agroyoko 29 Napisano Kwiecień 8, 2016 Zaawansowany 29 406 Co tutaj sie dzialo, do qrwy nędzy? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Karol323 104 Napisano Kwiecień 9, 2016 Zaawansowany 104 1784 uuu przykra sprawa. Wiesz czego była przyczyna takiej sytuacji? Ile będzie kosztował remont? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość marekfarmer Napisano Kwiecień 9, 2016 a taki był piękny amerykański Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
andrzej2257 142 Napisano Kwiecień 9, 2016 Zaawansowany 142 1304 Bez powodu na pewno się nie popsuło. Zapewne chodził w ciężkich warunkach z wykańczaczem, albo był zbyt często nieumiejętnie wykorzystywany. U mnie ładowacz konkretną robotą robił z przednim mostem w 5720, zwolnice z 3 razy poleciały od nowości. Tur i ciągnik to nieporozumienie, chyba że pracuje przy mniejszych ilościach. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
adamgrala94 0 Napisano Kwiecień 9, 2016 Nowicjusz 0 1 WitamMój kolega ma ten sam problem w swoim Johnnym i u niego przyczyną awarii był ciągle załączony przedni napęd. Kontrolka na desce nie świeciła się, przycisk był w pozycji wyłączonej a przystawka była cały czas załączona. Finał był taki że, rossypały się satelity w jednym z kół koszt naprawy od 2000zł w górę za jedno koło. pozdrawiam. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
deere2140 21 Napisano Kwiecień 9, 2016 Zaawansowany 21 402 u mnie to samo juz 2 raz na nowych częściach . czas na zmiane ciągnika . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jktuning 18 Napisano Kwiecień 9, 2016 Zaawansowany 18 195 No a mówili że germańce się nie psują a tu proszę tak jak każdy inny. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jonek98 2650 Napisano Kwiecień 9, 2016 Zaawansowany 2650 10448 @jktunning Ta seria z germancami ma mało wspólnego. O sprzęt trzeba dbać nie ważny czy germanski czy mandarynski. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Milosz27 177 Napisano Kwiecień 9, 2016 Zaawansowany 177 917 WitamMój kolega ma ten sam problem w swoim Johnnym i u niego przyczyną awarii był ciągle załączony przedni napęd. Kontrolka na desce nie świeciła się, przycisk był w pozycji wyłączonej a przystawka była cały czas załączona. Finał był taki że, rossypały się satelity w jednym z kół koszt naprawy od 2000zł w górę za jedno koło. pozdrawiam. Jak ktoś nie słyszy, nie czuje i nie widzi że przód załączony to niema co go żałować... Rozsypać się rozsypie ale nikt nie powie że te ciągniki swojego nie wypracowały i nikt mi nie powie że miał 10 czy 15tys mth... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rolnik1973 15357 Napisano Kwiecień 9, 2016 Zaawansowany 15357 13389 Bo on myślał że jak ma jondera to samego Pana Boga weźmie na rogi, a tu jonder jak jonder wzioł i portfel otworzył. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kalino30 5 Napisano Kwiecień 9, 2016 Użytkownik 5 99 o chyba oleju bylo malo :blink: Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
BomV 190 Napisano Kwiecień 9, 2016 Zaawansowany 190 1108 przeczuwam tak jak kolega pisze jazdę non stop na włączonym przednim napędzie... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Kwiecień 9, 2016 znajomy ma 5720 od nowości w ładowaczu to teraz ma już około 4800mth i trzyma się kupy tylko że pracuje z ładowaczem tylko przy zwożeniu balotów (do nawozów ładowacz jest zdjęty) a do załadunku wozu ,obornika czy prac ziemnych czy załadunkowych to u niego jest ładowarka teleskopowa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kevin25 185 Napisano Kwiecień 9, 2016 Zaawansowany 185 2255 Miałem jelenia 1640 z przebiegiem ponad 20tys mtg i przód nie był dotykany. Wystarczy trochę myśleć i nie jeździć na napędzie a o to łatwo kabelek spadnie z cewki i gotowe Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość AlBandi Napisano Kwiecień 9, 2016 na załączonym przodzie na twardej powierzchni skręcając i jeszcze jakby ładowacz z ciężarem to jeb...ią po trybach spore siły bo w przodzie niema dyfra i rozpierdzielają to wszystko ciągnika z przednim niem am ale wiem bo pracowałem za granicą na takich ciągnikach jak zapomniałem wyłączyć a wjechałem np. na asfalt z pola na skręconych kołach to jak wyłączyłem to aż przodem szarpneło a często mi się to zdarzało Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
johndeere5090m 15 Napisano Kwiecień 13, 2016 Zaawansowany 15 433 Rolnik1973 dobrze że twój ursus taki super. Ciągnik nie jest mój!!! Czy cały czas pracował na przednim napędzie to nie wiem. Co do właściciela to go nie interesuje czy w nim coś stuka trzeszczy czy co tam jeszcze. Się popsuje to się odda do naprawy takie ma podejście właściciel. Rozbieralem to i tam oleju to może było z 100 ml. Niestety jak się dba tak się ma. No ale podejrzewam że ciągnik swoje wypracował więc miał prawo się popsuć Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
galinek3140 103 Napisano Maj 27, 2016 Zaawansowany 103 827 A może 4x4 + blokada mechanizmu i taki efekt przy skręconych kołach ? ja mam JD z turem i felgi mi się połamały ale olej w moście co roku się wymienia a nie tak jak tu syf kiła mi mogiła... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się