Przekładnia Amazone ZA-F
 

Przekładnia Amazone ZA-F

  • 4501 wyświetleń

Przekładnia amazonki od środka :)

Tryby bez śladów zużycia, wszystkie łożyska też OK :)

Jedynie wymyłem cały środek, ponieważ zostało tam trochę zanieczyszczeń po spawaniu, oraz luźnej rdzy.


Informacje o zdjęciu Przekładnia Amazone ZA-F

Zrobione z Sony D2203

  • 2.8 mm
  • 1/24
  • f f/2.4
  • ISO 250

Rekomendowane komentarze

  • Karol
  • Mentos223
  • 208 2298

Rozbierałem już dwie skrzynie w amazonkach i one są nie zniszczalne , ja zalewam specjalnym olejem do przekładni obciążonych to mają dobre smarowanie :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • darek89
  • 5 152

mario nie pisz głupot bo po pierwsze 80W90 to nie jest zwykły olej tylko właśnie zlecany do przekładni,zwolnic i smarowania kół zębatych , a po drugi zobacz sobie do nowych amazone ZA itd to zobaczysz że leje się olej  

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jendrek
  • 123 1268

Jak był olej to tu się nie ma co zużyć, przecież tu nie ma żadnego obciążenia.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaWeL07
  • 351 7516

Ja tam uważam że w przekładni powinien być olej przekładniowy i taki będę lał.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Mechanik z zamiłowania
  • piotreq8111
  • 183 1343

A wie ktoś ile tego oleju ma być? Bo jak kupiłem swojego to do pełna zatankowaliśmy :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaWeL07
  • 351 7516

Tu na tym zdjęciu widać w dolnym lewym rogu śrubę. Powinno tam być takie szklane oczko, ale przegniło. Z tego co czytałem na forum to ludziska pisali żeby olej był na dolnej krawędzi tej śruby. Osobiście to wydaje mi się że to chyba za mały poziom. Zastanawiam się czy nie nalać do połowy tej ośki co wychodzi na WOM.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Oleju w przykładniach jest tyle by zęby koła były zanurzone. Dalej rozprowadzi się samo. Lanie do pełna też nie ma większego sensu, bo wywali uszczelniaczami.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • malopolanin64
  • 405 2826

Dokaldnie niech sie maczaja koła zebate więcej nie ma sensu bo uszczelniacze szybko puszczą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Mechanik z zamiłowania
  • piotreq8111
  • 183 1343

Chodzi już parę lat i nawet się nie pocą uszczelnienia. Lepiej więcej jak mniej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj