Zetor Major 80
 

Zetor Major 80

  • 4559 wyświetleń

z plugiem bomet 4


Informacje o zdjęciu Zetor Major 80

Zrobione z SAMSUNG GT-B271M

  • 1/53
  • f f/2.8
  • ISO 100



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Tyfo89
  • 344 1217

I jak się sprawuje major jak idzie z tym pługiem? :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • zaboludek20
  • 3 57

970zl przeglad  filtry paliwa orginalne sa drogie 270zl kosztuje jeden filtr oleju olej w silniku i olej w przedniej osi i smarowanie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 911 10245

po jaco po to aby ew.zanieczyszczenia powstałe w trakcie montażu ciągnika z nim usunąć. po za tym nieźle kroja na tych filtrach pewnie z 300%

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość forterraturbo

Napisano

  • Gość forterraturbo

Jak ktoś chce ,żeby sprzęt , nie mówię ciagnik , bo i samochód i kombajn pochodziły dłużej to po 100 mth ,czy kilku tyś km warto wymienić olej w silniku , moście etc. Wszystkie podzespoły się ze sobą zgrywają ,co powoduje tarcie i opiłki dostają się do oleju , w efekcie silnik pracuje  w nieco zasyfionym oleju ,a teraz i sprzęt i olej jest niskiej jakości , jak ktoś myśli to wymienia częściej .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • zaboludek20
  • 3 57

Ale chyba warto było bo ciągnik chodzi dobrze?

chodzi jak narazie bez problemu a jak bedzie w przyszlosci czas pokaze

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krilan06
  • 615 2727
1 godzinę temu, zaboludek20 napisał:

juz  ponad 1800mtg i jeszcze bez usterki

No widzisz, a niektórzy piszą jakie to niewypały, sam się zastanawiam nad nowym majorem, myślisz że poradziłby sobie jako główny na 25ha?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • leszekd
  • 106 1224

A jaki to silnik że te filtry paliwa takie drogie ?/ wtrysk common rail. ?? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • lukbold
  • 908 5239

Traktor budżetowy a filtry premium ;D za te kasę wolę używke premium z obsługą budżetowa czyli filtry po 30zeta ;)

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mich9
  • 604 4048

Co jak co ale w filtry paliwa to warto dobre zainwestować.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Północna Lubelszczyzna, LBI
  • marulekk
  • 2766 2296

dlatego po gwarancji sam jestem serwisantem a nie zdziercy z Zetora

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dami9908
  • 14 128

Nasz Major i nie tylko, przyprawil nas o sporo siwych włosów i nie potrzebnych nerwów, ciągnik był za lekki, nie stabilny, bez 4x4 w polu nie szło nic zrobić, jakość wykonania tandeta pekalajaca, z silnika, przedniego mostu i hydrauliki lało się że na betonie olej było widać, hydraulika dno, przyciski żeby coś włączyć najlepiej młotka używać. Przy bodajże 600mth urwał się wtrysk w silniku, wujkowi przy 470mth wirnik w turbo się urwał, znajomemu sprzęgło przy 650mth robili + podnośnik robili, w pgrze most przedni padł przy 150mth... I na co ludzie w okolicy najbardziej narzekają? A no po kilku latach na właśnie nowe Zetory... Seria czy to 7 czy X540 czy nawet zabytki np 8145 toporne, zlopiace paliwo ale jeździły nowe paranoja... To tak jak u nas idealny zastępca 7211... Taaa ciekawe w którym miejscu...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mati2812820
  • 3578 6674

Jakie pieniądze taka jakość, choć i droższe się psują ale nie w takim stopniu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotruniu25
  • 2136 10826

Jak ktoś zarobi ciężko własnymi rękami na takiego majora to chce aby przez jakiś czas zapomnieć o awariach.;)A nie od razu robić remonty.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • leszekd
  • 106 1224

Zetor miał dobry ciągnik 5340 mocny, bezawaryjny, wygodny ale było za dobrze maszyna się nie psuła serwis nie zarabiał. Wymyślono przerośniętą proximę i już zaczeło być dobrze bo podwozie odziedziczone po 4011 dostało nawet 117 konny silnik. Są awarie jest życie. Dla mniejszych wmyślono majora opartego na jakimś dziwnym podwoziu carraro o wiele za małym do oczekiwań bo prawie 80 koni to musi jechać. Przez to wszystko nakręca się  spirala bełkot serwisu i fikcja staje się prawdą rolnicy cieszą się z tego że ciągnik przepracował 140 godzin a nawet 1000 bez usterek. Zapomniano o modelu 5340 który przepracował 5000 godzin przy minimalnych kosztach serwisu, filtr paliwa 10 zł filtr oleju 20 zł. To był ciągnik premium z tanim serwisem.

    • Like 1
    • Thanks 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krilan06
  • 615 2727
1 minutę temu, leszekd napisał:

Zetor miał dobry ciągnik 5340 mocny, bezawaryjny, wygodny ale było za dobrze maszyna się nie psuła serwis nie zarabiał. Wymyślono przerośniętą proximę i już zaczeło być dobrze bo podwozie odziedziczone po 4011 dostało nawet 117 konny silnik. Są awarie jest życie. Dla mniejszych wmyślono majora opartego na jakimś dziwnym podwoziu carraro o wiele za małym do oczekiwań bo prawie 80 koni to musi jechać. Przez to wszystko nakręca się  spirala bełkot serwisu i fikcja staje się prawdą rolnicy cieszą się z tego że ciągnik przepracował 140 godzin a nawet 1000 bez usterek. Zapomniano o modelu 5340 który przepracował 5000 godzin przy minimalnych kosztach serwisu, filtr paliwa 10 zł filtr oleju 20 zł. To był ciągnik premium z tanim serwisem.

Tylko weź tu znajdź teraz zadbanego zetora 5340 w miarę rozsądnych pieniądzach, mam zetora 3320 i taki 5340 jako główny w zupełności by wystarczył 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • leszekd
  • 106 1224

Zetor miał świetny ciągnik wystarczyło go produkować.  I teraz nie było by mowy że zetor to szit. Był by to ciągnik dla tych co kupują teraz tego majora. Dla tych których nie stać by płacić 2 razy.

Edytowano przez leszekd

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotruniu25
  • 2136 10826

Zetor 5340 i pochodne to jest nie ta generacja ciągników brak klimy,rewers,półbiegi itp by dzisiaj brakowało.Zaczęło produkować proximy by zaspokoić potrzeby rolnika.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • leszekd
  • 106 1224

Klima rewers jaki problem. Proximy w standardzie nie miały klimy a rewers przy zwykłej skrzyni chyba go nie było. Potrzebą rynku na pewno był głośny paliwożerny silnik i słabo wyciszona nie do końca wygodna kabina to się udało.  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj