Ursus C-360 i D47
 

Ursus C-360 i D47

  • 2954 wyświetleń

Informacje o zdjęciu Ursus C-360 i D47

Zrobione z Sony C6903

  • 4.9 mm
  • 10/16000
  • f f/2.0
  • ISO 50

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

To ta wcześniejsza 4011 dałes koła 16 i teraz c-360?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

Borek weź ty przestań być taki chamski,ktoś jest ciekawy czemu i tyle a te odzywki zachowaj dla siebie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2647 10439

16 pewnie założone bo wytrzymalsze od 18.Tłumnik od zetora?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • 1996matbal
  • 2 71

To ta wcześniejsza 4011 dałes koła 16 i teraz c-360?

Już jej bliżej do c-360 niż do 4011

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • 1996matbal
  • 2 71

16 pewnie założone bo wytrzymalsze od 18.Tłumnik od zetora?

Tłumnik wraz z kolektorem jest od zetora :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • 1996matbal
  • 2 71

Czemu felgi 16 założyłeś ?

lepiej się prezentuje i piasty tak nie dostają :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 887 5401

jeszcze jakbyś złożył układ kierowniczy od 60. to na pierwszy rzut oka będzie 60

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 1146 9127

lepiej się prezentuje i piasty tak nie dostają :)

 

dobry powód do zmiany, ale kto bogatemu zabroni  :lol:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 968 3893

Już jej bliżej do c-360 niż do 4011

 

 

To że założyłeś maske 60-tki przednią oś nie znaczy że będzie 60-tką  i będziesz miał 52 kuce jak silnik skrzynia oraz zapewne most z zwolnicami nadal 40-stki. Nie rozumiem takiego rozumowania ktoś założy maske 60-tki  przednią oś oraz kolumne i myśli że ma prawdziwą 60-tke ale nie tędy droga......

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2647 10439

40 oryginalna wytrzyma więcej niż 60 wiec nawet lepsza.Tylko parę szczegółów trzeba przerobić by pracowała jak 60.Zresztą te ciągniki konstrukcyjnie to praktycznie jeden.. uj

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 887 5401

To że założyłeś maske 60-tki przednią oś nie znaczy że będzie 60-tką i będziesz miał 52 kuce jak silnik skrzynia oraz zapewne most z zwolnicami nadal 40-stki. Nie rozumiem takiego rozumowania ktoś założy maske 60-tki przednią oś oraz kolumne i myśli że ma prawdziwą 60-tke ale nie tędy droga......

powiedz mi która 40 do dziś ma 42km te książkowe 42km to były do pierwszego remontu silnika. a raczej do regeneracji pompy wtryskowej. i dzisiaj to czy to silnik 40 czy 60 to móc jest ta sama

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • wisera
  • 532 3672

@Borekk17 -była u mnie 40 z oryginalnym silnikiem i ma 42km, ty pseudomechaniku ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bartek5100
  • 24 147

Silnik c4011 i c360 nie rozni sie praktycznie niczym wizualnie tylko filtr oleju jest inny a moc 42km i 52 uzyskuje sie poprzez zmiane ustawien rozrzadu , kolega wyzej napisal swiete slowa gdyz kazda 4011 juz remontowana (od siebie doloze) gdzie szperano przy rozrzadzie ma poustawiane na c360. Dodam jeszcze ze na orginalnych kolach zebatych rozrzadu i walku rozrzadu (fabrycznych)  silnik duzo ladniej pracuje jesli chodzi o dzwiek , poszukajcie sobie na youtube c360 z  lat 80 wzwyz do koncowych i porownajcie sobie do c4011  c355  i c360 ( c360 z poczatkowych lat produkcji ) , te informacje sa podparte miedzyinnymi na moich doswiadczeniach gdyz tez zmienialem rozrzad na nowe kola i walek.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bartek5100
  • 24 147

powiedz mi która 40 do dziś ma 42km te książkowe 42km to były do pierwszego remontu silnika. a raczej do regeneracji pompy wtryskowej. i dzisiaj to czy to silnik 40 czy 60 to móc jest ta sama

  te 10km nie uzyskuje sie poprzez pompe wtryskową , co prawda mozna dawke troszke podkrecic ale nie  jest mozliwe uzyskac az tyle , tajemnica tkwi w rozrzadzie a dokladniej to w innym ustawieniu rozrzadu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 887 5401

ustawienie jest to samo koła są te same i w tych samych miejscach są znaki nabite. nawet wałek rozrządu jest identyczny więc różnica mocy to tylko kąt wtrysku i dawka na pompie
ja swoją wiedzę opieram Na wielu remontowanych silnikach 40 i 60

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • 1996matbal
  • 2 71

To że założyłeś maske 60-tki przednią oś nie znaczy że będzie 60-tką i będziesz miał 52 kuce jak silnik skrzynia oraz zapewne most z zwolnicami nadal 40-stki. Nie rozumiem takiego rozumowania ktoś założy maske 60-tki przednią oś oraz kolumne i myśli że ma prawdziwą 60-tke ale nie tędy droga......

Jeśli chodzi oto to po 4011 został jedynie silnik który jest bardziej wytrzymały od c-360 i układ kierowniczy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

Wisera borek dobrze napisał różnica  w pompie zmienia się kąt wtrysku czy tam dawkę nie pamiętam ale raczej kąt i moc ma 52 km  tylko że koło zwolnicy ma 1 ząb więcej to czynni lekko silniejsza c-360 od 4011 ale tej różnicy nie widać.

 

@bartek5100 Też to zauważyłem że c-355 deko inaczej pracują od 60-tek tzn 55-tki bardziej miekko 60-tki bardziej twardo ale fabryczny silnik zdrowy pracuje najładniej a jak po remoncie to już nie tak niby te złożenie te same i wymiary poszczególnych części także ale nie to samo 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bartek5100
  • 24 147

Wisera borek dobrze napisał różnica  w pompie zmienia się kąt wtrysku czy tam dawkę nie pamiętam ale raczej kąt i moc ma 52 km  tylko że koło zwolnicy ma 1 ząb więcej to czynni lekko silniejsza c-360 od 4011 ale tej różnicy nie widać.

 

@bartek5100 Też to zauważyłem że c-355 deko inaczej pracują od 60-tek tzn 55-tki bardziej miekko 60-tki bardziej twardo ale fabryczny silnik zdrowy pracuje najładniej a jak po remoncie to już nie tak niby te złożenie te same i wymiary poszczególnych części także ale nie to samo 

 dokladnie ,  kola zebate maja tyle samo zebow walek rozrzadu mam z tyczyna tam robia dobre walki ale roznica jest w dzwieku ,jak bede robil kieeeeeeeedys remont silnika to zakladam orginał . 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 887 5401

co do kół zębatych. to sam Zauważyłem że na starych wyrobionych trybach ciszej chodzi niż na nowych mimo że Nowe zakładałem made in PRL

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

Bo one muszą się dopasować tak zwanie dotrzeć,Ojciec opowiadał  że jak nowego przyprowadził to też hałasował rozrząd  to po jakim czasie przestało.Nie dawno robilem rozrząd i przestawiło się trochę koła i głośno chodziło ale teraz przestało i cicho chodzi

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 887 5401

tyle to ja wiem ale po dotarciu silnik ma inny dźwięk niż na starych trybach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj