Informacje o zdjęciu Mechanizm różnicowy C-360

Zrobione z SAMSUNG SM-G361F

  • 3,3 mm
  • 1963/64779
  • f f/2.2
  • ISO 70
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • KPK Kumurun Team
  • UrsusCzesio
  • 306 5513

to koło zebate w środku jest łyse i obudowe teraz całą wypiłowało i satelity maja po 5mm luzu na osiach. Kupa złomu o  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kojot629
  • 233 1822

Co za cep wymyslil proste zeby w ataku i talerzowym?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kitowiak
  • 436 4326

Jak kolega wyżej pisze :) ile było by ciszej w środku, i tryby były by bardziej wytrzymałe...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • leszekd
  • 93 1145

tylko od zetora bedziesz miał cichy traktor wypróbowane

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateuszc355
  • 2049 18406

Nie cichy tylko będzie trochę ciszej. Jak siedzisz na moście bez żadnego wygłuszenia to tak czy siak będziesz miał hałas.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1231 9022

Zawsze to coś niż nic takie rzeczy nie powinny mieć miejsca żeby most się rozlatywał? Tam nie ma co się psuć dobre ustawienie oraz jakość materiałów i powinno hulac latami ale właśnie jakość tutaj mówi za siebie bizonie z056 ten sam dyfer i też leciał w drobiazgi, 5 tyś mtg u mnie przepracowane a dość spory luz na walku ataku kabaret.Będę miał możliwość naprawy zmieniam dyfer na skośne oraz likwidacja luzu

@kojot629 od czegoś musieli zacząc zaraz powiesz że mogli dawać skośne a mogli tylko jakie koszty w produkcji by były a chodziło jak najtańszym kosztem wyprudokwac ciągnik

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kojot629
  • 233 1822

Tak, tylko ze najpierw byly skosne. 355 i 4011 miały ze skosnymi,a pozniej ktos wymodził proste do 360, tak wiec nie naskakuj na mnie, prosze.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 362 3485

bo 40 była robiona tak jak Czesi kazali. dopiero w 55 i 60 Polacy. " niby udoskonalili " a w rzeczywistości. udoskonalenie miało na celu tańszą budowę ciągnika

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • -U-R-S-U-S-
  • 67 307

Tutaj cos to musialo spowodowac, u mnie zeszlej zimy podczas remontu wyszlo ze mam 2 rozne zwolnice, jedna szybka z 355 a duga wolna z 360, ciagnik jest u nas od lat 80 i tylko raz robilismy w tym czasie dyferencjal (zmiana duzego i malego kola) ale mimo 2 roznych zwolnic kola koronowe tak nie wygladaly :) Dopiero podczas remontu zmienilem wnetrznosci zwolnicy na nowszy typ - troche mu ulrzylem :D


@Adi96 Nie porownoj dyfru z bizona z tym z c360 niby jest ten sam, tylko zobacz jakie jeden ma obciazenia a jakie dugi, wez tez pod uwage ze jeszcze masz zwolnice w c360. Z czego by nie był zrobiony w bizonie musi sie rozleciec bo konstrukcja skrzyni nie jest przemyslana dobrze. W ursusue jest glosny ale przy dobrym ustawieniau chodzi dlugo.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1231 9022

Pokaż które 4011 czy 355 miały skośne  coś tam było ale tylko które szły na eksport  a na krajowe  od 4011 do c-360 3P gleasona jednym wyjątkiem jest 362 

 

 

@Up Fakt masz racje inne obciążenie większe bizonie bo tam są pół ośki ale ogólnie ten dyfer to słabej jakości  i ta słabsza jakość nastała po tym strajku  1980 roku  bo w 4011 czy c-355 tak szybko nie leciał

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • UrsusCzesio
  • 306 5513

To jest wszystko oryginalne Ten ciagnik pracował na 40 ha od 1978 roku czyli od daty produkcji i dyfer jest fabryczny więc miało prawo 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czesio200
  • 1714 7440

a gdzie tu widzicie proste żeby? one są skośne tylko, że mniej niż u zetora ;)

cały czas się czepiacie koła talerzowego a ono tu jest w dobrym stanie widać poszedł mechanizm różnicowy.

u mnie w 3p 3 razy zmieniałem simering i lało się ze zwolnicy na koło dalej. w końcu doszedłem że leci jedna ze śrub okazało się ze pod śrubą była dziura m6. teraz pytanie jak to się stało czy przy gwintowaniu za głęboko zrobili, bo chyba nikt tak sobie tam wiertarką nie przewiercił...?

co do zmiany na atak zetorowski to on jest bardzo drogi dobrym zamiennikiem jest atak do zetora polskiej produkcji Korurs. jest ciszej fakt, ciągnik jak by płynniej ruszał, ale nada masz skrzynie i most pod nogami i to zetor nie jest :P

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • UrsusCzesio
  • 306 5513

no atak i talerz są jak serek nie ma co mówić, spokojnie można założyć do ciągnika :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1231 9022

czesio200 Może otwór zrobili  tam gdzie nie trzeba i później poprawili  tam gdzie powinno iść i tak to przeszło własnie takie Cuda na Kiju były  :lol:

 

Czy ja wiem drogi za parę kól 500 zl jednak troche jest a oryginał Zetora  okrągły 1000 zł to już jest przesada moim zdaniem ale jak taką część sie wstawia to 15 lat minimum a będzie ciszej i trochę bardziej przyjmniej w pracy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 362 3485

adi tylko u kogo te ciągniki będą robić w polu Za 15 lat

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • KPK Kumurun Team
  • UrsusCzesio
  • 306 5513

ja tam akurat za C-360 nie przepadam ale one dostają powoli nowe życie nawet ci po 100 i więcej mają albo 360 lub zetora X211 Jedyne niezawodne ciągniki nie tyle pod względem niezawodności ale pod względem prostoty. Nowe zawiodą a taki zawsze coś pomoże aw razie awarii 2 dni i naprawiony a nie 2 dni diagnoza. Jkakoś nie mam już poodniety na widok fajnych zachodnich. Też się sypiąnawet 3, 4 letnie a koszta ogromne ioczekiwanie na części  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • -U-R-S-U-S-
  • 67 307

borek u Ciebie na pewno bedzie ciagle 4011 :) Ja na swoj areal tez wiekszego niz obecna 355 nie przewiduje...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1231 9022

Ja mówię na ile taka dana część  powinna służyć a ty mi wyjeżdżasz  ile one beda pracowały na Polach jeszcze 10 lat dobre na pewno.Do około 10 ha nie stać kogoś  na nowy ciągnik a jak kupuje coś nowszego to 20 paro letni ciągnik  dużego postępu nie ma

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.