Gość Napisano Lipiec 19, 2016 Nerwicy dostałbym od patrzenia na ten pręt. Czy oni nie potrafią rozwiązać tego inaczej? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kubamako66 555 Napisano Lipiec 19, 2016 Zaawansowany 555 3406 przy włączaniu 3 i 4 można perzy okazji przyczepę wykiprować te wajchy są blisko siebie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1950 Napisano Lipiec 19, 2016 Zaawansowany 1950 4265 Chodzi Ci o rewers? Wiesz jak to do d*py się przełącza? I wyższy operator tym bardziej narzeka. W MFie mam gałkę obok biegów i to o wiele lepsze rozwiązanie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik1973 15368 Napisano Lipiec 19, 2016 Zaawansowany 15368 13389 Nerwicy dostałbym od patrzenia na ten pręt. Czy oni nie potrafią rozwiązać tego inaczej?Ale w dżondyrze jak słupek kabiny na środku, do tego tłumik i filtr przed oczami to nie przeszkadza, a jak coś w ursusie to już lament na całą łunje! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1950 Napisano Lipiec 19, 2016 Zaawansowany 1950 4265 eee o tura Co chodziło.. sorki. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Lipiec 19, 2016 Never Cut My Wings 154 3746 przy włączaniu 3 i 4 można perzy okazji przyczepę wykiprować te wajchy są blisko siebie Nie wiem czy coś teraz zmienili, ale siedziałem rok temu w C-380 to faktycznie podczas wrzucania 4, trzymając z prawej strony gałkę dźwigni zmiany biegów. Dłoń kolidowała z dźwignią hydrauliki. Chociaż i tak było w nim najmniej tych niedogodności. Widzę iż nadal nie ma żadnej rolety na przednia szybę i zapewne na okno dachowe co w połączeniu z duża powierzchnią szklaną oraz niebarwionymi szybami daje niezłą szklarnię w środku. Mam przynajmniej nadzieje że klimatyzacja w nim jest? Mimo wszystko gratuluje zakupu i życzę bezawaryjnej pracy oraz zadowolenia z wyboru. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
arek1996072705 15 Napisano Lipiec 19, 2016 Zaawansowany 15 126 Nie wiem czy coś teraz zmienili, ale siedziałem rok temu w C-380 to faktycznie podczas wrzucania 4, trzymając z prawej strony gałkę dźwigni zmiany biegów. Dłoń kolidowała z dźwignią hydrauliki. Chociaż i tak było w nim najmniej tych niedogodności. Widzę iż nadal nie ma żadnej rolety na przednia szybę i zapewne na okno dachowe co w połączeniu z duża powierzchnią szklaną oraz niebarwionymi szybami daje niezłą szklarnię w środku. Mam przynajmniej nadzieje że klimatyzacja w nim jest? Mimo wszystko gratuluje zakupu i życzę bezawaryjnej pracy oraz zadowolenia z wyboru. Klima jest i działa świetnie okno dachowe jest przyciemniane a drążek od wywrotu jest tak blisko bo on ma 3 sekcje jak są 2 to tego drążka przy biegach nie ma i co mi się bardzo podoba to już ma uszykowane miejsce i mocowania do przedniego WOM Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 257 Napisano Lipiec 19, 2016 Zaawansowany 257 4525 Do zdjęcia trzeba było szybę otworzyć. pokaż jeszcze jak to wygląda z siedziska operatora widok na maskę. N skrzyni biegów jest tabliczka z typem skrzyni? Dżojstik od ładowacza ma regulację miejsca czy jest tak zamontowany już na sztywno? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
cyprian1219 368 Napisano Lipiec 19, 2016 Zaawansowany 368 2118 Najważ.iejsze jest to aby właściciel był zadowolony Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
klj 54 Napisano Lipiec 19, 2016 Zaawansowany 54 499 5-leci :-)Gratuluję nowego URSUSA :-) oczywiste że wszyscy użytkownicy lub raczej fani zachodnich ciągników będą wytykać nawet że kurz na URSUSA siądzie a na ich "pięknych maszynach" to podczas najcięższych prac polowych to nawet pyłek nie padnie :-) Oczywiście dlatego że one są zrobione ze złota to nawet kurz ni mucha nie siada hahaha !!! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Lipiec 19, 2016 Rolnik spokojnie ja po Ursusie nie jadę. Drażni tylko ten drut, którego wiele ładowaczy nie ma i wszystko się trzyma. Też by mi było trudno przyzwyczaić się do kabiny w starym jd. W swoim starym ursusie pozbyłem się tłumika wystającego z maski i mam niczym nie przesłoniony widok do przodu(poza wycieraczką). Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik7343 5859 Napisano Lipiec 19, 2016 Zaawansowany 5859 16632 Nerwicy dostałbym od patrzenia na ten pręt. Czy oni nie potrafią rozwiązać tego inaczej? Nie jest źle idzie sie przyzwyczaić Ja juz 2 lata jezdze z turem metal-fach też mam ten pręt i powiem ci szczerze ze widze go dopiero wtedy jak mi sie przypomni ze on jest Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
agrotechnicZ165 365 Napisano Lipiec 19, 2016 Zaawansowany 365 767 Ale w dżondyrze jak słupek kabiny na środku, do tego tłumik i filtr przed oczami to nie przeszkadza, a jak coś w ursusie to już lament na całą łunje! Tyle że w "ciuchciach", jak to mówią na stare JD, te słupek kabiny zgrywa się idealnie z tłumikiem i zaciągiem powietrza, a po dłuższej chwili nie zwraca się na to uwagi. Your argument is invalid. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
arek1996072705 15 Napisano Lipiec 19, 2016 Zaawansowany 15 126 Do zdjęcia trzeba było szybę otworzyć. pokaż jeszcze jak to wygląda z siedziska operatora widok na maskę. N skrzyni biegów jest tabliczka z typem skrzyni? Dżojstik od ładowacza ma regulację miejsca czy jest tak zamontowany już na sztywno? Dżojstik jest regulowany widok na maskę jest bardzo dobry wieczorem wrzucę więcej fotek Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MrAgriculture 70 Napisano Lipiec 19, 2016 Zaawansowany 70 437 Gratuluję nabytku niech ci dobrze służy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1950 Napisano Lipiec 19, 2016 Zaawansowany 1950 4265 fakt co nowe to nowe. Trzeba dobrze "naoliwić" i ogień do rury. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
NikodemPiosik 1 Napisano Lipiec 19, 2016 Nowicjusz 1 2 Świetny nabytek Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
karolas123 88 Napisano Lipiec 19, 2016 Zaawansowany 88 863 Ten jostick widac, że zakładany na szybko. Szkoda, że operator to odczuje na własnej skórze przy długotrwały użytkowaniu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adrian_URSUS_1999 108 Napisano Lipiec 21, 2016 Zaawansowany 108 640 Gratuluję nowego nabytku! Mam do Was jeszcze jedno małe pytanie. Czy zauważyliście że producent z Lublina nie zbyt przykłada się do wykonania detali w kabinie i nawet nie stara się tego w żaden sposób poprawić? Co prawda zaprezentowali na Kielcach obudowane dźwignie tylnego TUZ, ale jak widzę do tej pory tego nie wprowadzili do seryjnych modeli, podobnie jak kierownicy z deską rozdzielczą. Płacąc te 100 tys netto wymagam co najmniej takich luksusów jak w MAJORZE 80 i Framtrac 675DT King. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Lipiec 21, 2016 Never Cut My Wings 154 3746 Jakieś tam drobiazgi zmienili min. wykładzine na podłodze. Ale to fakt i dobrze że to poruszyłeś ten temat bo te dźwignie TUZ wyglądają jakby żywcem z jakiegoś 40-letniego ciągnika wycięte. W ponad 30letnich DF Dx jest to o wiele lepiej rozwiązane i moim zdaniem tak powinno to wyglądac w nowym Ursusie. A jak ta kierownica się regulowała w tym poprawionym z Kielc? Nadal zablokowanie i odblokowanie obsługuje się po przez zakręcenie takiej łapki (Jak w Zetorach, FT i Ursusach) Czy może jest już normalna dźwignia lub pedał do tej czynności? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adrian_URSUS_1999 108 Napisano Lipiec 21, 2016 Zaawansowany 108 640 No za ciekawie ta kierownica to się nie prezentowała. W jednym ciągniku chyba c-385 wyleciał przycisk od świateł na panelu dolnym kierownicy. W ogóle te plastiki były słabo połączone. Z tego co dowiedziałem się na Kielcach od przedstawiciela to te ciągniki a na pewno model c-3150 power na transmisji ZF były złożone kilka dni przed targami stąd te nie do ciągnięcia. Według mnie to nie jest żadne wytłumaczenie. Jeżeli wiem że czeka mnie jakaś ważna "impreza" to ja się przygotowuje od dłuższego czasu z dużym wyprzedzeniem aby wszystko było perfekcyjnie. To trochę źle o nich świadczy. Wiele osób w komentarzach wypisuje ze Ursusy są chińskie co mnie bardzo irytuje bo to prawda nie jest, ale się w cale nie dziwie tym hejterom ze tak twierdzą bo oni mają rację. Jakość wykończenia i starań marki aby co kolwiek z tym zrobić jest zerowa. Za nim coś zaprezentujecie zróbcie to dokładnie. Tak samo jak z ciągnikiem na transmisji vigus. Zmieniacie oznakowanie z "U-4150" na C-3150V power. Całą gamę ciężkich ciągników chcą zaprezentować na Agro tech Kielce 2017, a z tego co widzę chyba jeszcze nie mają podwykonawcy który przetestuje im transmisję. Mam nadzieje ze zdążą do przyszłorocznych targów. Także trzy mam za Was Ursus kciuki mam nadzieje ze mnie nie zawiedziecie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukig 96 Napisano Lipiec 21, 2016 Zaawansowany 96 499 Przecież transmisja od dawna jest testowana w Poznaniu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adrian_URSUS_1999 108 Napisano Lipiec 21, 2016 Zaawansowany 108 640 Luki od dawna czyli od kiedy? Może o czymś nie wiem i wprowadzam w błąd. Podaj prosze jakiś link z informacja na ten temat. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stefan8244c2 9 Napisano Lipiec 22, 2016 Zaawansowany 9 144 Siedziałem w tym ciągniku na pokazach Ursusa powiem tak poprawki i jeszcze raz poprawki by się przydały. lepiej by zdała egzamin dźwignia biegów tak jak w Farmerze od razu przy siedzeniu a z boku zakresy. Ale niech chodzi Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukig 96 Napisano Lipiec 22, 2016 Zaawansowany 96 499 Przetargi na badania były na wiosnę, potem wywiady z zarajczykiem, że od kwietnia 7 miesięcy będą ostre testy w PIMRze w Poznaniu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się