Ursus C-360M
 

Ursus C-360M

  • 8516 wyświetleń

Eksportowy ursus braciszka




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 968 3893

Szerokie przednie ogumienie tylne trochę z innym protektorem i szersze i nie zależna hydraulika oraz most skrzynia silnik 55-tki siedzenie kubełkowe brak wsporników reflektora atrapa 55-tki z nakładką lub taka jak na zdjęciu,skrzynka na błotniku  po prawej stronie po lewej ławeczka,obciążniki tylne po 3 pierścienie albo talerze z 55-tki, nadwozie w kolorze czerwonym i brak pneumatyki.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

Z względem ogumienia tylnego się nie zgodzę bo szło takie samo  może pod lat 80 inne ale tak te Balonowe stomile,Ojciec mówił że eksportowe  też miały na odrzutnikach koło pasowe i za kołem zamoachowym ale było tak centrycznie dobrze zrobione że żaden olej się nie sączył

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 968 3893

Wersja M miała charakterystyczne tylne opony produkcji stomila opona z boku i rozkład protektora był prawie taki sam jak w stomilach an-23 tylko po każdym protektorem były trzy paski w układzie rosnącym.Mało spotykane są to opony.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 968 3893

mateuszc355 Po prostu była sprężarka i odolejacz żeby można było napompować koła,butli,regulatora ciś.zaworu oraz przewodu łącznie ze złączem nie było.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateuszc355
  • 2180 19475

No wiem  co to znaczy brak pneumatyki :D Ale ciekawe co to miało na celu ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1146 9127

a jak ta niezależna hudraulika jest rozwiązana?

 

napęd z wału silnika, podobnie jak w k162 czy 362

 

szukaj pod koniec filmiku

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rafi1999
  • 57 780

Z tego co zauwarzylem to Wersja M wzmacniania 61KM przeznaczona na eksport.
Kola zetor, dyfer na zębach skośnych, przez co nic nie wyje

Szybsza skrzynia i obroty WOM.
Osobna hydraulika z pompa hydrauliczna z przodu.
Reflektory w masce miał.
Alternator, rozrusznik zetor.
Okrągła oś przednia wzmacniana na sworzniu fi 60mm zetor.

Kolumna kier. czeska.
Traktor sprzedawany we Francji przez spółkę Somapol

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

Ogólnie to nie bylo szybszej skrzyni tylko 1 ząb na zwolnicach mniej co czyniło że ciagnik jest szybszy 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość Luke16

rafi to "sześćdziesiątka" od Maćka?? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj