Tyfo89 532 Napisano Marzec 9, 2016 Zaawansowany 532 1823 I jak się sprawuje major jak idzie z tym pługiem? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zaboludek20 3 Napisano Marzec 10, 2016 Użytkownik 3 57 narazie bez usterek ma juz 140mtg Nawet nie czuje tego pluga Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bodzio9909789 7 Napisano Marzec 10, 2016 Zaawansowany 7 408 Ile zapłaciłeś za pierwszy przegląd, i co robili? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zaboludek20 3 Napisano Marzec 10, 2016 Użytkownik 3 57 970zl przeglad filtry paliwa orginalne sa drogie 270zl kosztuje jeden filtr oleju olej w silniku i olej w przedniej osi i smarowanie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Tyfo89 532 Napisano Marzec 10, 2016 Zaawansowany 532 1823 Ale chyba warto było bo ciągnik chodzi dobrze? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bodzio9909789 7 Napisano Marzec 13, 2016 Zaawansowany 7 408 Ciekawe po wymieniać filtry paliwa po 100 mth? 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
iron 1037 Napisano Marzec 13, 2016 Zaawansowany 1037 10803 po jaco po to aby ew.zanieczyszczenia powstałe w trakcie montażu ciągnika z nim usunąć. po za tym nieźle kroja na tych filtrach pewnie z 300% Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
bodzio9909789 7 Napisano Marzec 13, 2016 Zaawansowany 7 408 Tylko, że w instrukcji jest napisane na 500 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość forterraturbo Napisano Marzec 20, 2016 Jak ktoś chce ,żeby sprzęt , nie mówię ciagnik , bo i samochód i kombajn pochodziły dłużej to po 100 mth ,czy kilku tyś km warto wymienić olej w silniku , moście etc. Wszystkie podzespoły się ze sobą zgrywają ,co powoduje tarcie i opiłki dostają się do oleju , w efekcie silnik pracuje w nieco zasyfionym oleju ,a teraz i sprzęt i olej jest niskiej jakości , jak ktoś myśli to wymienia częściej . Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zaboludek20 3 Napisano Marzec 20, 2016 Użytkownik 3 57 Ale chyba warto było bo ciągnik chodzi dobrze? chodzi jak narazie bez problemu a jak bedzie w przyszlosci czas pokaze Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zaboludek20 3 Napisano Marzec 30, 2019 Użytkownik 3 57 juz ponad 1800mtg i jeszcze bez usterki Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krilan06 2424 Napisano Marzec 30, 2019 Zaawansowany 2424 7682 1 godzinę temu, zaboludek20 napisał: juz ponad 1800mtg i jeszcze bez usterki No widzisz, a niektórzy piszą jakie to niewypały, sam się zastanawiam nad nowym majorem, myślisz że poradziłby sobie jako główny na 25ha? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
przybyslawice5211 537 Napisano Marzec 30, 2019 Zaawansowany 537 4638 Na tyle pola wolał bym dołożyć do Proximy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
leszekd 110 Napisano Marzec 30, 2019 Zaawansowany 110 1227 A jaki to silnik że te filtry paliwa takie drogie ?/ wtrysk common rail. ?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukbold 1054 Napisano Marzec 30, 2019 Zaawansowany 1054 5840 Traktor budżetowy a filtry premium ;D za te kasę wolę używke premium z obsługą budżetowa czyli filtry po 30zeta ;) 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mich9 671 Napisano Marzec 30, 2019 Zaawansowany 671 4411 Co jak co ale w filtry paliwa to warto dobre zainwestować. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marulekk 5334 Napisano Marzec 30, 2019 Północna Lubelszczyzna, LBI 5334 2979 dlatego po gwarancji sam jestem serwisantem a nie zdziercy z Zetora Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
dami9908 14 Napisano Marzec 30, 2019 Zaawansowany 14 128 Nasz Major i nie tylko, przyprawil nas o sporo siwych włosów i nie potrzebnych nerwów, ciągnik był za lekki, nie stabilny, bez 4x4 w polu nie szło nic zrobić, jakość wykonania tandeta pekalajaca, z silnika, przedniego mostu i hydrauliki lało się że na betonie olej było widać, hydraulika dno, przyciski żeby coś włączyć najlepiej młotka używać. Przy bodajże 600mth urwał się wtrysk w silniku, wujkowi przy 470mth wirnik w turbo się urwał, znajomemu sprzęgło przy 650mth robili + podnośnik robili, w pgrze most przedni padł przy 150mth... I na co ludzie w okolicy najbardziej narzekają? A no po kilku latach na właśnie nowe Zetory... Seria czy to 7 czy X540 czy nawet zabytki np 8145 toporne, zlopiace paliwo ale jeździły nowe paranoja... To tak jak u nas idealny zastępca 7211... Taaa ciekawe w którym miejscu... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mati2812820 3588 Napisano Marzec 31, 2019 Zaawansowany 3588 6709 Jakie pieniądze taka jakość, choć i droższe się psują ale nie w takim stopniu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotruniu25 3164 Napisano Marzec 31, 2019 Zaawansowany 3164 13683 Jak ktoś zarobi ciężko własnymi rękami na takiego majora to chce aby przez jakiś czas zapomnieć o awariach.A nie od razu robić remonty. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
leszekd 110 Napisano Marzec 31, 2019 Zaawansowany 110 1227 Zetor miał dobry ciągnik 5340 mocny, bezawaryjny, wygodny ale było za dobrze maszyna się nie psuła serwis nie zarabiał. Wymyślono przerośniętą proximę i już zaczeło być dobrze bo podwozie odziedziczone po 4011 dostało nawet 117 konny silnik. Są awarie jest życie. Dla mniejszych wmyślono majora opartego na jakimś dziwnym podwoziu carraro o wiele za małym do oczekiwań bo prawie 80 koni to musi jechać. Przez to wszystko nakręca się spirala bełkot serwisu i fikcja staje się prawdą rolnicy cieszą się z tego że ciągnik przepracował 140 godzin a nawet 1000 bez usterek. Zapomniano o modelu 5340 który przepracował 5000 godzin przy minimalnych kosztach serwisu, filtr paliwa 10 zł filtr oleju 20 zł. To był ciągnik premium z tanim serwisem. 1 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krilan06 2424 Napisano Marzec 31, 2019 Zaawansowany 2424 7682 1 minutę temu, leszekd napisał: Zetor miał dobry ciągnik 5340 mocny, bezawaryjny, wygodny ale było za dobrze maszyna się nie psuła serwis nie zarabiał. Wymyślono przerośniętą proximę i już zaczeło być dobrze bo podwozie odziedziczone po 4011 dostało nawet 117 konny silnik. Są awarie jest życie. Dla mniejszych wmyślono majora opartego na jakimś dziwnym podwoziu carraro o wiele za małym do oczekiwań bo prawie 80 koni to musi jechać. Przez to wszystko nakręca się spirala bełkot serwisu i fikcja staje się prawdą rolnicy cieszą się z tego że ciągnik przepracował 140 godzin a nawet 1000 bez usterek. Zapomniano o modelu 5340 który przepracował 5000 godzin przy minimalnych kosztach serwisu, filtr paliwa 10 zł filtr oleju 20 zł. To był ciągnik premium z tanim serwisem. Tylko weź tu znajdź teraz zadbanego zetora 5340 w miarę rozsądnych pieniądzach, mam zetora 3320 i taki 5340 jako główny w zupełności by wystarczył Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
leszekd 110 Napisano Marzec 31, 2019 (edytowany) Zaawansowany 110 1227 Zetor miał świetny ciągnik wystarczyło go produkować. I teraz nie było by mowy że zetor to szit. Był by to ciągnik dla tych co kupują teraz tego majora. Dla tych których nie stać by płacić 2 razy. Edytowano Marzec 31, 2019 przez leszekd Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Piotruniu25 3164 Napisano Marzec 31, 2019 Zaawansowany 3164 13683 Zetor 5340 i pochodne to jest nie ta generacja ciągników brak klimy,rewers,półbiegi itp by dzisiaj brakowało.Zaczęło produkować proximy by zaspokoić potrzeby rolnika. 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
leszekd 110 Napisano Marzec 31, 2019 Zaawansowany 110 1227 Klima rewers jaki problem. Proximy w standardzie nie miały klimy a rewers przy zwykłej skrzyni chyba go nie było. Potrzebą rynku na pewno był głośny paliwożerny silnik i słabo wyciszona nie do końca wygodna kabina to się udało. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się