michal912 194 Napisano Czerwiec 25, 2016 Zaawansowany 194 1068 Warto jechać? Bo jutro sie wybieram? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Czerwiec 25, 2016 Never Cut My Wings 154 3746 Myśle że warto, maszyn jest sporo. Nie to co było na tegorocznej zielonej gali. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ursus-5314 74 Napisano Czerwiec 25, 2016 Zaawansowany 74 642 a co to za impreza?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dachu127 80 Napisano Czerwiec 25, 2016 Zaawansowany 80 1113 co on ma za silnik ze jest z ad Blue? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MgrLukash 154 Napisano Czerwiec 25, 2016 Never Cut My Wings 154 3746 Regionalna Wystawa Zwierząt Hodowlanych Silnik Deutz TCD 3,6l Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1946 Napisano Czerwiec 25, 2016 Zaawansowany 1946 4265 co Wy się boicie tego mocznika? To lepsze niż egr... W razi czego można z nawozu zrobić. Ktoś wyjaśni? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dachu127 80 Napisano Czerwiec 25, 2016 Zaawansowany 80 1113 no egr ma ten silnik też i katalizator doc. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1946 Napisano Czerwiec 25, 2016 Zaawansowany 1946 4265 scr napewno a egr? W każdym razie wtryskiwanie mocznika było lepszą metodą ze względu na brak konieczności recyrkulacji. To że jest kat to wiadomo. Fakt - na zimę trzeba garaż bo to wodny roztwór. Bardziej chodziło mi o wypowiedź kogoś kto styczność z tym systemem w ciągnikach. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PATr 409 Napisano Czerwiec 25, 2016 Zaawansowany 409 4263 Nie trzeba garażu, nie wiem jak rozwiązali to w pronarze, ale w valtrach przez kilka minut po prostu nie podaje adblue aż grzałką go rozmrozi i tyle... po drugie rozłączenie adblue to pestka, większość serwisantów zrobi ci to za 500-1000 zł, wywalenie dpf to jest dopiero koszt i trudność... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1946 Napisano Czerwiec 25, 2016 Zaawansowany 1946 4265 tylko, że mocznik po zamrożeniu nie chce się odwrócić. Są informacje, że należy płyn wymienić. Chyba, że pompa miesza roztwór to inaczej ale wtedy musi byc pompa co zwali cały płyn z układu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1946 Napisano Czerwiec 25, 2016 Zaawansowany 1946 4265 co do wyłączeń to taki sobie argument. Dla mnie podstawowym jest ustawienie silnika do pracy na wyższej temperaturze co wpływa na zwiększenie jego parametrów oraz fak, że kolektor i olej nie będzie tak zasyfiany. Ale niewiem - może ktoś się wypowie co z tym więcej pracuje. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2650 Napisano Czerwiec 25, 2016 Zaawansowany 2650 10447 Egr był stosowany juz w latach 90 może nie w ciągnikach ale w autach tak więc tu musi.Ad blue dla mnie znacznie lepszy niż dpf bo to gowno jak się nie dopali to silnik tylko w awaryjnym trybie chodzi i wszystko się zatyka.Pierwszy roztwór miał podobno problemy z szybkim zamsrazaniem teraz to poprawili Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1946 Napisano Czerwiec 25, 2016 Zaawansowany 1946 4265 ale egr to zupełnie inna para kaloszy, inne zjawisko tu wchodzi w grę. DPF czy FAP to także co innego ale ustawienie silnika na wyższą temperaturę spalania obniża zawartość pm10 i pm6 w spalinach i w silnikach z dodatkiem mocznika filtr wytrzyma więcej i nie wpływa tak mocno ma pogarszanie osiągów, że o mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo do konserwacji tego filtra nie wspomnę. Mi chodzi o rzeczywiste interwencje serwisu do ad blue. Może jakiś specjalny post założyć? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PATr 409 Napisano Czerwiec 26, 2016 Zaawansowany 409 4263 W valtrze jest tak że po zgaszeniu ciągnika pompka wypopowuje z układu adblue i wtedy bez problemu rozmraża go w zbiorniku, zresztą w Polsce jak w Polsce ale np. W finlandii gdybu był z tym problem to oni wgl. nie mogli by na tym jeździć... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1946 Napisano Czerwiec 26, 2016 Zaawansowany 1946 4265 słusznie. Tylko czy Pronar robi tak samo? Miejmy nadzieję, że tak. Czy oczyszvzania filtra cząstek nie masz czasem elektrycznie u siebie? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Sebusk 48 Napisano Czerwiec 26, 2016 Zaawansowany 48 808 musi cofać płyn inaczej uszkodzi układ. adblue zamarza poniżej 10-12 stopni poniżej zera ale co gorsza to się krystalizuje i bez cofania płynu zatkało by zaworki albo przewody. Ciekawy jestem jaki układ siedzi w tych pronarach chyba nie czasami denoxtronik 2 z Boscha jeśli tak to układ jest banalnie prosty. ciężarowe volvo i Renault to ma case i nh też. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dachu127 80 Napisano Czerwiec 26, 2016 Zaawansowany 80 1113 http://pdf.directindustry.com/pdf/deutz/tcd-36-l4-engine-industrial-applications/5761-386837.html Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PATr 409 Napisano Czerwiec 26, 2016 Zaawansowany 409 4263 valtra też ma ten z Boscha, odłączenie go to góra 5 min bez wywalania żadnych błędów związanych z adblue, ograniczenia mocy itd. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
DTaras 1946 Napisano Czerwiec 26, 2016 Zaawansowany 1946 4265 czyli niema co się cykać Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adikpl1 257 Napisano Lipiec 3, 2016 Zaawansowany 257 4524 miejmy nadzieję że Pronar maksymalnie uprościł ten układ i da się włączyć cały ten wymysł ekoterrorystów w bardzo prosty sposób Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się