cyprian1219 368 Napisano Marzec 21, 2016 Zaawansowany 368 2118 Nie wiem jak jest z c4011 ale pod moim 3p jest suchutko... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wisera 532 Napisano Marzec 21, 2016 Zaawansowany 532 3672 U mnie pod C-360 też i pod 3P wujowym też Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MegaKwas 21 Napisano Marzec 21, 2016 Zaawansowany 21 203 u mnie w 55 ładnie wszystko uszczelniony a leje jak porąbany Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ukaszPrzyby 21 Napisano Marzec 21, 2016 Zaawansowany 21 222 mój 4011 też leje Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
gientek12 29 Napisano Marzec 21, 2016 Zaawansowany 29 352 Witam w klubie.... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mateuszc355 2180 Napisano Marzec 21, 2016 Zaawansowany 2180 19475 Mój c355 się pocił teraz jak w pługu to trochę leci a c360 suchy ale za to leci z ramion . I tu mam pytanie do ciebie mianowicie dużo jest roboty żeby wymienić te tulejki w których chodzą te ramiona bo ja mam tulejki do wymiani i nawet jak założę nowy uszczelniacz to i tak leje się z tamtą jak z kranu . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rafallll360 969 Napisano Marzec 21, 2016 Zaawansowany 969 3894 Tylne błotniki masz od nowości ? Jeżeli tak to nieźle wyglądają jak na tyle lat,nie pogięte ani nie dziurawe.Moje po 33 latach są pozaginane i spawane po przygodach w lesie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Marzec 21, 2016 Zaawansowany 1848 11291 mateuszc355 O którym uszczelnieniu mówisz? Na wałku skrętnym wewnętrzne i zewnętrzne? Bo ja mam wałek zardzewiały gdzie tulejki wstawiłem nowe oringi to dobrze tylko zewnętrzne musiałem docisnąć domowym sposobem,nasadkę klucza starą obciąłem że nakłada się na treszczote tylko nie pamiętam numeru nasadki,dłuższe śruby i te osłony boczne wałka i zakręcałem aż wszedł do końca pozniej zakręciłem normalnie i sucho Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Marzec 21, 2016 Zaawansowany 890 5418 te są oryginalne ale z innej 40 która chodziła od nowości w transporcie a że zakładałem nową kabinę z błotnikami na nią to te błotniki odkupiłem za 50zł do swojej i wyczyściłem gdzie się rdza pokazywała i pomalowałem bo moich błotników nie dało się odratować jak zdjąłem kabinę to spadły z ciągnika mateusz a z tego co pamiętam to osi od ramion nie ma tulejek tylko są oringi Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Marzec 22, 2016 Zaawansowany 1848 11291 Dokładnie na osi ramion jest tylko orign warto zaznaczyć sobie ramie jak szło ,na wałku skrętnym sa tulejki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mateuszc355 2180 Napisano Marzec 22, 2016 Zaawansowany 2180 19475 Chodzi mi o ta oś ramion grubą taką. Z kimś kiedyś gadałem to mówił że są tulejki i że jak się wyrobią to będzie ciec. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Marzec 22, 2016 Zaawansowany 890 5418 tam tylko są oringi Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mati571401 32 Napisano Marzec 23, 2016 Zaawansowany 32 493 u mojej jest sucho a z czego dokładnie ci się leje ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Marzec 23, 2016 Zaawansowany 890 5418 lać nie leje tylko się poci na wałku skrętnym i wałku pedałów Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
-U-R-S-U-S- 69 Napisano Marzec 24, 2016 Zaawansowany 69 309 Oczywiście że na wale ramion podnośnika są tuleje i to nawet 4 sztuki. Na czymś ten wał musi pracować, a nie bezpośrednio na żeliwnym korpusie podnośnika U mnie nie wytrzymują oringi na wałku skrętnym, a tak to jest w miarę sucho. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się