Ursus C360
 

Ursus C360

  • 1846 wyświetleń

Ursusek ma apetyt na olej...
Zdjąłem głowice, splanowałem, nowe uszczelki, zobaczymy co będzie. A wy jak myślicie da to coś, czy to raczej pierścienie??
Drugą jego bolączką była chłodnica, kupiłem nową za 4 stówki 1,5 roku temu, rozszczelniła się, ponieważ firma na jednej z rurek powiesiła swój znaczek, który ją przetarł...


Informacje o zdjęciu Ursus C360


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • domino355
  • 6 185

Mogą też być pierścienie , tylko najpierw pasowałoby sprawdzić sprężanie na cylindrach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • macius11157
  • 168 2110

u mnie brała olej i rozebralem nie było progow na tulejach tloki tez dobre zmihnilem pierscienie pochodziła z 20 mth na wolnych i teraz nie bierze oleju

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotr820
  • 43 1219

@domino355 Tylko żeby to sprawdzić trzeba mieć pewność że głowice są szczelne... A to były głowice po regeneracji, szlifowane chyba kątówką, nigdy więcej takiego szmelcu.

 

@Dzikizetor jak nie zapomnę to wrzucę ale nawet na tym zdjęciu widać. 

 

@macius11127 U mnie też nie ma progów, zestawy z wygrawerowanym Zetor były zakładane i jest na nich 1400 mth. A pierścienie normalne zakładałeś czy chromowe?? Bo ja w tych zestawach to miałem chromowe... 

Chyba czeka mnie raczej to samo co ciebie...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • domino355
  • 6 185

Apropo pierścieni , to były zakładane napisem "Top " lub innymi napisami w stronę denka tłoka ?Głowice się planuje a nie szlifuje szlifierką kontową

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Kolega tylko określił jakość tego szlifu i dał porównanie jak szlifierka kątową gdyby przejechał tam nią  za dużo by zdjął i głowica do wyrzucenia 

 

Powiem tak U mnie też ma apetyt na olej siłę ma niezła a klepie strasznie głowica wyrobione prowadnice zaworowe i po wybijane gniazda zaworowe na bank  ale zestawy mam jeszcze fabryczne tak samo głowica nie ruszana Zobaczysz  czy nie będzie brał, jak weźmie pierścienie zmieniaj  i kup z Primy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotr820
  • 43 1219

@domino355 wiesz co mechanik który robi silniki na co dzień, składał mój... Raczej wiedział co robi. Tak jak @Adi pisze, napisałem w opisie że planowałem teraz, i są na lustro zrobione...

 

@Adi96 Jak byś miał kupować głowice to za żadne skarby nie bierz regenerowanych. Najlepiej z Grene tam oglądałem to lusterko jest. 

Może trochę głupie pytanie ale pierścienie jak bym zmieniał to da rade je od dołu włożyć czy jednak znowu zdejmowanie głowicy? Bo z tego co pamiętam to majster z góry wkładał. Ale w sumie wolał bym jak najmniej ruszać wał.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7969 20584

jak masz czapki zwalone to od razu pierscienie wymieniaj jak progow nie ma, bo bedziesz 2 razy robote robil, dolem nie wsadzisz, trzeba od gory, tylko dorob sobie jakas opaske czy cos zeby pozniej tlok w cylinder wsadzic, jak bedziesz mial cos takiego to ze zdjeciem miski, wyjeciem tlokow , zalozenie nowych pierscieni i zlozenie to na spokojnie 2h i zrobisz. Olej pozniej dobry zalej co najmniej turdus (widze baniaczek stoi :) )  bo superol czy inne badziewie to sie nadaje kose w kombajnie polac albo zawiaske w stodole. Ja u siebie 1 gar robilem bo pekla mi tuleja na swozniu, i wlasnie najdluzej to schodzi glowice pozwalac bo masz 3 kolektory, ktore ja musialem odkrecac i tu sie schodzi, bo miske zwalic to moment, najgorzej jeszcze jest z zabezpieczeniami srub na stpokach bo sa tam takie zawleczki z drucika i jak to wszystko w oleju to sie slizga i czasem ciezko odbezpieczyc to, a tak to lajcik.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11291

Nawet nie mam zamiaru  kupować jak tylko nową i jeździł a i tak swoje stare regenerował aby dobre części wsadzone i będzie hulało drugie tyle,Uziu92 ci wyjaśnił ci co jak.Głowice chyba nie powinny mieć szlichty  albo się mylę bo głowice powinna mieć tak jakby rowki żeby uszczelką się wgryzła  głowicę, z tego co słyszałem że szlichta na glowicy w tym silniku to nie jest za dobrze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotr820
  • 43 1219

@Uziu92 Nie zmieniałem pierścieni bo ni było czasu, w zimę się za to zabiorę, dotrze się wtedy też dobrze, bo teraz sianokosy były i był potrzebny. Olej oczywiście Turdus leje do obydwóch. A panewki te same zakładałeś? 

Trochę to planowanie dało, ale dalej ma apetyt na olej.

 

@Adi96 Widziałem głowice Waryńskiego i Chełmo (w grene) i lusterko było...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 7969 20584

glowica czy to nowa czy po regeneracji ma byc lustro, jak sa jakies nierownosci, rysy lub inne rzeczy to nawet nie ma co jej zakladac. Co do panewek to ja u siebie wymienilem tylko jedna, bo jedna wytluklo nim z pola wrocilem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj