Adi96 1848 Napisano Lipiec 6, 2016 Zaawansowany 1848 11284 To ta wcześniejsza 4011 dałes koła 16 i teraz c-360? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mateuszc355 2180 Napisano Lipiec 6, 2016 Zaawansowany 2180 19475 Czemu felgi 16 założyłeś ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 887 Napisano Lipiec 6, 2016 Zaawansowany 887 5401 a co to za różnica jeśli mu pasuje to jego sprawa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Lipiec 6, 2016 Zaawansowany 1848 11284 Borek weź ty przestań być taki chamski,ktoś jest ciekawy czemu i tyle a te odzywki zachowaj dla siebie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 887 Napisano Lipiec 6, 2016 Zaawansowany 887 5401 ja jestem chamski ? ciekawie gdzie i kiedy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2647 Napisano Lipiec 6, 2016 Zaawansowany 2647 10439 16 pewnie założone bo wytrzymalsze od 18.Tłumnik od zetora? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
1996matbal 2 Napisano Lipiec 6, 2016 Użytkownik 2 71 To ta wcześniejsza 4011 dałes koła 16 i teraz c-360?Już jej bliżej do c-360 niż do 4011 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
1996matbal 2 Napisano Lipiec 6, 2016 Użytkownik 2 71 16 pewnie założone bo wytrzymalsze od 18.Tłumnik od zetora?Tłumnik wraz z kolektorem jest od zetora Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
1996matbal 2 Napisano Lipiec 6, 2016 Użytkownik 2 71 Czemu felgi 16 założyłeś ?lepiej się prezentuje i piasty tak nie dostają Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 887 Napisano Lipiec 7, 2016 Zaawansowany 887 5401 jeszcze jakbyś złożył układ kierowniczy od 60. to na pierwszy rzut oka będzie 60 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
izydor6280 1146 Napisano Lipiec 7, 2016 Zaawansowany 1146 9127 lepiej się prezentuje i piasty tak nie dostają dobry powód do zmiany, ale kto bogatemu zabroni :lol: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rafallll360 968 Napisano Lipiec 7, 2016 Zaawansowany 968 3893 Już jej bliżej do c-360 niż do 4011 To że założyłeś maske 60-tki przednią oś nie znaczy że będzie 60-tką i będziesz miał 52 kuce jak silnik skrzynia oraz zapewne most z zwolnicami nadal 40-stki. Nie rozumiem takiego rozumowania ktoś założy maske 60-tki przednią oś oraz kolumne i myśli że ma prawdziwą 60-tke ale nie tędy droga...... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2647 Napisano Lipiec 7, 2016 Zaawansowany 2647 10439 40 oryginalna wytrzyma więcej niż 60 wiec nawet lepsza.Tylko parę szczegółów trzeba przerobić by pracowała jak 60.Zresztą te ciągniki konstrukcyjnie to praktycznie jeden.. uj Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 887 Napisano Lipiec 7, 2016 Zaawansowany 887 5401 To że założyłeś maske 60-tki przednią oś nie znaczy że będzie 60-tką i będziesz miał 52 kuce jak silnik skrzynia oraz zapewne most z zwolnicami nadal 40-stki. Nie rozumiem takiego rozumowania ktoś założy maske 60-tki przednią oś oraz kolumne i myśli że ma prawdziwą 60-tke ale nie tędy droga...... powiedz mi która 40 do dziś ma 42km te książkowe 42km to były do pierwszego remontu silnika. a raczej do regeneracji pompy wtryskowej. i dzisiaj to czy to silnik 40 czy 60 to móc jest ta sama Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wisera 532 Napisano Lipiec 7, 2016 Zaawansowany 532 3672 @Borekk17 -była u mnie 40 z oryginalnym silnikiem i ma 42km, ty pseudomechaniku Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bartek5100 24 Napisano Lipiec 7, 2016 Zaawansowany 24 147 Silnik c4011 i c360 nie rozni sie praktycznie niczym wizualnie tylko filtr oleju jest inny a moc 42km i 52 uzyskuje sie poprzez zmiane ustawien rozrzadu , kolega wyzej napisal swiete slowa gdyz kazda 4011 juz remontowana (od siebie doloze) gdzie szperano przy rozrzadzie ma poustawiane na c360. Dodam jeszcze ze na orginalnych kolach zebatych rozrzadu i walku rozrzadu (fabrycznych) silnik duzo ladniej pracuje jesli chodzi o dzwiek , poszukajcie sobie na youtube c360 z lat 80 wzwyz do koncowych i porownajcie sobie do c4011 c355 i c360 ( c360 z poczatkowych lat produkcji ) , te informacje sa podparte miedzyinnymi na moich doswiadczeniach gdyz tez zmienialem rozrzad na nowe kola i walek. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bartek5100 24 Napisano Lipiec 7, 2016 Zaawansowany 24 147 powiedz mi która 40 do dziś ma 42km te książkowe 42km to były do pierwszego remontu silnika. a raczej do regeneracji pompy wtryskowej. i dzisiaj to czy to silnik 40 czy 60 to móc jest ta sama te 10km nie uzyskuje sie poprzez pompe wtryskową , co prawda mozna dawke troszke podkrecic ale nie jest mozliwe uzyskac az tyle , tajemnica tkwi w rozrzadzie a dokladniej to w innym ustawieniu rozrzadu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 887 Napisano Lipiec 7, 2016 Zaawansowany 887 5401 ustawienie jest to samo koła są te same i w tych samych miejscach są znaki nabite. nawet wałek rozrządu jest identyczny więc różnica mocy to tylko kąt wtrysku i dawka na pompie ja swoją wiedzę opieram Na wielu remontowanych silnikach 40 i 60 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
1996matbal 2 Napisano Lipiec 7, 2016 Użytkownik 2 71 To że założyłeś maske 60-tki przednią oś nie znaczy że będzie 60-tką i będziesz miał 52 kuce jak silnik skrzynia oraz zapewne most z zwolnicami nadal 40-stki. Nie rozumiem takiego rozumowania ktoś założy maske 60-tki przednią oś oraz kolumne i myśli że ma prawdziwą 60-tke ale nie tędy droga......Jeśli chodzi oto to po 4011 został jedynie silnik który jest bardziej wytrzymały od c-360 i układ kierowniczy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Lipiec 7, 2016 Zaawansowany 1848 11284 Wisera borek dobrze napisał różnica w pompie zmienia się kąt wtrysku czy tam dawkę nie pamiętam ale raczej kąt i moc ma 52 km tylko że koło zwolnicy ma 1 ząb więcej to czynni lekko silniejsza c-360 od 4011 ale tej różnicy nie widać. @bartek5100 Też to zauważyłem że c-355 deko inaczej pracują od 60-tek tzn 55-tki bardziej miekko 60-tki bardziej twardo ale fabryczny silnik zdrowy pracuje najładniej a jak po remoncie to już nie tak niby te złożenie te same i wymiary poszczególnych części także ale nie to samo Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bartek5100 24 Napisano Lipiec 8, 2016 Zaawansowany 24 147 Wisera borek dobrze napisał różnica w pompie zmienia się kąt wtrysku czy tam dawkę nie pamiętam ale raczej kąt i moc ma 52 km tylko że koło zwolnicy ma 1 ząb więcej to czynni lekko silniejsza c-360 od 4011 ale tej różnicy nie widać. @bartek5100 Też to zauważyłem że c-355 deko inaczej pracują od 60-tek tzn 55-tki bardziej miekko 60-tki bardziej twardo ale fabryczny silnik zdrowy pracuje najładniej a jak po remoncie to już nie tak niby te złożenie te same i wymiary poszczególnych części także ale nie to samo dokladnie , kola zebate maja tyle samo zebow walek rozrzadu mam z tyczyna tam robia dobre walki ale roznica jest w dzwieku ,jak bede robil kieeeeeeeedys remont silnika to zakladam orginał . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 887 Napisano Lipiec 8, 2016 Zaawansowany 887 5401 co do kół zębatych. to sam Zauważyłem że na starych wyrobionych trybach ciszej chodzi niż na nowych mimo że Nowe zakładałem made in PRL Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Lipiec 8, 2016 Zaawansowany 1848 11284 Bo one muszą się dopasować tak zwanie dotrzeć,Ojciec opowiadał że jak nowego przyprowadził to też hałasował rozrząd to po jakim czasie przestało.Nie dawno robilem rozrząd i przestawiło się trochę koła i głośno chodziło ale teraz przestało i cicho chodzi Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 887 Napisano Lipiec 8, 2016 Zaawansowany 887 5401 tyle to ja wiem ale po dotarciu silnik ma inny dźwięk niż na starych trybach Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się