zatarł, miska olejowa się zatarła, sopka się zatarła. A panewki czy tuleje przy remoncie fenda to mietek ten od żuka ze szwagrem pewno po szrotach będą szukać, aby o 2 setki ściślejsze były niż te co w stodole leżą wykręcone. I pewnie przyjadą do tego fenda ze zdjęcia po owe panewki i tuleje, ale nie będą wiedzieć że były zatarte i w balona ich ten ze zdjęcia zrobi.

Paranoja, kto tu pisze... Paranoja.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v