Pronar 5440
 

Pronar 5440

  • 3756 wyświetleń

Szepietowo 25.06.2016


Informacje o zdjęciu Pronar 5440

Zrobione z BenQ Corporation DC C1450

  • 6.3 mm
  • 1/449
  • f f/2.9
  • ISO 100

Rekomendowane komentarze

  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Myśle że warto, maszyn jest sporo. Nie to co było na tegorocznej zielonej gali.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1946 4265

co Wy się boicie tego mocznika? To lepsze niż egr... W razi czego można z nawozu zrobić. Ktoś wyjaśni?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1946 4265

scr napewno a egr? W każdym razie wtryskiwanie mocznika było lepszą metodą ze względu na brak konieczności recyrkulacji. To że jest kat to wiadomo. Fakt - na zimę trzeba garaż bo to wodny roztwór. Bardziej chodziło mi o wypowiedź kogoś kto styczność z tym systemem w ciągnikach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263

Nie trzeba garażu, nie wiem jak rozwiązali to w pronarze, ale w valtrach przez kilka minut po prostu nie podaje adblue aż grzałką go rozmrozi i tyle... po drugie rozłączenie adblue to pestka, większość serwisantów zrobi ci to za 500-1000 zł, wywalenie dpf to jest dopiero koszt i trudność...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1946 4265

tylko, że mocznik po zamrożeniu nie chce się odwrócić. Są informacje, że należy płyn wymienić. Chyba, że pompa miesza roztwór to inaczej ale wtedy musi byc pompa co zwali cały płyn z układu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1946 4265

co do wyłączeń to taki sobie argument. Dla mnie podstawowym jest ustawienie silnika do pracy na wyższej temperaturze co wpływa na zwiększenie jego parametrów oraz fak, że kolektor i olej nie będzie tak zasyfiany. Ale niewiem - może ktoś się wypowie co z tym więcej pracuje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jonek98
  • 2650 10447

Egr był stosowany juz w latach 90 może nie w ciągnikach ale w autach tak więc tu musi.Ad blue dla mnie znacznie lepszy niż dpf bo to gowno jak się nie dopali to silnik tylko w awaryjnym trybie chodzi i wszystko się zatyka.Pierwszy roztwór miał podobno problemy z szybkim zamsrazaniem teraz to poprawili

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1946 4265

ale egr to zupełnie inna para kaloszy, inne zjawisko tu wchodzi w grę. DPF czy FAP to także co innego ale ustawienie silnika na wyższą temperaturę spalania obniża zawartość pm10 i pm6 w spalinach i w silnikach z dodatkiem mocznika filtr wytrzyma więcej i nie wpływa tak mocno ma pogarszanie osiągów, że o mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo do konserwacji tego filtra nie wspomnę. Mi chodzi o rzeczywiste interwencje serwisu do ad blue. Może jakiś specjalny post założyć?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263

W valtrze jest tak że po zgaszeniu ciągnika pompka wypopowuje z układu adblue i wtedy bez problemu rozmraża go w zbiorniku, zresztą w Polsce jak w Polsce ale np. W finlandii gdybu był z tym problem to oni wgl. nie mogli by na tym jeździć...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1946 4265

słusznie. Tylko czy Pronar robi tak samo? Miejmy nadzieję, że tak. Czy oczyszvzania filtra cząstek nie masz czasem elektrycznie u siebie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Sebusk
  • 48 808

musi cofać płyn inaczej uszkodzi układ. adblue zamarza poniżej 10-12 stopni poniżej zera ale co gorsza to się krystalizuje i bez cofania płynu zatkało by zaworki albo przewody. Ciekawy jestem jaki układ siedzi w tych pronarach chyba nie czasami denoxtronik 2 z Boscha jeśli tak to układ jest banalnie prosty. ciężarowe volvo i Renault to ma case i nh też.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263

valtra też ma ten z Boscha, odłączenie go to góra 5 min bez wywalania żadnych błędów związanych z adblue, ograniczenia mocy itd.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 257 4524

miejmy nadzieję że Pronar maksymalnie uprościł ten układ i da się włączyć cały ten wymysł ekoterrorystów w bardzo prosty sposób

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj