Skocz do zawartości

Mechanizm różnicowy C-360


UrsusCzesio

posypało się :(

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

to koło zebate w środku jest łyse i obudowe teraz całą wypiłowało i satelity maja po 5mm luzu na osiach. Kupa złomu o  

Odnośnik do komentarza

Nie cichy tylko będzie trochę ciszej. Jak siedzisz na moście bez żadnego wygłuszenia to tak czy siak będziesz miał hałas.

Odnośnik do komentarza

Zawsze to coś niż nic takie rzeczy nie powinny mieć miejsca żeby most się rozlatywał? Tam nie ma co się psuć dobre ustawienie oraz jakość materiałów i powinno hulac latami ale właśnie jakość tutaj mówi za siebie bizonie z056 ten sam dyfer i też leciał w drobiazgi, 5 tyś mtg u mnie przepracowane a dość spory luz na walku ataku kabaret.Będę miał możliwość naprawy zmieniam dyfer na skośne oraz likwidacja luzu

@kojot629 od czegoś musieli zacząc zaraz powiesz że mogli dawać skośne a mogli tylko jakie koszty w produkcji by były a chodziło jak najtańszym kosztem wyprudokwac ciągnik

Odnośnik do komentarza

Tak, tylko ze najpierw byly skosne. 355 i 4011 miały ze skosnymi,a pozniej ktos wymodził proste do 360, tak wiec nie naskakuj na mnie, prosze.

Odnośnik do komentarza

bo 40 była robiona tak jak Czesi kazali. dopiero w 55 i 60 Polacy. " niby udoskonalili " a w rzeczywistości. udoskonalenie miało na celu tańszą budowę ciągnika

Odnośnik do komentarza

Tutaj cos to musialo spowodowac, u mnie zeszlej zimy podczas remontu wyszlo ze mam 2 rozne zwolnice, jedna szybka z 355 a duga wolna z 360, ciagnik jest u nas od lat 80 i tylko raz robilismy w tym czasie dyferencjal (zmiana duzego i malego kola) ale mimo 2 roznych zwolnic kola koronowe tak nie wygladaly :) Dopiero podczas remontu zmienilem wnetrznosci zwolnicy na nowszy typ - troche mu ulrzylem :D


@Adi96 Nie porownoj dyfru z bizona z tym z c360 niby jest ten sam, tylko zobacz jakie jeden ma obciazenia a jakie dugi, wez tez pod uwage ze jeszcze masz zwolnice w c360. Z czego by nie był zrobiony w bizonie musi sie rozleciec bo konstrukcja skrzyni nie jest przemyslana dobrze. W ursusue jest glosny ale przy dobrym ustawieniau chodzi dlugo.

Odnośnik do komentarza

Pokaż które 4011 czy 355 miały skośne  coś tam było ale tylko które szły na eksport  a na krajowe  od 4011 do c-360 3P gleasona jednym wyjątkiem jest 362 

 

 

@Up Fakt masz racje inne obciążenie większe bizonie bo tam są pół ośki ale ogólnie ten dyfer to słabej jakości  i ta słabsza jakość nastała po tym strajku  1980 roku  bo w 4011 czy c-355 tak szybko nie leciał

Odnośnik do komentarza

To jest wszystko oryginalne Ten ciagnik pracował na 40 ha od 1978 roku czyli od daty produkcji i dyfer jest fabryczny więc miało prawo 

Odnośnik do komentarza

a gdzie tu widzicie proste żeby? one są skośne tylko, że mniej niż u zetora ;)

cały czas się czepiacie koła talerzowego a ono tu jest w dobrym stanie widać poszedł mechanizm różnicowy.

u mnie w 3p 3 razy zmieniałem simering i lało się ze zwolnicy na koło dalej. w końcu doszedłem że leci jedna ze śrub okazało się ze pod śrubą była dziura m6. teraz pytanie jak to się stało czy przy gwintowaniu za głęboko zrobili, bo chyba nikt tak sobie tam wiertarką nie przewiercił...?

co do zmiany na atak zetorowski to on jest bardzo drogi dobrym zamiennikiem jest atak do zetora polskiej produkcji Korurs. jest ciszej fakt, ciągnik jak by płynniej ruszał, ale nada masz skrzynie i most pod nogami i to zetor nie jest :P

 

Odnośnik do komentarza

czesio200 Może otwór zrobili  tam gdzie nie trzeba i później poprawili  tam gdzie powinno iść i tak to przeszło własnie takie Cuda na Kiju były  :lol:

 

Czy ja wiem drogi za parę kól 500 zl jednak troche jest a oryginał Zetora  okrągły 1000 zł to już jest przesada moim zdaniem ale jak taką część sie wstawia to 15 lat minimum a będzie ciszej i trochę bardziej przyjmniej w pracy

Odnośnik do komentarza

ja tam akurat za C-360 nie przepadam ale one dostają powoli nowe życie nawet ci po 100 i więcej mają albo 360 lub zetora X211 Jedyne niezawodne ciągniki nie tyle pod względem niezawodności ale pod względem prostoty. Nowe zawiodą a taki zawsze coś pomoże aw razie awarii 2 dni i naprawiony a nie 2 dni diagnoza. Jkakoś nie mam już poodniety na widok fajnych zachodnich. Też się sypiąnawet 3, 4 letnie a koszta ogromne ioczekiwanie na części  

Odnośnik do komentarza

Ja mówię na ile taka dana część  powinna służyć a ty mi wyjeżdżasz  ile one beda pracowały na Polach jeszcze 10 lat dobre na pewno.Do około 10 ha nie stać kogoś  na nowy ciągnik a jak kupuje coś nowszego to 20 paro letni ciągnik  dużego postępu nie ma

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v