UrsusCzesio 310 Opublikowano 23 Maja 2016 to koło zebate w środku jest łyse i obudowe teraz całą wypiłowało i satelity maja po 5mm luzu na osiach. Kupa złomu o Odnośnik do komentarza
kojot629 257 Opublikowano 24 Maja 2016 Co za cep wymyslil proste zeby w ataku i talerzowym? Odnośnik do komentarza
kitowiak 529 Opublikowano 24 Maja 2016 Jak kolega wyżej pisze ile było by ciszej w środku, i tryby były by bardziej wytrzymałe... Odnośnik do komentarza
leszekd 110 Opublikowano 24 Maja 2016 tylko od zetora bedziesz miał cichy traktor wypróbowane Odnośnik do komentarza
mateuszc355 2180 Opublikowano 24 Maja 2016 Nie cichy tylko będzie trochę ciszej. Jak siedzisz na moście bez żadnego wygłuszenia to tak czy siak będziesz miał hałas. Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 24 Maja 2016 Zawsze to coś niż nic takie rzeczy nie powinny mieć miejsca żeby most się rozlatywał? Tam nie ma co się psuć dobre ustawienie oraz jakość materiałów i powinno hulac latami ale właśnie jakość tutaj mówi za siebie bizonie z056 ten sam dyfer i też leciał w drobiazgi, 5 tyś mtg u mnie przepracowane a dość spory luz na walku ataku kabaret.Będę miał możliwość naprawy zmieniam dyfer na skośne oraz likwidacja luzu @kojot629 od czegoś musieli zacząc zaraz powiesz że mogli dawać skośne a mogli tylko jakie koszty w produkcji by były a chodziło jak najtańszym kosztem wyprudokwac ciągnik Odnośnik do komentarza
kojot629 257 Opublikowano 25 Maja 2016 Tak, tylko ze najpierw byly skosne. 355 i 4011 miały ze skosnymi,a pozniej ktos wymodził proste do 360, tak wiec nie naskakuj na mnie, prosze. Odnośnik do komentarza
Borekk17 908 Opublikowano 25 Maja 2016 bo 40 była robiona tak jak Czesi kazali. dopiero w 55 i 60 Polacy. " niby udoskonalili " a w rzeczywistości. udoskonalenie miało na celu tańszą budowę ciągnika Odnośnik do komentarza
-U-R-S-U-S- 69 Opublikowano 25 Maja 2016 Tutaj cos to musialo spowodowac, u mnie zeszlej zimy podczas remontu wyszlo ze mam 2 rozne zwolnice, jedna szybka z 355 a duga wolna z 360, ciagnik jest u nas od lat 80 i tylko raz robilismy w tym czasie dyferencjal (zmiana duzego i malego kola) ale mimo 2 roznych zwolnic kola koronowe tak nie wygladaly Dopiero podczas remontu zmienilem wnetrznosci zwolnicy na nowszy typ - troche mu ulrzylem @Adi96 Nie porownoj dyfru z bizona z tym z c360 niby jest ten sam, tylko zobacz jakie jeden ma obciazenia a jakie dugi, wez tez pod uwage ze jeszcze masz zwolnice w c360. Z czego by nie był zrobiony w bizonie musi sie rozleciec bo konstrukcja skrzyni nie jest przemyslana dobrze. W ursusue jest glosny ale przy dobrym ustawieniau chodzi dlugo. Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 25 Maja 2016 Pokaż które 4011 czy 355 miały skośne coś tam było ale tylko które szły na eksport a na krajowe od 4011 do c-360 3P gleasona jednym wyjątkiem jest 362 @Up Fakt masz racje inne obciążenie większe bizonie bo tam są pół ośki ale ogólnie ten dyfer to słabej jakości i ta słabsza jakość nastała po tym strajku 1980 roku bo w 4011 czy c-355 tak szybko nie leciał Odnośnik do komentarza
UrsusCzesio 310 Opublikowano 25 Maja 2016 To jest wszystko oryginalne Ten ciagnik pracował na 40 ha od 1978 roku czyli od daty produkcji i dyfer jest fabryczny więc miało prawo Odnośnik do komentarza
czesio200 3400 Opublikowano 26 Maja 2016 a gdzie tu widzicie proste żeby? one są skośne tylko, że mniej niż u zetora cały czas się czepiacie koła talerzowego a ono tu jest w dobrym stanie widać poszedł mechanizm różnicowy. u mnie w 3p 3 razy zmieniałem simering i lało się ze zwolnicy na koło dalej. w końcu doszedłem że leci jedna ze śrub okazało się ze pod śrubą była dziura m6. teraz pytanie jak to się stało czy przy gwintowaniu za głęboko zrobili, bo chyba nikt tak sobie tam wiertarką nie przewiercił...? co do zmiany na atak zetorowski to on jest bardzo drogi dobrym zamiennikiem jest atak do zetora polskiej produkcji Korurs. jest ciszej fakt, ciągnik jak by płynniej ruszał, ale nada masz skrzynie i most pod nogami i to zetor nie jest Odnośnik do komentarza
UrsusCzesio 310 Opublikowano 26 Maja 2016 no atak i talerz są jak serek nie ma co mówić, spokojnie można założyć do ciągnika Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 26 Maja 2016 czesio200 Może otwór zrobili tam gdzie nie trzeba i później poprawili tam gdzie powinno iść i tak to przeszło własnie takie Cuda na Kiju były :lol: Czy ja wiem drogi za parę kól 500 zl jednak troche jest a oryginał Zetora okrągły 1000 zł to już jest przesada moim zdaniem ale jak taką część sie wstawia to 15 lat minimum a będzie ciszej i trochę bardziej przyjmniej w pracy Odnośnik do komentarza
Borekk17 908 Opublikowano 26 Maja 2016 adi tylko u kogo te ciągniki będą robić w polu Za 15 lat Odnośnik do komentarza
UrsusCzesio 310 Opublikowano 26 Maja 2016 ja tam akurat za C-360 nie przepadam ale one dostają powoli nowe życie nawet ci po 100 i więcej mają albo 360 lub zetora X211 Jedyne niezawodne ciągniki nie tyle pod względem niezawodności ale pod względem prostoty. Nowe zawiodą a taki zawsze coś pomoże aw razie awarii 2 dni i naprawiony a nie 2 dni diagnoza. Jkakoś nie mam już poodniety na widok fajnych zachodnich. Też się sypiąnawet 3, 4 letnie a koszta ogromne ioczekiwanie na części Odnośnik do komentarza
-U-R-S-U-S- 69 Opublikowano 26 Maja 2016 borek u Ciebie na pewno bedzie ciagle 4011 Ja na swoj areal tez wiekszego niz obecna 355 nie przewiduje... Odnośnik do komentarza
Adi96 1850 Opublikowano 27 Maja 2016 Ja mówię na ile taka dana część powinna służyć a ty mi wyjeżdżasz ile one beda pracowały na Polach jeszcze 10 lat dobre na pewno.Do około 10 ha nie stać kogoś na nowy ciągnik a jak kupuje coś nowszego to 20 paro letni ciągnik dużego postępu nie ma Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się