Pompa wspomagania Ursus C-360
 

Pompa wspomagania Ursus C-360

  • 7478 wyświetleń

Juz prawie spasowane, po pierwszysch testach i pojawil sie problem. Orbitrol nie działa jak należy, w jedna strone skokami skreca, a w drugą prawie wogole. W firmie ktora na prawia wozki wymienili mi uszczelniacze i podejrzewam ze moze zle zlozyli. Ktos moze cos doradzi? Sa na nim podlaczenia ZL i ZR podlaczylem to pod silownik, pod D zailanie i pod 2 powrot ale nie wiem czy dobrze tak jest.


Informacje o zdjęciu Pompa wspomagania Ursus C-360


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • rzymek98
  • 6 268

i odrazu radze przerob sobie pompe z boku na pasek bo wtedy bedziesz mial 2 razy wieksze obroty na pompie co sie wiaze z lzejszym kreceniem mialem tak to na wolnych obrotavh wolno i ciezko szlo..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7886 20513

mam tak samo i jednym palcem idzie, na pasek bedzie sie slizgac, chyba ze ciagnik bez tura bedzie chodzi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • maximus099
  • 2 200

Ciągnik z turem, wapomaganie wyjęte z fortschritta który jeździł do konca ze tak powiem, pompa 16cm3 na obrót takze na spokojnie wydatku nie braknie tylko ten orbitrol moze jak go sam rozbiore to cos da.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1934 4264

nic na pasku ślizgać się niema prawa przy siłowniku tylko do skrętu o ile pasrk złapie kołko na obwodzie tyle co książka pisze. Najlepiej jest zrobić odnogę dodatkową czyli dokręcić dodatkowe kółko.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1934 4264

orbitrol to taka pompa i jak kręcisz to z jednego przewodu ssie i daje to na jeden to na drugi. Na czwarty przewód idzie cały czas przelew bez strat w przpadku przelewu z zasilania i powrotu z siłownika. W każdym razie jak zastanawiasz si€ czy dobrzr podłączyłeś to zatkaj paluchem króciec i kręć to do jakiś wniosków dojdziesz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1934 4264

cóż, mamy chyba różną wiedzę o tym samym sprzęcie. Moim zdaniem źle poskładali.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sadek
  • 1116 9656

Przy aktualnych temperaturach za gęsty olej odpada, na powrocie w oleju nie ma powietrza.

Miałem podobne objawy przy MTZecie tylko wspomaganie zakładane zimą i olej okazał się za gęsty.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • maximus099
  • 2 200

olej to hydrotor l-hl 46, prawdopodobnie to pompa jest do wyniany bo jak sie zalamie przewod to nawet go nie prostuje i nie czuć ciśnienia. Rozebralem ją i ma luz na trybach oraz od stronybssawnej jest wyrobienie na bieżni.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kanako339
  • 7 148

Kol. toobek jak wytłumaczysz w taki razie fakt że na zgaszonym silniku da się z problemami kręcąc kierownica skręcić. Z definicji orbitrol jest to zawór ale gdy nie podaje się na niego ciśnienia przy obrocie kierownicy działa jak pompa

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • toobek
  • 57 591

No owszem gdy nie podaje się na niego ciśnienia, ale przy normalnej pracy ciśnienie jest wytwarzane przez pompę.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • seweryn20
  • 825 12074

Dokładnie czyli nie pompa a rozdzielacz. Awaryjnie przetłacza olej z jednej strony siłownika na drugą a tego pompa nie robi. 

Jesli w jedną szarpie a w drugą nie działa to przypuszczam że szarpie przy wysuwaniu siłownika a nie działa przy chowaniu. Małe ciśnienie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • maximus099
  • 2 200

wymienilem pompe bo stara sie do niczego nie nadawała, rozebralem orbitrol i okazalo sie ze byl źle złożony, zlozylem go na znaki i teraz dział wszystko jak nalezy, no prawie wszystko bo pompa puszcza olej na uszczelniaczu i jutro jade ja reklamować.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1934 4264

czyli nie pompa, nie rozdzielacz a orbitrol. Pisząc: taka pompa miałem to dać w cudzysłów. Wirnik orbitrola ma podwójne działanie i przy braku ciśnienia zasilania będzie chlupać olej a na króćcu często oznacznym jako T zassa odrobinę i tak dalej. Nie może być czystym rozdzielaczem bo wtedy nie zapanujesz naf skrętem...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj