Massey Ferguson 675 + Krone Turbo 5000
 

Massey Ferguson 675 + Krone Turbo 5000

  • 4503 wyświetleń

Daję radę :)


Informacje o zdjęciu Massey Ferguson 675 + Krone Turbo 5000


Rekomendowane komentarze

Gość Luke16

Napisano

  • Gość Luke16

Powiem szczerze że wszyscy go polubili... Zarówno ja jak i brat, tata i sąsiad który przychodzi od czasu do czasu pomóc :) Bardzo udany ciągnik... 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Luke16

Napisano

  • Gość Luke16

Z miesiąc temu został sprzedany :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Luke16

Napisano

  • Gość Luke16

17 albo 17500zł kolega sprzedawał więc nie wiem dokładnie :P 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Luke16

Napisano

  • Gość Luke16

powiem Ci szczerze że rozsądna kasa szkoda że ostatnio zainteresowanie maszynami rolniczymi tak spadło że szok... Mam jeszcze kosiarkę Vicona do zrobienia to aż się boję czy się sprzeda... 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 12115 14032

powiem Ci szczerze że rozsądna kasa szkoda że ostatnio zainteresowanie maszynami rolniczymi tak spadło że szok... Mam jeszcze kosiarkę Vicona do zrobienia to aż się boję czy się sprzeda... 

bo bieda nastała, mleko tanie, ludzie krowy likwidują, to z czego żyć, a nie myśleć o inwestycjach

w tym roku nawet przyczepy tanie przed żniwami, każdy chce się pozbyć żeby było za co kombajn opłacić

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Ładny ciągnik, aż mnie nabrała ochota na takiego, gumy to ma konkretne.

 

@bratrolnika Niby gdzie masz te tanie przyczepy? Bo ja chętnie kupię jakąś zarejestrowaną wywrotkę, może być nawet sama rama z papierami, bo nie wiem jak u ciebie, ale u mnie w wielkopolskim ceny przyczep ciągle idą w górę, chętnie bym jakąś kupił, ale chyba poszaleli z tymi cenami... A zarejestrowanych wywrotek to wcale nie ma poniżej 6tys... A za te ponad 6 to takie złomy że sama rama zostaje o ile nie pogięta...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 12115 14032

centralna Polska, okolice Sochaczewa, jak wcześniej za d-47 cenili powyżej 7tys.zł za byle trupa to teraz kilka względnych nawet za 6tys.zł znalazłem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • griga
  • AgroTeam
  • 675 10724

Ale nie odnoś rynku wyłącznie do przyczepy d47 które u Mnie w okolicy praktycznie zniknęły bo nikt tego nie chce.

Nikt już też nie chce kupować totalnego złomu za nie wiadomo jakie pieniądze bo remont też kosztuje.

Ale na pewno sytuacja na rynku zmusza do rozsądniejszego wydawania kasy bo zyski wróciły do tych z przed czasów hossy

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bratrolnika
  • 12115 14032

piszę tylko na temat moich osobistych spostrzeżeń, ceny przyczep obserwuję od dłuższego już czasu, tylko tych z okolicy, bo kupować w świecie nie będę

u nas natomiast na gospodarstwach do 15ha (a takich jest 90%) są tylko przyczepy Autosana

pamiętam ceny przyczep z przed 4 lat, przez ten czas ceny wzrosły dwa razy, i tyle samo pogorszył się ich stan, teraz zaczyna to dopiero wracać do normalności

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • griga
  • AgroTeam
  • 675 10724

I tu sie z Tobą zgadzam że wreszcie wraca normalność cenowa.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Do mnie ta lepsza zmiana jeszcze nie dotarła, pozostaje czekać bo nie zapłacę za przyczepe jej dwukrotnej wartości...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robson69
  • 45 345

u mnie kuj-pom jeszcze się cenią z przyczepami, niektóre stoją od pół roku papiery w porządku i wszystko ale ceny niszczą :P ale jak się poszuka to coś znajdzie..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5219 8311

Jaka jest różnica pomiędzy serią 500 a 600?

Generalnie seria 6xx jest rozwinięciem serii 5xx z paroma istotnymi zmianami na plus. Pierwsza sprawa to nowa kabina i maska. Jest też inaczej rozwiązane wspomaganie i zaczepy z tyłu ale to zależy od kraju na który były sprzedawane. Silniki i skrzynie biegów praktycznie bez zmian. Z ważniejszych różnic to też to, że seria 5xx najczęściej była na dość wąskich a wysokich oponach z tyłu ale to była norma w zachodnich ciągnikach z tamtych lat bez względu na producenta i było podyktowane tym,że większość ówczesnych pługów miała szerokość roboczą korpusów w granicach 25-30 cm.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj